Teraz jest Śr 24 kwi, 2024 13:40


Ambient Civilians module

Dział poświęcony edytorowi ArmA II i Operation Arrowhead, czyli tworzeniu misji.
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

Rafalsky

Major

Major

  • Posty: 748
  • Dołączył(a): Cz 21 sty, 2010 23:27
  • Lokalizacja: Londyn

Ambient Civilians module

PostCz 03 cze, 2010 12:34

Pytanie jak to uzyc aby dzialalo.

Wstawienie, czy wstawienie i synch z dowodca.. nie dziala.. nie ma cywili w miescie ?
- "Nigdy nie mów ludziom, jak mają wykonywać swe zadania. Powiedz im tylko, co mają robić, a będziesz zdziwiony ich pomysłowością."
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10721
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

PostCz 03 cze, 2010 13:09

Wstawiasz, niczego nie synchronizujesz. Możesz też opisać moduł kilkoma komendami


Na niektórych wyspach (customowych ofkoz) po prostu nie działa
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline
Avatar użytkownika

Rafalsky

Major

Major

  • Posty: 748
  • Dołączył(a): Cz 21 sty, 2010 23:27
  • Lokalizacja: Londyn

PostCz 03 cze, 2010 13:17

JON,

Czy mozesz zalaczyc mi sample missions gdzie to dziala prosze..

bo
Rafalsky napisał(a):Wstawienie, czy wstawienie i synch z dowodca.. nie dziala.. nie ma cywili w miescie ?
- "Nigdy nie mów ludziom, jak mają wykonywać swe zadania. Powiedz im tylko, co mają robić, a będziesz zdziwiony ich pomysłowością."
Offline
Avatar użytkownika

Sejtan

Major

Major

  • Posty: 676
  • Dołączył(a): Pn 19 lip, 2004 21:26
  • Lokalizacja: Starogard Gdański

PostCz 03 cze, 2010 13:28

Looknij sobie TU.
Offline
Avatar użytkownika

Rafalsky

Major

Major

  • Posty: 748
  • Dołączył(a): Cz 21 sty, 2010 23:27
  • Lokalizacja: Londyn

PostCz 03 cze, 2010 13:40

Sejtan... i ? :co: co ma looknoc.. powiedz ktore zdanie (komende, linie, przyklad?) mam tam looknoc aby mi ten modul wrescie/kiedys zadzialal.. o to sie pytam ? :spoko:

lub dzialajaca sample misje prosze!
- "Nigdy nie mów ludziom, jak mają wykonywać swe zadania. Powiedz im tylko, co mają robić, a będziesz zdziwiony ich pomysłowością."
Offline
Avatar użytkownika

Sejtan

Major

Major

  • Posty: 676
  • Dołączył(a): Pn 19 lip, 2004 21:26
  • Lokalizacja: Starogard Gdański

PostCz 03 cze, 2010 13:52

Wstawiasz gracza i moduł i... to wszystko. Działa napewno na Bisowych wyspach, a na customowych nie, przynajmniej niektórych.

Obrazek 1
Obrazek 2
Obrazek 3
Obrazek 4
Offline
Avatar użytkownika

Rafalsky

Major

Major

  • Posty: 748
  • Dołączył(a): Cz 21 sty, 2010 23:27
  • Lokalizacja: Londyn

PostCz 03 cze, 2010 14:14

Czy mozesz zalaczyc ta misje na ktorej to dziala ! Bo u mnie ni jak nikt sie nie pojawia.

EDIT.

w koncu sie pojawili .. w ilosci znikomej (2 na caly Stary Sobor) :)

Nie wiem co bylo nie tak. TZ. moddul by polaczony F2 z Ambient Vehicles i to chyba powodowalo to ze nic nie dzialalo.

Czy oni tylko stoja ? Myslalem ze beda lazic tu i tam?
Ostatnio edytowano Cz 03 cze, 2010 14:29 przez Rafalsky, łącznie edytowano 3 razy
- "Nigdy nie mów ludziom, jak mają wykonywać swe zadania. Powiedz im tylko, co mają robić, a będziesz zdziwiony ich pomysłowością."
Offline
Avatar użytkownika

Sejtan

Major

Major

  • Posty: 676
  • Dołączył(a): Pn 19 lip, 2004 21:26
  • Lokalizacja: Starogard Gdański

PostCz 03 cze, 2010 23:37

Rafalsky napisał(a):...w koncu sie pojawili .. w ilosci znikomej (2 na caly Stary Sobor) :)

Nie wiem co bylo nie tak. TZ. moddul by polaczony F2 z Ambient Vehicles i to chyba powodowalo to ze nic nie dzialalo.

Czy oni tylko stoja ? Myslalem ze beda lazic tu i tam?


Coś jeszcze przyszło mi do głowy. Wstawiłem sobie vojaka właśnie w Starym Soborze, wyzwalacz 500x500, warunek true i przy aktywacji ileLudzi = civilian countSide thisList;, drugi wyzwalacz "radio alpha", 0x0, warunek bez zmian, a przy aktywacji to: hint format ["%1", ileLudzi].

Efekt był taki, że w Starym Soborze (w objęciu wyzwalacza) znajduje się ok 65 cywilów, po zwiększeniu wymiarów 1000x1000 było aż 113, a jak dodałem jeszcze jedno "0" 10000x10000 to ilość wahała się w okolicach 100. W odległości powyżej 1000 metrów od gracza cywile sie już nie pojawiają, dlatego przy tak dużej różnicy, ilość jest podobna. Z tym że ludziska tylko stoją też się nie zgodze, raz udało mi się trafić na panią która se jogging uprawiała i co chwile przystawała i się rozciągała ;] Fajnie to wyglądało. Za akcję cywilów odpowiada plik cfgCivilianActions i można podobno wywoływać akcję tą komendą BIS_alice_mainscope setvariable ["civilianActions",["BIS","twoje_akcje"]];, ale ja się tym nie bawiłem i sie na ten temat nie rozpisuje. :)
Offline

ppio95 (Piotr)

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 303
  • Dołączył(a): So 08 maja, 2010 16:04
  • Lokalizacja: Góra Kalwaria

PostPt 04 cze, 2010 09:05

Nie wiem rafalsky czy to ci w czymś pomoże, może tak. Jest tam jakaś dyskusja na ten temat i misje z przykładami, nie czytałem dokładnie, ale chyba ten problem mają rozwiązany. Poczytaj.

FORUM

Powrót do [ArmA II] Edytor

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 22 gości

cron