Teraz jest So 20 kwi, 2024 05:46


Jak kogoś związać?

Dział poświęcony edytorowi ArmA II i Operation Arrowhead, czyli tworzeniu misji.
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

Dodo

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 32
  • Dołączył(a): So 31 paź, 2009 20:26
  • Lokalizacja: Piaseczno

Jak kogoś związać?

PostN 29 lis, 2009 09:53

No i właśnie jak zrobić efekt taki jak w misji Burza gdy wchodzimy do pustej (czy tam dalej :jezor: ) i widzimy związanego Lekarza potem Miles mówi żeby zdjąć tych dwóch co się nad nim pastwią.

Jest jakaś animacja, ale nie wiem, może nie :clever: .

Jest mi to potrzebne do misji w której trzeba kogoś uwolnić.

Łącze wyrazy szacunku dla wszystkich :smile: .
Offline
Avatar użytkownika

slacker7

Major

Major

  • Posty: 550
  • Dołączył(a): Wt 21 sie, 2007 11:11

PostN 29 lis, 2009 12:18

Chodzi Ci o animkę, że gość siedzi związany na krześle :?: Pobierz sobie stąd Animation Viewera. Można tam podejrzeć wszystkie animki z gry. Ustawiasz odpowiednie parametry szukania i jazda ;) Ja nie pamiętam jak szła ta animacja, bo to długa nazwa.
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Artek3333

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 223
  • Dołączył(a): Śr 18 lip, 2007 19:17
  • Lokalizacja: Żywiec

PostN 29 lis, 2009 17:38

Kod: Zaznacz cały
nazwa_jednostki switchmove"CtsDoktor_Doktor_idleni0";

Siedzi na krześle z związanymi rękami z tyłu ;-)
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10721
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

PostN 29 lis, 2009 18:57

Proszę bez spoilerów
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline
Avatar użytkownika

Cpt.Iwan

Kapral

Kapral

  • Posty: 79
  • Dołączył(a): Pt 31 sie, 2007 10:24
  • Lokalizacja: Poznań

PostSo 22 maja, 2010 21:56

Ja natomiast mam z tym taki oto problem.
Posadziłem księdza z obrażeniami na krzesełku animacją z tego tematu, ale jak np strzelę w powietrze to ksiądz wstaje, po czym kładzie się na ziemie :c
Zależy mi na tym aby cały czas siedział niezależnie od sytuacji (jak nic nie robię - nie strzelam to siedzi cały czas).
Psuje mi to mój zamierzony efekt gdzie, gdy gracz wchodzi do pokoju, aktywuje się wyzwalacz wymuszający egzekucję na księdzu przez jednego z terrorystów.
Jak "zamurować" księdza żeby nie przerywał własnowolnie animacji?
Give Me Some Fisch...
Offline
Avatar użytkownika

Maverick

Generał

Generał

  • Posty: 772
  • Dołączył(a): Pn 30 kwi, 2007 12:12
  • Lokalizacja: Kutno

PostSo 22 maja, 2010 22:18

tak:
Kod: Zaznacz cały
klecha DisableAI "ANIM"
Obrazek
Obrazek


"Read about the history of the place that we live in and stop letting corporate news tell lies to your children." - Immortal Technique
Offline
Avatar użytkownika

Cpt.Iwan

Kapral

Kapral

  • Posty: 79
  • Dołączył(a): Pt 31 sie, 2007 10:24
  • Lokalizacja: Poznań

PostSo 22 maja, 2010 22:37

dzięki teraz wreszcie mi wszystko gra :)
Give Me Some Fisch...
Offline

MedicPl

Kapral

Kapral

  • Posty: 70
  • Dołączył(a): Wt 14 gru, 2010 18:43

PostCz 06 sty, 2011 17:23

A wie jak zrobić by było coś takiego, tyle że w OA?
Offline
Avatar użytkownika

Maćko

Generał

Generał

  • Posty: 3140
  • Dołączył(a): Pt 29 gru, 2006 23:33
  • Lokalizacja: Radom

PostCz 06 sty, 2011 17:26

Jeśli masz samo OA to może być problem, bo o ile wiem to w OA nie ma takiej animacji.
Obrazek
Obrazek
-------------
MOBO: MSI H110M PRO-D | CPU: Core i3 6100@3.7GHz | RAM: 8GB DDR4 2400@2133 MHz CL12 Goodram Play |
GPU: Asus GTX 760 DirectCU II 2GB GDDR5 | SSD: Samsung 850 EVO 250GB | HDD: Samsung HD502HJ 500GB |
PSU: Corsair VS450 | Case: SilentiumPC Brutus S20 | FAN: SilentiumPC Mistral 120 mm

Powrót do [ArmA II] Edytor

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 29 gości

cron