Teraz jest Cz 25 kwi, 2024 13:57


Zestaw broni dla danej klasy jednostki.

Dział poświęcony edytorowi ArmA II i Operation Arrowhead, czyli tworzeniu misji.
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

Rafalsky

Major

Major

  • Posty: 748
  • Dołączył(a): Cz 21 sty, 2010 23:27
  • Lokalizacja: Londyn

Zestaw broni dla danej klasy jednostki.

PostPn 08 mar, 2010 18:36

Jak zrobic aby dana class'a np. USMC Rifelman mial nasz custom zestaw broni. TZ nie trzeba bylo uzywac removewepon, addweapon w polu init jednostki. itd.

Chcialbym aby juz podczas briefingu w gear bylo widac jaki ten zestaw bronii bedzie.
Ostatnio edytowano Wt 09 mar, 2010 18:36 przez Rafalsky, łącznie edytowano 1 raz
- "Nigdy nie mów ludziom, jak mają wykonywać swe zadania. Powiedz im tylko, co mają robić, a będziesz zdziwiony ich pomysłowością."
Offline
Avatar użytkownika

Artek3333

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 223
  • Dołączył(a): Śr 18 lip, 2007 19:17
  • Lokalizacja: Żywiec

PostPn 08 mar, 2010 21:43

Rozumiem, że chodzi o to, aby na początku misji w briefingu, można było sobie wybrać broń? Zapisuje się to w pliku description.EXT
Kod: Zaznacz cały
class Weapons
{
  class AK_47_M
  {
   count = 1;
  };
  class M16A2
  {
   count = 1;
  };
};
class Magazines
{
  class 30Rnd_762x39_AK47
  {
   count = 4;
  };
  class 30Rnd_556x45_Stanag
  {
   count = 4;
  };
};

Jeśli nie oto chodzi to wybacz. ;-)
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10721
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

PostPn 08 mar, 2010 22:05

Rafalsky chciałby coś a'la template
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline
Avatar użytkownika

Rafalsky

Major

Major

  • Posty: 748
  • Dołączył(a): Cz 21 sty, 2010 23:27
  • Lokalizacja: Londyn

PostPn 08 mar, 2010 23:37

Nie chodzi o wybieranie, chodzi aby przypisac zestaw broni, wyposazenie do danej class'y

NP. Chcialbym aby kazdy rifelman mial snajperke i kazdy rifelman w misji bedzie mial na starcie snajperke.

Albo inaczej.
Chce dac sniperowi inna givere, moge to zrobic, removeweapon, addweapon, ale to zadziala dopiero jak sie gra uruchomi, w brifingu bedzie mial standard. A chcialbym aby w juz w brifingu byla widoczna broin jaka bedzie mial.

Nie chce aby sobie recznie wybierali (jak pokazal artek3333), tylko juz mieli dana.


@JON
Pewnie, o ile jest zawarte to co napisalem.?
- "Nigdy nie mów ludziom, jak mają wykonywać swe zadania. Powiedz im tylko, co mają robić, a będziesz zdziwiony ich pomysłowością."
Offline
Avatar użytkownika

Maćko

Generał

Generał

  • Posty: 3140
  • Dołączył(a): Pt 29 gru, 2006 23:33
  • Lokalizacja: Radom

PostPn 08 mar, 2010 23:43

a) czeka Cię modyfikacja configu - mało opłacalne i trafne rozwiązanie
b) wykorzystanie removeweapon i addWeapon, ale uruchomienie tego przed włączeniem briefingu. Czyli np. mamy plik init.sqf, pierwsze co zmieniamy to uzbrojenie żołnierzy, następnie po pewnej przerwie czasowej (1~2 sekundy) odpalamy briefing.
Obrazek
Obrazek
-------------
MOBO: MSI H110M PRO-D | CPU: Core i3 6100@3.7GHz | RAM: 8GB DDR4 2400@2133 MHz CL12 Goodram Play |
GPU: Asus GTX 760 DirectCU II 2GB GDDR5 | SSD: Samsung 850 EVO 250GB | HDD: Samsung HD502HJ 500GB |
PSU: Corsair VS450 | Case: SilentiumPC Brutus S20 | FAN: SilentiumPC Mistral 120 mm
Offline
Avatar użytkownika

Dodo

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 32
  • Dołączył(a): So 31 paź, 2009 20:26
  • Lokalizacja: Piaseczno

PostPn 08 mar, 2010 23:45

Jeśli wpiszesz to w inicie jednostki lub w Init.sqf (jeśli chcesz to zrobić za pomocą AddWeapon itd.) to i tak zmiany zachodzą przed startem, w OFP przynajmniej tak było.
Offline
Avatar użytkownika

