by Szymanowski [CFOG], mod: Tsuki, !R
Wezwanie HeliTransport na dane miejsce LZ po wyznaczonej trasie. Tylko posiadacz radia long range moze go wzywac. Gdy ginie RTO nalezy przejac jego radio aby moc wzywac HeliTransport.
- Kod: Zaznacz cały
Uzycie EDYTOR:
1. inicjalizacja skryptu: dodaj w init.sqf
//init HeliTransport script (edit the parameters)
call compile preprocessFileLineNumbers "helitransport\Init_HeliTransport.sqf";
2. edytuj parametry w pliku \helitransport\Init_HeliTransport.sqf
nul = [HeliTransport, "ALPHA", "BRAVO", "GREEN", "SAFE", 80] execVM "helitransport\CreateHeli.sqf";
- HeliTransport - nazwa heli (nie zmieniaj)
- "ALPHA" to pierwszy kanal radia uzywanego do wyznaczania LZ.
- "BRAVO" to drugi kanal radia uzywanego do odwolania lotu lub powrotu do bazy:
(dostepne kanaly "ALPHA", "BRAVO", "CHARLIE", "DELTA", "ECHO", "FOXTROT", "GOLF", "HOTEL", "INDIA", "JULIET";)
- "GREEN" to combat Mode
* "BLUE" (Never fire)
* "GREEN" (Hold fire - defend only) zaloga nie atakuje dostrzezonych wrogow tylko odpowiada na ostrzal;
* "WHITE" (Hold fire, engage at will)
* "YELLOW" (Fire at will)
* "RED" (Fire at will, engage at will)
- "SAFE" Set group/unit behaviour mode.
* "CARELESS"
* "SAFE"
* "AWARE"
* "COMBAT"
* "STEALTH".
See this page for details of the effect of this command on AI units.
styl zachowania zalogi: "STEALTH" lub "COMBAT" - zaloga wylacza swiatla w nocy;
- 80 to wysokosc lotu
3. W edytorze na mapie nalezy wstawic dowolny helikopter z zaloga w miejscu traktowanym jako baza, do ktorego bedzie
wracala heli po wykonaniu zadania transportowego i nazwanie helikoptera: <heliTransport>.
Pamietaj: "HeliTransport" to nazwa heli wstawionego w edytorze jako smiglowiec transportowy;
Uzycie GRA:
4. Tylko posiadacz radia Long Range ktorego clasa radia zaczyna sie od "ACE_PRC119..." lub "ACE_P159...", moze uzywac funkcji wzywania HeliTransport.
4a. wejsc na mape. Na radiu beda widoczne dwa kanaly: CALL IN TRANSPORT i CALL OFF/RETURN TO BASE
4b. Nacisnij CALL IN TRANSPORT, teraz klikajac na mapie musisz podawac waypointy lotu HeliTransport. Ostatni podany WP jest Landing Zone (nie podawac blisko zabudowan lub drzew)
ALT + LMB usuwa ostatni wprowadzony punkt WP (np jezeli sie pomylimy)
SHIFT + LMB konczy wprowadzanie punktow nawigacyjnych i smiglowiec leci do LZ (czyli ostatniego WP).
(SHIFT +LMB nie dodaje WP, wiec najlepiej SHIFT +LMB klikac w miejscu ostanieniego WP aby sie nie mylilo)
4c. CALL OFF/RETURN Odwolanie lotu np. LZ pod ogniem
4d. Po wyladowanie HeliTransport w LZ mozna nakazac powrot do bazy albo wyznaczyc nowa trase.