Teraz jest Cz 28 mar, 2024 20:02


Problem z odpaleniem UPSMON'a

Dział poświęcony edytorowi ArmA II i Operation Arrowhead, czyli tworzeniu misji.
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

LatriX

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 109
  • Dołączył(a): Cz 21 sty, 2010 22:32

Problem z odpaleniem UPSMON'a

PostŚr 28 kwi, 2010 15:07

Otóż żeby za dużo się nie męczyć przy ustawianiu przeciwnika, a i tak z gorszym skutkiem zachciało mi się używać skryptu UPSMON :). Niestety od wczorajszego wieczoru nie chce mi się uruchomić mimo, że wszystko robię tak jak opisał kadryl, mianowicie:

1 Ściągam najnowszy UPSMON 'UPSMON5_0_7.utes.rar' z http://dev-heaven.net/projects/upsmon/files

2 Aplikuje go według instrukcji a więc tylko init.sqf i katalog scripts do katalogu danej misji którą tworzę (nawet wstawiałem do katalogu missions gdy nie wiedziałem czemu się nie odpala i i tak bez skutku)

3 Odpalam misję (wygląda tak na 'Isla duala' amerykańskie 5 grup łącznie jakieś 52 osób, dowódca ze stopniem pułkownika z kodem nul=[this, "MARKER"] execVM "scripts/upsmon.sqf" ; i obok dowódcy marker o nazwie MARKER- prostokąt o wymiarach 300x300).

4 No teraz misja się ładuje, po chwili pojawia się na ekranie "Script scripts/upsmon.sqf not found" mimo, że na pewno tam jest!!!

5 Misja się odpala bez oskryptowanego dowódcy


No to liczę na waszą pomoc i dziękuje za odpowiedzi w poprzednich tematach :)
Offline
Avatar użytkownika

Rafalsky

Major

Major

  • Posty: 748
  • Dołączył(a): Cz 21 sty, 2010 23:27
  • Lokalizacja: Londyn

PostŚr 28 kwi, 2010 15:37

załącz spakowana ZIP misje !
- "Nigdy nie mów ludziom, jak mają wykonywać swe zadania. Powiedz im tylko, co mają robić, a będziesz zdziwiony ich pomysłowością."
Offline
Avatar użytkownika

LatriX

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 109
  • Dołączył(a): Cz 21 sty, 2010 22:32

PostŚr 28 kwi, 2010 15:58

Offline
Avatar użytkownika

Rafalsky

Major

Major

  • Posty: 748
  • Dołączył(a): Cz 21 sty, 2010 23:27
  • Lokalizacja: Londyn

PostŚr 28 kwi, 2010 16:22

LatriX napisał(a):Script scripts/upsmon.sqf not found


0. ""

1. powinnienes zawsze wstawic chociaz 1 wroga dla upsmon. (nawet w czasie testow)

2. daj upsmon kazdemu leaderowi, a nie wstawiłeś jednego samodzielnego generała z upsmon na mapie, i co sam ma ta wojnę wygrać ? :)

w sprawie UPSMON zagladaj: http://www.forum.armacenter.pl/viewtopic.php?t=10414
Ostatnio edytowano Śr 28 kwi, 2010 19:04 przez Rafalsky, łącznie edytowano 2 razy
- "Nigdy nie mów ludziom, jak mają wykonywać swe zadania. Powiedz im tylko, co mają robić, a będziesz zdziwiony ich pomysłowością."
Offline
Avatar użytkownika

LatriX

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 109
  • Dołączył(a): Cz 21 sty, 2010 22:32

PostŚr 28 kwi, 2010 17:27

0. No faktycznie to przez to niby drobny błąd a nie chciało ruszyć
2. Myśłałem, że to jeden dowódca koryguje ruchy całej armii a teraz poustawiałem jak mówisz i wszystko pięknie chodzi, dzięki ;)
Czyli problem rozwiązany, niezły ten skrypt jeszcze jak przeczytałem do tego co on może robić tj. np. ukazanie morali, próby desantów helikopterami, złożenie broni to aż chce się zacząć coś tworzyć :)

Powrót do [ArmA II] Edytor

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości

cron