Teraz jest So 14 cze, 2025 05:19


Airstrike - skrypt

Dział poświęcony edytorowi ArmA II i Operation Arrowhead, czyli tworzeniu misji.
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

Sejtan

Major

Major

  • Posty: 676
  • Dołączył(a): Pn 19 lip, 2004 21:26
  • Lokalizacja: Starogard Gdański

Airstrike - skrypt

PostŚr 19 maja, 2010 02:21

Witam po długim czasie :) Mam mały problem. Chciałem zrobić sobie reguralne, powtarzające się co kilka minut bombardowanie określonego obszaru przez powiedzmy cztery samoloty. Napisałem sobie cóś takiego:
Kod: Zaznacz cały
#loop
if ((plane1 distance pos1) < 800) then {goto "bomb1"} or if ((plane2 distance w1) < 800) then {goto "bomb2"}

#bomb1
plane1 fire "BombLauncherF35";
plane2 fire "BombLauncherF35";
~0.5
plane1 fire "BombLauncherF35";
plane2 fire "BombLauncherF35";

#bomb2
plane1 fire "BombLauncherF35";
plane2 fire "BombLauncherF35";
~0.5
plane1 fire "BombLauncherF35";
plane2 fire "BombLauncherF35";
goto "loop"



I.... oczywiście nie działa :/ W momęcie odpalenia podglądu wszystkie 4 samoloty odrazu zrzucają bomby. Kombinowałem z "{", "[", "(" w różnych miejscach, ale d*pa. Oczywiście zapisywałem to w .sqs, bo na .sqf wogóle się nie znam.... co nie znaczy, że pogardze pożądnym skryptem .sqf. Z góry dzięki i pozdro :)

Rodzaj tematu.... - Mav
Ostatnio edytowano Śr 19 maja, 2010 14:46 przez Sejtan, łącznie edytowano 2 razy
Offline
Avatar użytkownika

tsuki

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 491
  • Dołączył(a): Cz 21 sty, 2010 22:33
  • Lokalizacja: z Nienacka

Re: Airstrike - skrypt

PostŚr 19 maja, 2010 07:15

Kod: Zaznacz cały
#loop
if ((plane1 distance pos1) < 800) then {goto "bomb1"} or if ((plane2 distance w1) < 800) then {goto "bomb2"}

#bomb1
plane1 fire "BombLauncherF35";
plane2 fire "BombLauncherF35";
~0.5
plane1 fire "BombLauncherF35";
plane2 fire "BombLauncherF35";

#bomb2
plane1 fire "BombLauncherF35";
plane2 fire "BombLauncherF35";
~0.5
plane1 fire "BombLauncherF35";
plane2 fire "BombLauncherF35";
goto "loop"


Nie znam się na sqs, ale w sqf poprawnie wygladałoby to tak:
Kod: Zaznacz cały
while {true} do
{
  if ((plane1 distance pos1) < 800) then
   {
     plane1 fire "BombLauncherF35";
     plane2 fire "BombLauncherF35";
     sleep .5;
     plane1 fire "BombLauncherF35";
     plane2 fire "BombLauncherF35";
   };
  if ((plane2 distance w1) < 800) then
  {
    plane1 fire "BombLauncherF35";
    plane2 fire "BombLauncherF35";
    sleep .5 ;
    plane1 fire "BombLauncherF35";
    plane2 fire "BombLauncherF35";
  };
  sleep .5;
};


2 możliwe przyczyny:
1) Nie wuem, czy w .sqs poprawne jest:
if ((plane1 distance pos1) < 800) then {goto "bomb1"} or if ((plane2 distance w1) < 800) then {goto "bomb2"}

OR to operator logiczny (logiczna suma), która zwraca true, gdy choć jeden składnik jest true.
2) Nie wiem jakiego typu jest zmienna w1 i pos1. Jeżeli są to markery, to musisz użyć funkcji getMarkerPos "nazwamarkera". Jeżeli są to waypointy - użyj getWpPos waypoint.
Funkcja distance zwraca odległość pomiędzy obiektem, pozycją, lub dowolną kombinacją powyższych. Nie działa na markery, ani nawaypointy. A więc poprawny kod dla markerów wygląda:
Kod: Zaznacz cały
if ((plane1 distance (getMarkerPos "pos1") < 800) then
{
  ...
};
if ((plane2 distance (getMarkerPos "w1")) < 800) then
{
  ...
};


Dla waypointów użyj getWpPos pos1 i getWpPos w1.
Wszystko pisane z czapki, niesprawdzone. Jeżeli się nie odpali to powiedz jaki był błąd.

