Teraz jest Cz 28 mar, 2024 22:41


Niszczenie wlasnych pojazdow bez narazania sie na ostrzal

Dział poświęcony edytorowi ArmA II i Operation Arrowhead, czyli tworzeniu misji.
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

Rafalsky

Major

Major

  • Posty: 748
  • Dołączył(a): Cz 21 sty, 2010 23:27
  • Lokalizacja: Londyn

Niszczenie wlasnych pojazdow bez narazania sie na ostrzal

PostSo 23 sty, 2010 17:47

Witam,
Pisze prosta misje i mam problem:

US Army
Misja: znalesc rozbity pusty MH-60, przeszukac, wysadzic uszkodzony MH60, powrot.

Po wysadzeniu MH60, AI-ki US Army traktuja sapera jak wroga i strzelaja do niego. Jak tego uniknac.
- "Nigdy nie mów ludziom, jak mają wykonywać swe zadania. Powiedz im tylko, co mają robić, a będziesz zdziwiony ich pomysłowością."
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10721
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

PostSo 23 sty, 2010 18:30

Jeśli komenda addRating działa na puste obiekty, to ujemna wartość powinna załatwić sprawę.
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline
Avatar użytkownika

Maćko

Generał

Generał

  • Posty: 3140
  • Dołączył(a): Pt 29 gru, 2006 23:33
  • Lokalizacja: Radom

PostSo 23 sty, 2010 18:39

Jon napisał(a):Jeśli komenda addRating działa na puste obiekty, to ujemna wartość powinna załatwić sprawę.

Niezupełnie. Ujemna wartość wpisana heli nic nie zmienia, wpisana graczowi powoduje że staje się on wrogiem dla swoich.
Trzeba za pomocą komendy AddRating dodać graczowi który wysadza helikopter 7000 punktów (za zniszczenie swojego pojazdu dostaje się odpowiednio minusowe punkty, dla MH60S jest to 7000).

Kod: Zaznacz cały
this addEventHandler ["HIT", {(_this select 1) AddRating 7000}]

Wpisać to w inicjacji śmigła - spowoduje że jednostka która go wysadzi/zniszczy otrzyma 7000 punktów co w równaniu z -7000 da nam 0.

Sprawdzone, działa :)
Obrazek
Obrazek
-------------
MOBO: MSI H110M PRO-D | CPU: Core i3 6100@3.7GHz | RAM: 8GB DDR4 2400@2133 MHz CL12 Goodram Play |
GPU: Asus GTX 760 DirectCU II 2GB GDDR5 | SSD: Samsung 850 EVO 250GB | HDD: Samsung HD502HJ 500GB |
PSU: Corsair VS450 | Case: SilentiumPC Brutus S20 | FAN: SilentiumPC Mistral 120 mm
Offline
Avatar użytkownika

kondor

Major

Major

  • Posty: 880
  • Dołączył(a): Pt 11 lut, 2005 04:00
  • Lokalizacja: Berlin (wschodni)

PostSo 23 sty, 2010 18:46

[czepianie sie]A jak strzele burstem w to heli? Heli moze wymazac winy gracza[/czepianie sie]
Offline
Avatar użytkownika

Rafalsky

Major

Major

  • Posty: 748
  • Dołączył(a): Cz 21 sty, 2010 23:27
  • Lokalizacja: Londyn

PostSo 23 sty, 2010 19:03

Dziala, dzieki za pomoc !
- "Nigdy nie mów ludziom, jak mają wykonywać swe zadania. Powiedz im tylko, co mają robić, a będziesz zdziwiony ich pomysłowością."
Offline
Avatar użytkownika

Maćko

Generał

Generał

  • Posty: 3140
  • Dołączył(a): Pt 29 gru, 2006 23:33
  • Lokalizacja: Radom

PostSo 23 sty, 2010 19:45

kondor napisał(a):[czepianie sie]A jak strzele burstem w to heli? Heli moze wymazac winy gracza[/czepianie sie]

Słuszna uwaga, nie przewidziałem tego :/

Kod: Zaznacz cały
this addEventHandler ["KILLED", {(_this select 1) AddRating 7000}]

@Rafalsky, użycie powyższej komendy zapobiegnie "darmowym" nabijaniem punktów - teraz punkty doda tylko i wyłącznie gdy obiekt, w tym wypadku nasze śmigło zostanie zniszczone. Poprzednio po strzeleniu w niego z karabinu również mogło dodawać te punkty.
Obrazek
Obrazek
-------------
MOBO: MSI H110M PRO-D | CPU: Core i3 6100@3.7GHz | RAM: 8GB DDR4 2400@2133 MHz CL12 Goodram Play |
GPU: Asus GTX 760 DirectCU II 2GB GDDR5 | SSD: Samsung 850 EVO 250GB | HDD: Samsung HD502HJ 500GB |
PSU: Corsair VS450 | Case: SilentiumPC Brutus S20 | FAN: SilentiumPC Mistral 120 mm
Offline
Avatar użytkownika

Rafalsky

Major

Major

  • Posty: 748
  • Dołączył(a): Cz 21 sty, 2010 23:27
  • Lokalizacja: Londyn

PostN 24 sty, 2010 03:43

Super, dzieki
- "Nigdy nie mów ludziom, jak mają wykonywać swe zadania. Powiedz im tylko, co mają robić, a będziesz zdziwiony ich pomysłowością."

Powrót do [ArmA II] Edytor

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości