Teraz jest Pt 29 mar, 2024 13:10


sideRadio na dedyku nie wyswietla u klientow

Dział poświęcony edytorowi ArmA II i Operation Arrowhead, czyli tworzeniu misji.
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

Rafalsky

Major

Major

  • Posty: 748
  • Dołączył(a): Cz 21 sty, 2010 23:27
  • Lokalizacja: Londyn

sideRadio na dedyku nie wyswietla u klientow

PostSo 17 kwi, 2010 18:15

Umiescilem w trigerze komende
Kod: Zaznacz cały
[WEST,"HQ"] sideRadio fucksakestopkill


Gdy ja hostuje gre wszystko sie wyswietla, jest mowiona kwestia. Niestety na dedyku nic nie widac i nie slychac. Wyglada na to ze jest to odpalane tylko na serwerze i nie wysylane do klientow.
Jak zrobic aby wszyscy gracze otrzymali komunikat i kwestie glosowa.

description.ext
Kod: Zaznacz cały
onLoadMission = "Rafalsky [A2C]";
onLoadMissionTime = FALSE;

class Header
{
 gameType = COOP;
 minPlayers = 1; 
 maxPlayers = 22;
};

disabledAI = False
respawn = "BIRD";


class CfgRadio
{

 sounds[] = {};
  class fucksakestopkill
  {
   name = "";
    sound[] = {"\sound\FuckSakeStopKillCiv.ogg", db+5, 1.0};
    title = "For Fuck's sake, Stop kiling civilians!.";
  };

  class onemore
  {
   name = "";
    sound[] = {"\sound\OneMoreTerminate.ogg", db+5, 1.0};
    title = "What the fuck are you doing? One more killed civilian and the mission is terminated!";
  };


};
Ostatnio edytowano So 17 kwi, 2010 19:13 przez Rafalsky, łącznie edytowano 1 raz
- "Nigdy nie mów ludziom, jak mają wykonywać swe zadania. Powiedz im tylko, co mają robić, a będziesz zdziwiony ich pomysłowością."
Offline
Avatar użytkownika

kondor

Major

Major

  • Posty: 880
  • Dołączył(a): Pt 11 lut, 2005 04:00
  • Lokalizacja: Berlin (wschodni)

PostSo 17 kwi, 2010 18:22

Użyj MP framework, o czym pisałem w tym dziale. To załatwia tego typu problemy.
Offline
Avatar użytkownika

Rafalsky

Major

Major

  • Posty: 748
  • Dołączył(a): Cz 21 sty, 2010 23:27
  • Lokalizacja: Londyn

PostSo 17 kwi, 2010 19:25

Dla kogos poczatkujacego , jak JA, jest napisane BIS MP Framework niezbyt precyzyjnie, bez wyjasnien i opisanych przykladow dla sideRadio.

Czy moglbys podac przyklad do ww. przykladow w moim poscie pierwszym.
- "Nigdy nie mów ludziom, jak mają wykonywać swe zadania. Powiedz im tylko, co mają robić, a będziesz zdziwiony ich pomysłowością."
Offline
Avatar użytkownika

Maverick

Generał

Generał

  • Posty: 772
  • Dołączył(a): Pn 30 kwi, 2007 12:12
  • Lokalizacja: Kutno

PostSo 17 kwi, 2010 19:48

Kod: Zaznacz cały
disabledAI = False

Nie znam się na tym za bardzo, ale nie powinno być średnika na końcu?
Obrazek
Obrazek


"Read about the history of the place that we live in and stop letting corporate news tell lies to your children." - Immortal Technique
Offline
Avatar użytkownika

kondor

Major

Major

  • Posty: 880
  • Dołączył(a): Pt 11 lut, 2005 04:00
  • Lokalizacja: Berlin (wschodni)

PostSo 17 kwi, 2010 20:36

w init.sqf:
Kod: Zaznacz cały
if (isNil "RE") then {[] execVM "\ca\Modules\MP\data\scripts\MPframework.sqf"};


wywołanie radia:
Kod: Zaznacz cały
[[WEST,"HQ"], nil, rSideRadio, "fucksakestopkill"] call RE;

nie testowane
Offline
Avatar użytkownika

Rafalsky

Major

Major

  • Posty: 748
  • Dołączył(a): Cz 21 sty, 2010 23:27
  • Lokalizacja: Londyn

PostN 18 kwi, 2010 01:04

testowane; DZIALA

dzieki bardzo !
- "Nigdy nie mów ludziom, jak mają wykonywać swe zadania. Powiedz im tylko, co mają robić, a będziesz zdziwiony ich pomysłowością."

Powrót do [ArmA II] Edytor

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości

cron