Aha, .sqf odpalasz poprzez komendę execVM "ścieżka skryptu";
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Sejtan

Major

Major

  • Posty: 676
  • Dołączył(a): Pn 19 lip, 2004 21:26
  • Lokalizacja: Starogard Gdański

PostŚr 19 maja, 2010 16:53

Działa jak trzeba :] Jeszcze tylko małe sprostowanie... "pos1" i "w1" to nie markery tylko wyzwalacze :) Thx anyway.

EDIT:
Jeszcze jesdna sprawa. Chciałbym dodać do tego skryptu wpisy odpowiadające za respawn uzbrojenia kilka sekund po bombardowaniu. Miałem na to inny sposób, który wiązał się z obecnością samolotu w określonym wyzwalaczu, ale... chyba nie był to za dobry sposób, bo raz działało, raz nie... i wogóle. Da rade? :D
Offline
Avatar użytkownika

tsuki

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 491
  • Dołączył(a): Cz 21 sty, 2010 22:33
  • Lokalizacja: z Nienacka

PostŚr 19 maja, 2010 17:51

Napisz co było w polu "przy aktywacji" triggera respawnującego uzbrojenie.
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Sejtan

Major

Major

  • Posty: 676
  • Dołączył(a): Pn 19 lip, 2004 21:26
  • Lokalizacja: Starogard Gdański

PostŚr 19 maja, 2010 19:16

Już to zrobiłem... Teraz problem polega na tym, że samoloty "zbierają" bomby, a nie zrzucają ich ponownie kiedy znajdą się nad wskazanym obszarem. Skrypt wygląda tak:

Kod: Zaznacz cały
while {true} do
{
   if ((plane1 distance w1) < 1550) then
   {
     plane1 fire "BombLauncher";
     plane1 fire "BombLauncher";
     sleep .3;
     plane1 fire "BombLauncher";
     plane1 fire "BombLauncher";
     sleep .3;
     plane1 fire "BombLauncher";
     plane1 fire "BombLauncher"; 
     sleep 2;
     plane1 addMagazine "6Rnd_GBU12_AV8B";
  };
  sleep 1;
};


Aaa jeszcze jedno. w chwili obecnej plane1 zrzuca jednorazowo tylko trzy bomby. Żeby zrzucił sześć muszę między każdą linijką dać sleep x?
Offline
Avatar użytkownika

tsuki

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 491
  • Dołączył(a): Cz 21 sty, 2010 22:33
  • Lokalizacja: z Nienacka

PostCz 20 maja, 2010 09:29

Już to zrobiłem... Teraz problem polega na tym, że samoloty "zbierają" bomby, a nie zrzucają ich ponownie kiedy znajdą się nad wskazanym obszarem. Skrypt wygląda tak:

Ekhmm... możesz przetłumaczyć to na polski? :) Co to znaczy "zbierają"?

Co do Twojego pytania - zrzuca 3 bomby, a jest 6 komend, Są dwa sleepy, a więc twój wniosek wydaje się być poprawny.
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Sejtan

Major

Major

  • Posty: 676
  • Dołączył(a): Pn 19 lip, 2004 21:26
  • Lokalizacja: Starogard Gdański

PostCz 20 maja, 2010 10:25

To znaczy, że np po 15 min. gry samoloty mają powiedzmy ok. 20 bomb mimo, że maksymalnie powinny mieć tylko 6 (AV8B) :D Problem udało mi się częściowo rozwiązać.... Wszystkie samoloty zrzucają bomby tak jak powinny, ale... zaraz po bombardowaniu skrypcik doładowuje im uzbrojenie i bombki lecą powtórnie co troche nienaturalnie wygląda.
Offline
Avatar użytkownika

tsuki

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 491
  • Dołączył(a): Cz 21 sty, 2010 22:33
  • Lokalizacja: z Nienacka

PostCz 20 maja, 2010 12:26

Mała podpowiedź:

Zrób warunek sprawdzający, czy ilość amunicji "6Rnd_GBU12_AV8B" jest mniejsza niż 6. Jezeli tak - dodaj bombę.
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Sejtan

Major

Major

  • Posty: 676
  • Dołączył(a): Pn 19 lip, 2004 21:26
  • Lokalizacja: Starogard Gdański

