Mam taki mały problem, który pojawił mi się podczas tworzenia cutscenek.
Mianowicie - chcę, by żołnierz, dajmy na to,
P1, przeszedł z punktu, w którym stoi, do miejsca, gdzie ustawiłem trigger o nazwie
pos1. Ważne jest, by gość SZEDŁ, a nie biegł, jak to AI ma w zwyczaju, więc wpisuję mu w sumie:
- Kod: Zaznacz cały
P1 SetSpeedMode "LIMITED"
P1 DoMove GetPos pos1
I tu pojawia się zonk - setSpeedMode nie działa przy użyciu doMove. Działa tylko, kiedy postać porusza się za pomocą waypointów, których z oczywistych względów (rozrzut) nie mogę wstawić, gdyż chcę, by P1 podszedł dokładnie do pos1, a nie stanął trzy metry obok. Gdy używam
doMove, postać ignoruje szybkość LIMITED i zwyczajnie biegnie.
Problem niby nie jest duży, ale na cutscenkach śmiesznie wygląda koleś biegający sprintem pomiędzy kilkumetrowymi odległościami.
Reasumując, czy jest jakiś sposób, by za pomocą
doMove postać szła, a nie biegła?