Rafalsky napisał(a):...w koncu sie pojawili .. w ilosci znikomej (2 na caly Stary Sobor)
Nie wiem co bylo nie tak. TZ. moddul by polaczony F2 z Ambient Vehicles i to chyba powodowalo to ze nic nie dzialalo.
Czy oni tylko stoja ? Myslalem ze beda lazic tu i tam?
Coś jeszcze przyszło mi do głowy. Wstawiłem sobie vojaka właśnie w Starym Soborze, wyzwalacz 500x500, warunek true i przy aktywacji
ileLudzi = civilian countSide thisList;, drugi wyzwalacz "radio alpha", 0x0, warunek bez zmian, a przy aktywacji to:
hint format ["%1", ileLudzi].
Efekt był taki, że w Starym Soborze (w objęciu wyzwalacza) znajduje się ok 65 cywilów, po zwiększeniu wymiarów 1000x1000 było aż 113, a jak dodałem jeszcze jedno "0" 10000x10000 to ilość wahała się w okolicach 100. W odległości powyżej 1000 metrów od gracza cywile sie już nie pojawiają, dlatego przy tak dużej różnicy, ilość jest podobna. Z tym że ludziska tylko stoją też się nie zgodze, raz udało mi się trafić na panią która se jogging uprawiała i co chwile przystawała i się rozciągała
Fajnie to wyglądało. Za akcję cywilów odpowiada plik cfgCivilianActions i można podobno wywoływać akcję tą komendą
BIS_alice_mainscope setvariable ["civilianActions",["BIS","twoje_akcje"]];, ale ja się tym nie bawiłem i sie na ten temat nie rozpisuje.