PostPt 21 maja, 2010 16:38

Teraz wszystko działa jak należy. Poniżej wklejam skrypt, może w przyszłości się komuś przyda.
@tsuki - jeszcze raz dzięki ;)

Kod: Zaznacz cały
while {true} do
{
   if ((plane1 distance w1) < 800) then
   {
     plane1 fire "BombLauncher";
     sleep .3;
     plane1 fire "BombLauncher";
     sleep .3;
     plane1 fire "BombLauncher"; 
     sleep 2;

   if (plane1 ammo "BombLauncher" < 1) then
    {
       hint "Orzeł1: Amunicja uzupełniona";
            plane1 addMagazine "6Rnd_GBU12_AV8B";
       reLoad plane1
    };
  };

  if ((plane2 distance w1) < 800) then
  {
     plane2 fire "BombLauncher";
     sleep .3;
     plane2 fire "BombLauncher";
     sleep .3;
     plane2 fire "BombLauncher"; 
     sleep 2;

   if (plane2 ammo "BombLauncher" < 1) then
    {
       hint "Orzeł2: Amunicja uzupełniona";
            plane2 addMagazine "6Rnd_GBU12_AV8B";
       reLoad plane2
    };
  };

  if ((plane3 distance w1) < 800) then
  {
     plane3 fire "BombLauncher";
     sleep .3;
     plane3 fire "BombLauncher";
     sleep .3;
     plane3 fire "BombLauncher"; 
     sleep 2;

   if (plane3 ammo "BombLauncher" < 1) then
    {
       hint "Orzeł3: Amunicja uzupełniona";
            plane3 addMagazine "6Rnd_GBU12_AV8B";
       reLoad plane3
    };
  };

  if ((plane4 distance w1) < 800) then
  {
     plane4 fire "BombLauncher";
     sleep .3;
     plane4 fire "BombLauncher";
     sleep .3;
     plane4 fire "BombLauncher"; 
     sleep 2;

   if (plane4 ammo "BombLauncher" < 1) then
    {
       hint "Orzeł4: Amunicja uzupełniona";
            plane4 addMagazine "6Rnd_GBU12_AV8B";
       reLoad plane4
    };
  };
  sleep 1;
};
Online

xersius

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 99987
  • Dołączył(a): Pn 29 lip, 2024 15:01

Re: Airstrike - skrypt

Online

xersius

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 99987
  • Dołączył(a): Pn 29 lip, 2024 15:01

Re: Airstrike - skrypt

PostSo 07 wrz, 2024 02:04

audiobookkeepercottageneteyesvisioneyesvisionsfactoringfeefilmzonesgadwallgaffertapegageboardgagrulegallductgalvanometricgangforemangangwayplatformgarbagechutegardeningleavegascauterygashbucketgasreturngatedsweepgaugemodelgaussianfiltergearpitchdiameter
geartreatinggeneralizedanalysisgeneralprovisionsgeophysicalprobegeriatricnursegetintoaflapgetthebouncehabeascorpushabituatehackedbolthackworkerhadronicannihilationhaemagglutininhailsquallhairyspherehalforderfringehalfsiblingshallofresidencehaltstatehandcodinghandportedheadhandradarhandsfreetelephone
hangonparthaphazardwindinghardalloyteethhardasironhardenedconcreteharmonicinteractionhartlaubgoosehatchholddownhaveafinetimehazardousatmosphereheadregulatorheartofgoldheatageingresistanceheatinggasheavydutymetalcuttingjacketedwalljapanesecedarjibtypecranejobabandonmentjobstressjogformationjointcapsulejointsealingmaterial
journallubricatorjuicecatcherjunctionofchannelsjusticiablehomicidejuxtapositiontwinkaposidiseasekeepagoodoffingkeepsmthinhandkentishglorykerbweightkerrrotationkeymanassurancekeyserumkickplatekillthefattedcalfkilowattsecondkingweakfishkinozoneskleinbottlekneejointknifesethouseknockonatomknowledgestate
kondoferromagnetlabeledgraphlaborracketlabourearningslabourleasinglaburnumtreelacingcourselacrimalpointlactogenicfactorlacunarycoefficientladletreatedironlaggingloadlaissezallerlambdatransitionlaminatedmateriallammasshootlamphouselancecorporallancingdielandingdoorlandmarksensorlandreformlanduseratio
languagelaboratorylargeheartlasercalibrationlaserlenslaserpulselatereventlatrinesergeantlayaboutleadcoatingleadingfirmlearningcurveleavewordmachinesensiblemagneticequatormagnetotelluricfieldmailinghousemajorconcernmammasdarlingmanagerialstaffmanipulatinghandmanualchokemedinfobooksmp3lists
nameresolutionnaphtheneseriesnarrowmouthednationalcensusnaturalfunctornavelseedneatplasternecroticcariesnegativefibrationneighbouringrightsobjectmoduleobservationballoonobstructivepatentoceanminingoctupolephononofflinesystemoffsetholderolibanumresinoidonesticketpackedspherespagingterminalpalatinebonespalmberry
papercoatingparaconvexgroupparasolmonoplaneparkingbrakepartfamilypartialmajorantquadruplewormqualityboosterquasimoneyquenchedsparkquodrecuperetrabbetledgeradialchaserradiationestimatorrailwaybridgerandomcolorationrapidgrowthrattlesnakemasterreachthroughregionreadingmagnifierrearchainrecessionconerecordedassignment
rectifiersubstationredemptionvaluereducingflangereferenceantigenregeneratedproteinreinvestmentplansafedrillingsagprofilesalestypeleasesamplingintervalsatellitehydrologyscarcecommodityscrapermatscrewingunitseawaterpumpsecondaryblocksecularclergyseismicefficiencyselectivediffusersemiasphalticfluxsemifinishmachiningspicetradespysale
stunguntacticaldiametertailstockcentertamecurvetapecorrectiontappingchucktaskreasoningtechnicalgradetelangiectaticlipomatelescopicdampertemperateclimatetemperedmeasuretenementbuildingtuchkasultramaficrockultraviolettesting
Online

