Teraz jest Cz 28 mar, 2024 21:53


Trigger: Sized by

Dział poświęcony edytorowi ArmA II i Operation Arrowhead, czyli tworzeniu misji.
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

Rafalsky

Major

Major

  • Posty: 748
  • Dołączył(a): Cz 21 sty, 2010 23:27
  • Lokalizacja: Londyn

Trigger: Sized by

PostŚr 07 kwi, 2010 11:26

Witam

Jak dziala trigger Sized by

Z tego co pisza na bis nie moge zrozumiec jego dzialania i jak stosowac.( te czasy) itd

przyklad.
mam wioske i 10 ukrytych rifelmenow OPFOR, jak zastosowac ten trigger Sized by BLUFOR
- "Nigdy nie mów ludziom, jak mają wykonywać swe zadania. Powiedz im tylko, co mają robić, a będziesz zdziwiony ich pomysłowością."
Offline
Avatar użytkownika

gremdek

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 428
  • Dołączył(a): Pn 27 lut, 2006 15:02

PostŚr 07 kwi, 2010 14:38

"seized by" tak by być dokładnym.

ustawiasz time out te 3 wartości.

arma robi sobie jakieś normalizacje sił grup antagonistycznych, i jeśli jest duża dominacja w twoim przykładzie bluforu to zaaktywuje się po czasie min. jeśli mniejsza to po czasie max lub mniejszym ale nie mniejszym niż min.

niestety nie wiem jak arma sobie przelicza ten rozkład sił, ale pewnie zwykłe proporcje przy riflemanach dają jako taki obraz.




----------------
a jak dodasz detected by blufor, to dojdzie ci warunek, że blufor musi wiedzieć o tych opforach, bo może go zaliczyć a tam ciągle są pochowani po krzakach.
:(

Powrót do [ArmA II] Edytor

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości

cron