Teraz jest Cz 25 kwi, 2024 11:08


Jak liczyc ciwilow zabitych przez strone

Dział poświęcony edytorowi ArmA II i Operation Arrowhead, czyli tworzeniu misji.
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

Rafalsky

Major

Major

  • Posty: 748
  • Dołączył(a): Cz 21 sty, 2010 23:27
  • Lokalizacja: Londyn

Jak liczyc ciwilow zabitych przez strone

PostPt 16 kwi, 2010 16:51

Jak policzyc cywilow zabitych przez strone. Potrzebuje rozwiazanie problemu:

Zmienna zliczajaca liczbe cywili (moze byc z danego obszaru) zabitych przez WEST (dokladniej graczy po stronie WEST).

Potrzebuje to do trigera ktory

? zmienaKilledbyWest > 3 then missions stops


czasami civil zginie sam, lub rozjedzie go inny pojazd EAST a tych nie chce liczyc.
- "Nigdy nie mów ludziom, jak mają wykonywać swe zadania. Powiedz im tylko, co mają robić, a będziesz zdziwiony ich pomysłowością."
Offline
Avatar użytkownika

Kadryl

Major

Major

  • Posty: 883
  • Dołączył(a): Cz 14 wrz, 2006 14:04
  • Lokalizacja: Wa-wa

PostPt 16 kwi, 2010 17:17

A nie można dać różnicy obiektów z triggera aktywowanego (dla obecnych cywili) na początku gry i w danej chwili, dla której realizujemy sprawdzenie ?
Offline
Avatar użytkownika

Rafalsky

Major

Major

  • Posty: 748
  • Dołączył(a): Cz 21 sty, 2010 23:27
  • Lokalizacja: Londyn

PostPt 16 kwi, 2010 17:23

nie rozumiem ?

(chialbym liczbe cywili tylko tych zabitych przez graczy danej strony).
- "Nigdy nie mów ludziom, jak mają wykonywać swe zadania. Powiedz im tylko, co mają robić, a będziesz zdziwiony ich pomysłowością."
Offline
Avatar użytkownika

Kadryl

Major

Major

  • Posty: 883
  • Dołączył(a): Cz 14 wrz, 2006 14:04
  • Lokalizacja: Wa-wa

PostPt 16 kwi, 2010 17:32

Ops, zrozumiałem odwrotnie :jezor:
Problem rozwiąże EventHandlers dodany do init cywili czyli:
Kod: Zaznacz cały
this AddEventHandler ["killed", {_this exec "zliczanie.sqs"}]; cyw = 0

gdzie skrypt zliczania.sqs:
Kod: Zaznacz cały
_strona = side (_this select 1)
? (_strona == WEST) : cyw = cyw + 1; exit
exit

"cyw" to liczba zabitych cywili przez stronę west
Offline
Avatar użytkownika

Rafalsky

Major

Major

  • Posty: 748
  • Dołączył(a): Cz 21 sty, 2010 23:27
  • Lokalizacja: Londyn

PostPt 16 kwi, 2010 17:57

Dzieki Kadryl dziala, o to chodzilo.

dla automatyzacji przypisania EventHandler dal wszystkich cywili, ustawilem trigger obejmujacy wszystkich cywili

Activation: CIVILIAN/Present
Name: TRcivil
onAct: {_x AddEventHandler ["killed", {_this exec "zliczanie.sqs"}]} forEach list TRcivil; cyw = 0;
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
- "Nigdy nie mów ludziom, jak mają wykonywać swe zadania. Powiedz im tylko, co mają robić, a będziesz zdziwiony ich pomysłowością."
Offline
Avatar użytkownika

Rafalsky

Major

Major

  • Posty: 748
  • Dołączył(a): Cz 21 sty, 2010 23:27
  • Lokalizacja: Londyn

PostŚr 05 maja, 2010 18:41

Kod: Zaznacz cały
{_x AddEventHandler ["killed", {_this exec "zliczanie.sqs"}]} forEach list TRcivil; cyw = 0;


Jak rozroznic czy obiekt jest Person czy Vehicle ?

Problem: ww kodzie puste pojazdy cywilne są traktowane jak cywile?, a chciałbym aby tylko person byli brane pod uwagę.
- "Nigdy nie mów ludziom, jak mają wykonywać swe zadania. Powiedz im tylko, co mają robić, a będziesz zdziwiony ich pomysłowością."
Offline
Avatar użytkownika

kondor

Major

Major

  • Posty: 880
  • Dołączył(a): Pt 11 lut, 2005 04:00
  • Lokalizacja: Berlin (wschodni)

Offline
Avatar użytkownika

Rafalsky

Major

Major

  • Posty: 748
  • Dołączył(a): Cz 21 sty, 2010 23:27
  • Lokalizacja: Londyn

PostŚr 05 maja, 2010 19:05

dzieki

Kod: Zaznacz cały
{if (_x isKindOf "civilian") then {_x AddEventHandler ["killed", {_this exec "zliczanieWest.sqs"}]}} forEach list TRcivil; cyw = 0;


dziala
- "Nigdy nie mów ludziom, jak mają wykonywać swe zadania. Powiedz im tylko, co mają robić, a będziesz zdziwiony ich pomysłowością."

Powrót do [ArmA II] Edytor

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 44 gości

cron