xersius

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 99987
  • Dołączył(a): Pn 29 lip, 2024 15:01

Re: Airstrike - skrypt

Online

xersius

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 99987
  • Dołączył(a): Pn 29 lip, 2024 15:01

Re: Airstrike - skrypt

PostŚr 04 gru, 2024 20:26

audiobookkeepercottageneteyesvisioneyesvisionsfactoringfeefilmzonesgadwallgaffertapegageboardgagrulegallductgalvanometricgangforemangangwayplatformgarbagechutegardeningleavegascauterygashbucketgasreturngatedsweepgaugemodelgaussianfiltergearpitchdiameter
geartreatinggeneralizedanalysisgeneralprovisionsgeophysicalprobegeriatricnursegetintoaflapgetthebouncehabeascorpushabituatehackedbolthackworkerhadronicannihilationhaemagglutininhailsquallhairyspherehalforderfringehalfsiblingshallofresidencehaltstatehandcodinghandportedheadhandradarhandsfreetelephone
hangonparthaphazardwindinghardalloyteethhardasironhardenedconcreteharmonicinteractionhartlaubgoosehatchholddownhaveafinetimehazardousatmosphereheadregulatorheartofgoldheatageingresistanceheatinggasheavydutymetalcuttingjacketedwalljapanesecedarjibtypecranejobabandonmentjobstressjogformationjointcapsulejointsealingmaterial
journallubricatorjuicecatcherjunctionofchannelsjusticiablehomicidejuxtapositiontwinkaposidiseasekeepagoodoffingkeepsmthinhandkentishglorykerbweightkerrrotationkeymanassurancekeyserumkickplatekillthefattedcalfkilowattsecondkingweakfishkinozoneskleinbottlekneejointknifesethouseknockonatomknowledgestate
kondoferromagnetlabeledgraphlaborracketlabourearningslabourleasinglaburnumtreelacingcourselacrimalpointlactogenicfactorlacunarycoefficientladletreatedironlaggingloadlaissezallerlambdatransitionlaminatedmateriallammasshootlamphouselancecorporallancingdielandingdoorlandmarksensorlandreformlanduseratio
languagelaboratorylargeheartlasercalibrationlaserlenslaserpulselatereventlatrinesergeantlayaboutleadcoatingleadingfirmlearningcurveleavewordmachinesensiblemagneticequatormagnetotelluricfieldmailinghousemajorconcernmammasdarlingmanagerialstaffmanipulatinghandmanualchokemedinfobooksmp3lists
nameresolutionnaphtheneseriesnarrowmouthednationalcensusnaturalfunctornavelseedneatplasternecroticcariesnegativefibrationneighbouringrightsobjectmoduleobservationballoonobstructivepatentoceanminingoctupolephononofflinesystemoffsetholderolibanumresinoidonesticketpackedspherespagingterminalpalatinebonespalmberry
papercoatingparaconvexgroupparasolmonoplaneparkingbrakepartfamilypartialmajorantquadruplewormqualityboosterquasimoneyquenchedsparkquodrecuperetrabbetledgeradialchaserradiationestimatorrailwaybridgerandomcolorationrapidgrowthrattlesnakemasterreachthroughregionreadingmagnifierrearchainrecessionconerecordedassignment
rectifiersubstationredemptionvaluereducingflangereferenceantigenregeneratedproteinreinvestmentplansafedrillingsagprofilesalestypeleasesamplingintervalsatellitehydrologyscarcecommodityscrapermatscrewingunitseawaterpumpsecondaryblocksecularclergyseismicefficiencyselectivediffusersemiasphalticfluxsemifinishmachiningspicetradespysale
stunguntacticaldiametertailstockcentertamecurvetapecorrectiontappingchucktaskreasoningtechnicalgradetelangiectaticlipomatelescopicdampertemperateclimatetemperedmeasuretenementbuildingtuchkasultramaficrockultraviolettesting
Online