Rafalsky

Major

Major

  • Posty: 748
  • Dołączył(a): Cz 21 sty, 2010 23:27
  • Lokalizacja: Londyn

PostWt 09 mar, 2010 00:01

Maćko napisał(a):wykorzystanie removeweapon i addWeapon, ale uruchomienie tego przed włączeniem briefingu


wlasnie o to chodzi, ale jak to zrobic ...przyklad albo sample mission by mi sie przydal.
- "Nigdy nie mów ludziom, jak mają wykonywać swe zadania. Powiedz im tylko, co mają robić, a będziesz zdziwiony ich pomysłowością."
Offline
Avatar użytkownika

Kadryl

Major

Major

  • Posty: 883
  • Dołączył(a): Cz 14 wrz, 2006 14:04
  • Lokalizacja: Wa-wa

PostWt 09 mar, 2010 00:37

Zrobienie przezbrojenia przed brefingiem to pikuś - zamiast tradycyjnego html robi się brefing.sqf i uruchamia się go w init.sqf po zmianie uzbrojenia.
Jednak prawdziwy problem tkwi w tym, żeby przezbrojenie było odpowiednie do danego gracza - w/w powoduje że wszyscy (local player) przezbroją się w to samo - czyli potrzeba wyłuskać w init jaki typ dany gracz reprezentuje :hmmm2:
Może tak w init.sqf:

Kod: Zaznacz cały
if (local player) then {
              waitUntil {!isNull player};
             _typ = typeOf player;
         switch (_typ) do
                  {   
                    case "zolnierz_A":
                    {
                       {_unit addMagazine "30Rnd_556x45_Stanag";} forEach [1,2,3,4,5];
                        // itd
                       };
                    case "zolnierz_B":
                    {
                      {_unit addMagazine "100Rnd_762x51_M240";} forEach [1,2,3,4,5];
                       // itd
                       };
                    // itd
                   };   
       sleep 1;
       [] spawn {
             execVM "briefing.sqf";
            };
};
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10721
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

PostWt 09 mar, 2010 01:08

Ew. przygotować stały skład oparty o ponazywane "P1, P2, P3" itd jednostki, i stałe przypisanie skryptu, odpalanego w każdej misji z SQF (linie odpowiedzialne za przezbrojenie całego oddzialu)

Ja tak robiłem u siebie.
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline
Avatar użytkownika

Artek3333

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 223
  • Dołączył(a): Śr 18 lip, 2007 19:17
  • Lokalizacja: Żywiec

PostWt 09 mar, 2010 01:39

Jeśli się wpisze w uruchamianiu jednostki składnie o usunięcie bieżącej broni, a następnie doda taką jaką się chce, to przed startem (w briefingu) będzie ona dodana. Natomiast kiedyś zauważyłem dziwny przypadek. Mianowicie po dodaniu innego uzbrojenia, jednostkom i graczowi, (w init sqf.) w edytorze na podglądzie było wszystko ok. jednak po spakowaniu misji do pbo i odpaleniu jako misja, jednostki miały tą dodaną broń a player, czyli gracz posiadał tą oryginalną. Problem dopiero się rozwiązał, jak playerowi wpisałem dodanie broni w uruchamianiu. :co:
Offline
Avatar użytkownika

Rafalsky

Major

Major

  • Posty: 748
  • Dołączył(a): Cz 21 sty, 2010 23:27
  • Lokalizacja: Londyn

PostWt 09 mar, 2010 11:57

@kadryl
zolnierz_A to nazwa jednoski (w edytorze wpisana w name) ?
- "Nigdy nie mów ludziom, jak mają wykonywać swe zadania. Powiedz im tylko, co mają robić, a będziesz zdziwiony ich pomysłowością."
Offline
Avatar użytkownika

Kadryl

Major

Major

  • Posty: 883
  • Dołączył(a): Cz 14 wrz, 2006 14:04
  • Lokalizacja: Wa-wa

PostWt 09 mar, 2010 17:51

Nie, chodzi mi o klasy (np. class USMC_Soldier) żołnierzy, i to dla A2C.
Ewentualnie można sprobować jak sugeruje Jon przypisac nazwy do obiektów.
Offline
Avatar użytkownika

Rafalsky

Major

Major

  • Posty: 748
  • Dołączył(a): Cz 21 sty, 2010 23:27
  • Lokalizacja: Londyn

PostŚr 10 mar, 2010 00:02

Dzieki bardzo!
- "Nigdy nie mów ludziom, jak mają wykonywać swe zadania. Powiedz im tylko, co mają robić, a będziesz zdziwiony ich pomysłowością."

Powrót do [ArmA II] Edytor

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 51 gości

cron