Chodzi Ci o to, żeby eksplodował w odpowiednim miejscu (np. koło jakiegoś budynku), czy gdy będzie w odległości od jakiejś innej jednostki, która się porusza?
//Edit:
Gdy chcesz, aby samochód pojechał i nagle, w DANYM miejscu trasy eksplodował (np. przy budynku) - ustawiasz w tym miejscu na drodze wyzwalacz 5x5 (lub większy?)
Grupujesz go (F2) z jednostką, która ma wybuchnąć.
Jednostkę samobójczą nazywasz "zamach1" (Albo inaczej - to jest przykład)
W Aktywacji wyzwalacza dajesz "dowolny członek grupy",
W polu "warunek" zostawiasz this;
Ustawiasz typ wyzwalacza na "zmiana"
A w polu "przy aktywacji" wpisujesz to:
- Kod: Zaznacz cały
bum = "Sh_125_SABOT" createVehicle position zamach1
Inne ładunki, które można użyć zamiast "Sh_125_SABOT"
- Kod: Zaznacz cały
"Sh_125_HE"
"ARTY_Sh_81_HE"
"ARTY_Sh_120_HE"
"BO_GBU12_LGB" - jeżeli interesuje Cię wielkie "pierdut" - polecam ten ładunek wklepać w polu "przy aktuwacji" zamiast "Sh_..." :)
Jeżeli chcesz np. taką sytuację:
Jedzie sobie HMMWV USA po drodze. (nazwany "hm1")
W momencie xxx rusza pojazd "zamach1"
Pojazdy spotykają się w zmiennym punkcie "x"
Gdy pojazd zamach1 jest w odległości ok. 20m od hm1 - detonuję się.
Zrób coś takiego:
Pojazdowi zamach1 ustawiasz 2 wp
1 Waypoint na pojeździe
2 Waypoint w miejscu na końcu trasy, na której może spotkać pojazd HM1 z wartościami:
Zachowanie: "bezpiecznie"
Wyzwalacz na aktywację "zamach1":Grupowanie (F2) do HM1
Aktywacja: dowolny członek grupy
Rozmiary: np. 5x5
Typ: zmiana
Synchronizujesz wyzwalacz z #1 waypointem jednostki "zamach1".
Ruszy ona z tego waypointa dopiero, gdy znajdzie się w jego obrembie jednotka "hm1"
Wyzwalacz na eksplozję:W "aktywacji" - brak
Typ: zmiana
Warunek:
- Kod: Zaznacz cały
zamach1 distance hm1 <20
Przy aktywacji:
- Kod: Zaznacz cały
bum = "ARTY_Sh_120_HE" createVehicle position zamach1
(Pozwoliłem sobie podstawić inny, troszkę mocniejszy ładunek - jakiśtam pocisk arty.)
Powinno to zadziałać tak:
Gdy pojazd zamach1 będzie w odległości 15m lub mniej od pojazdu hm1 - odpali "przy aktywacji" - czyli zdetonuje ładunek "ARTY_Sh_120_HE", który zostanie umieszczony w pojeździe resztą tamtej cmd w polu "przy aktywacji."
Jak chcesz inny wybuch - podałem wcześniej inne 'ładunki' które możesz sobie wpasować.
Pozdrawiam, powinno działać.
Źle? - popraw ktoś. ;P
//Edit2:
"Plz" - najlepiej do tego wykorzystaj skrypt sgs/sgf, a oprócz tego polecam
TEN temat