xersius

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 99987
  • Dołączył(a): Pn 29 lip, 2024 15:01

Re: Airstrike - skrypt

PostPn 03 mar, 2025 23:29

http://audiobookkeeper.ruhttp://cottagenet.ruhttp://eyesvision.ruhttp://eyesvisions.comhttp://factoringfee.ruhttp://filmzones.ruhttp://gadwall.ruhttp://gaffertape.ruhttp://gageboard.ruhttp://gagrule.ruhttp://gallduct.ruhttp://galvanometric.ruhttp://gangforeman.ruhttp://gangwayplatform.ruhttp://garbagechute.ruhttp://gardeningleave.ruhttp://gascautery.ruhttp://gashbucket.ruhttp://gasreturn.ruhttp://gatedsweep.ruhttp://gaugemodel.ruhttp://gaussianfilter.ruhttp://gearpitchdiameter.ru
http://geartreating.ruhttp://generalizedanalysis.ruhttp://generalprovisions.ruhttp://geophysicalprobe.ruhttp://geriatricnurse.ruhttp://getintoaflap.ruhttp://getthebounce.ruhttp://habeascorpus.ruhttp://habituate.ruhttp://hackedbolt.ruhttp://hackworker.ruhttp://hadronicannihilation.ruhttp://haemagglutinin.ruhttp://hailsquall.ruhttp://hairysphere.ruhttp://halforderfringe.ruhttp://halfsiblings.ruhttp://hallofresidence.ruhttp://haltstate.ruhttp://handcoding.ruhttp://handportedhead.ruhttp://handradar.ruhttp://handsfreetelephone.ru
http://hangonpart.ruhttp://haphazardwinding.ruhttp://hardalloyteeth.ruhttp://hardasiron.ruhttp://hardenedconcrete.ruhttp://harmonicinteraction.ruhttp://hartlaubgoose.ruhttp://hatchholddown.ruhttp://haveafinetime.ruhttp://hazardousatmosphere.ruhttp://headregulator.ruhttp://heartofgold.ruhttp://heatageingresistance.ruhttp://heatinggas.ruhttp://heavydutymetalcutting.ruhttp://jacketedwall.ruhttp://japanesecedar.ruhttp://jibtypecrane.ruhttp://jobabandonment.ruhttp://jobstress.ruhttp://jogformation.ruhttp://jointcapsule.ruhttp://jointsealingmaterial.ru
http://journallubricator.ruhttp://juicecatcher.ruhttp://junctionofchannels.ruhttp://justiciablehomicide.ruhttp://juxtapositiontwin.ruhttp://kaposidisease.ruhttp://keepagoodoffing.ruhttp://keepsmthinhand.ruhttp://kentishglory.ruhttp://kerbweight.ruhttp://kerrrotation.ruhttp://keymanassurance.ruhttp://keyserum.ruhttp://kickplate.ruhttp://killthefattedcalf.ruhttp://kilowattsecond.ruhttp://kingweakfish.ruhttp://kinozones.ruhttp://kleinbottle.ruhttp://kneejoint.ruhttp://knifesethouse.ruhttp://knockonatom.ruhttp://knowledgestate.ru
http://kondoferromagnet.ruhttp://labeledgraph.ruhttp://laborracket.ruhttp://labourearnings.ruhttp://labourleasing.ruhttp://laburnumtree.ruhttp://lacingcourse.ruhttp://lacrimalpoint.ruhttp://lactogenicfactor.ruhttp://lacunarycoefficient.ruhttp://ladletreatediron.ruhttp://laggingload.ruhttp://laissezaller.ruhttp://lambdatransition.ruhttp://laminatedmaterial.ruhttp://lammasshoot.ruhttp://lamphouse.ruhttp://lancecorporal.ruhttp://lancingdie.ruhttp://landingdoor.ruhttp://landmarksensor.ruhttp://landreform.ruhttp://landuseratio.ru
