Teraz jest Cz 28 mar, 2024 20:04


Jak postawić pusty pojazd?

Dział poświęcony edytorowi ArmA II i Operation Arrowhead, czyli tworzeniu misji.
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

LatriX

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 109
  • Dołączył(a): Cz 21 sty, 2010 22:32

Jak postawić pusty pojazd?

PostCz 29 kwi, 2010 12:12

Otóż oto mój ostatni problem, który muszę rozwiązać aby skończyć misję. Jest tak, że np 3 Hueye ustawiłem w bazie wroga jako skradzione i miały tam stać do odzyskania ich, a że po respawn'ie jednoska ma pełną załogę jest z tym duży problem. Właściwie to w 3 przypadkach przydałoby mi się rozwiązanie tego problemu więc zwracam się do was bo samemu nie udało mi się nic znaleźć.
PS. Nie chcę zakładać następnego tematu a mam taki dziwny problem że np. brakuje mi takiej AH-6 w liście jednostek wiecie o co może chodzić?
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10721
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

PostCz 29 kwi, 2010 12:31

Aleś namieszał. Jakim respawnie? O co w tym chodzi w ogóle?


A co do AH-6 to jest bodaj w Lotnictwie frakcji US Army [ACE]
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline
Avatar użytkownika

LatriX

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 109
  • Dołączył(a): Cz 21 sty, 2010 22:32

PostCz 29 kwi, 2010 13:27

Respawn po misji znaczy jak sie jednostka pojawia. To nie jest zwykły huey sam w sobie tylko huey w pełną załogą, którą to muszą zupełnie bezsensownie ci którzy ukradli tego hueya (w fabule) muszą wystrzelać.

Jest tak- stoją hueye w edytorze i pasztuny które ją pilnują (potem trzeba hueye przechwycić) ale te hueye pojawiają się z załogą, i zaczyna się strzelanina.

Też czuję się niepewnie, żeby nawet jak Hueye będą puste pasztuny ich nie zniszczyły :/
Offline
Avatar użytkownika

Rafalsky

Major

Major

  • Posty: 748
  • Dołączył(a): Cz 21 sty, 2010 23:27
  • Lokalizacja: Londyn

PostCz 29 kwi, 2010 13:37

LatriX napisał(a):Też czuję się niepewnie, żeby nawet jak Hueye będą puste pasztuny ich nie zniszczyły
to znaczy wczuć się w role i poczuć klimat. :spoko: Jeszcze misja nie powstała, a już czuć napięcie i emocje.


:grin:



PS. Jak wstawiasz jednostkę to w edytorze tam gdzie BLUFOR/OPFOR masz tez PUSTE (EMPTY). Ale pamiętaj aby ta opcja się wyświetlała musisz wstawić gracza, i zapisać misje.
- "Nigdy nie mów ludziom, jak mają wykonywać swe zadania. Powiedz im tylko, co mają robić, a będziesz zdziwiony ich pomysłowością."
Offline
Avatar użytkownika

Kadryl

Major

Major

  • Posty: 883
  • Dołączył(a): Cz 14 wrz, 2006 14:04
  • Lokalizacja: Wa-wa

PostCz 29 kwi, 2010 13:48

Respawn pustego Hueye to pryszcz, ale respawn Hueya z pasztunami w środku to już coś :spoko:
Offline
Avatar użytkownika

LatriX

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 109
  • Dołączył(a): Cz 21 sty, 2010 22:32

PostCz 29 kwi, 2010 13:57

No już problem rozwiązałem i przy okazji dostałem skrypt na nie niszczenie pojazdu przez wroga od spitfire'a
Faktycznie pryszcz jakoś umknela mi ta opcja :oops:
Offline
Avatar użytkownika

LatriX

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 109
  • Dołączył(a): Cz 21 sty, 2010 22:32

PostPt 30 kwi, 2010 10:40

No po prostu wybierasz w jednostkach; strona; Puste
Offline
Avatar użytkownika

Algrab

Generał

Generał

  • Posty: 2990
  • Dołączył(a): So 10 paź, 2009 23:35
  • Lokalizacja: x+2=1

PostPt 30 kwi, 2010 11:06

No to chyba skrypt juz niepotrzebny skoro Strona --> Puste.
?
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Rafalsky

Major

Major

  • Posty: 748
  • Dołączył(a): Cz 21 sty, 2010 23:27
  • Lokalizacja: Londyn

PostPt 30 kwi, 2010 11:43

LatriX napisał(a):dostałem skrypt na nie niszczenie pojazdu przez wroga od spitfire'a
pokaz ten skrypt! Rozumiem, ze jak AI East obsadzi pusty pojazd to AI West nie będzie strzelało do tego pojazdu.

Chyba ze Ty zwykle wstawienie w edytorze pustego pojazdu nazywasz skryptem? :co:
- "Nigdy nie mów ludziom, jak mają wykonywać swe zadania. Powiedz im tylko, co mają robić, a będziesz zdziwiony ich pomysłowością."
Offline
Avatar użytkownika

LatriX

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 109
  • Dołączył(a): Cz 21 sty, 2010 22:32

PostPt 30 kwi, 2010 14:51

cholera dostałem skrypt podkreslam SKRYPT na nie atakowanie pojazdu przez AI obu stron ale koniec offtopu. Faktycznie strona nie potrzebna pisałem na szybko odrazu jednostka- puste wtedy dany pojazd pojawia się bez załogi i jest neutralny
Offline
Avatar użytkownika

Kadryl

Major

Major

  • Posty: 883
  • Dołączył(a): Cz 14 wrz, 2006 14:04
  • Lokalizacja: Wa-wa

PostPt 30 kwi, 2010 15:29

Od razu zamykać ? taki ciekawy temat np. co zrobią pasztuni gdy dostaną respawn w WEST helce :jezor:
Offline
Avatar użytkownika

Rafalsky

Major

Major

  • Posty: 748
  • Dołączył(a): Cz 21 sty, 2010 23:27
  • Lokalizacja: Londyn

PostPt 30 kwi, 2010 18:26

Ale wcześniej musisz wtawic mod snipera, i modul na way-pointy, bo bez tego Pasztun gotowy się poddać (nie przechodząc spawnem ani jednego markera). A przecież nie chcemy aby skrypt się wysypał, jeszcze przed aktywacja briefingu na zakończenie misji kiedy wybieramy bron.

chyba proste, nie ?
- "Nigdy nie mów ludziom, jak mają wykonywać swe zadania. Powiedz im tylko, co mają robić, a będziesz zdziwiony ich pomysłowością."

Powrót do [ArmA II] Edytor

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości

cron