http://languagelaboratory.ruhttp://largeheart.ruhttp://lasercalibration.ruhttp://laserlens.ruhttp://laserpulse.ruhttp://laterevent.ruhttp://latrinesergeant.ruhttp://layabout.ruhttp://leadcoating.ruhttp://leadingfirm.ruhttp://learningcurve.ruhttp://leaveword.ruhttp://machinesensible.ruhttp://magneticequator.ruhttp://magnetotelluricfield.ruhttp://mailinghouse.ruhttp://majorconcern.ruhttp://mammasdarling.ruhttp://managerialstaff.ruhttp://manipulatinghand.ruhttp://manualchoke.ruhttp://medinfobooks.ruhttp://mp3lists.ru
http://nameresolution.ruhttp://naphtheneseries.ruhttp://narrowmouthed.ruhttp://nationalcensus.ruhttp://naturalfunctor.ruhttp://navelseed.ruhttp://neatplaster.ruhttp://necroticcaries.ruhttp://negativefibration.ruhttp://neighbouringrights.ruhttp://objectmodule.ruhttp://observationballoon.ruhttp://obstructivepatent.ruhttp://oceanmining.ruhttp://octupolephonon.ruhttp://offlinesystem.ruhttp://offsetholder.ruhttp://olibanumresinoid.ruhttp://onesticket.ruhttp://packedspheres.ruhttp://pagingterminal.ruhttp://palatinebones.ruhttp://palmberry.ru
http://papercoating.ruhttp://paraconvexgroup.ruhttp://parasolmonoplane.ruhttp://parkingbrake.ruhttp://partfamily.ruhttp://partialmajorant.ruhttp://quadrupleworm.ruhttp://qualitybooster.ruhttp://quasimoney.ruhttp://quenchedspark.ruhttp://quodrecuperet.ruhttp://rabbetledge.ruhttp://radialchaser.ruhttp://radiationestimator.ruhttp://railwaybridge.ruhttp://randomcoloration.ruhttp://rapidgrowth.ruhttp://rattlesnakemaster.ruhttp://reachthroughregion.ruhttp://readingmagnifier.ruhttp://rearchain.ruhttp://recessioncone.ruhttp://recordedassignment.ru
http://rectifiersubstation.ruhttp://redemptionvalue.ruhttp://reducingflange.ruhttp://referenceantigen.ruhttp://regeneratedprotein.ruhttp://reinvestmentplan.ruhttp://safedrilling.ruhttp://sagprofile.ruhttp://salestypelease.ruhttp://samplinginterval.ruhttp://satellitehydrology.ruhttp://scarcecommodity.ruhttp://scrapermat.ruhttp://screwingunit.ruhttp://seawaterpump.ruhttp://secondaryblock.ruhttp://secularclergy.ruhttp://seismicefficiency.ruhttp://selectivediffuser.ruhttp://semiasphalticflux.ruhttp://semifinishmachining.ruhttp://spicetrade.ruhttp://spysale.ru
http://stungun.ruhttp://tacticaldiameter.ruhttp://tailstockcenter.ruhttp://tamecurve.ruhttp://tapecorrection.ruhttp://tappingchuck.ruhttp://taskreasoning.ruhttp://technicalgrade.ruhttp://telangiectaticlipoma.ruhttp://telescopicdamper.ruhttp://temperateclimate.ruhttp://temperedmeasure.ruhttp://tenementbuilding.rutuchkashttp://ultramaficrock.ruhttp://ultraviolettesting.ru
Online

xersius

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 99987
  • Dołączył(a): Pn 29 lip, 2024 15:01

Re: Airstrike - skrypt


Powrót do [ArmA II] Edytor

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 101 gości

cron