Teraz jest Pt 29 mar, 2024 11:19


Przydatne skrypty w misjach

Dział poświęcony edytorowi ArmA II i Operation Arrowhead, czyli tworzeniu misji.
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

Rafalsky

Major

Major

  • Posty: 748
  • Dołączył(a): Cz 21 sty, 2010 23:27
  • Lokalizacja: Londyn

Przydatne skrypty w misjach

PostCz 24 cze, 2010 17:41

Przypisanie zestawu broni do jednostki skryptem
Kod: Zaznacz cały
assignGear 1.0
by !R

pakiet zawiera:

   assignGear_[units].sqf - przypisanie broni do jednostki
   

1. W INITIALIZATION jednostki wpisac:

         nul = [this, "ftl"] execVM "assignGear_AESF.sqf";

flt - to oznaczenia dla Fire Team Leader. Patrz w pliku assignGear_[units].sqf dla dostepnych skrotow jednostek.

[units] - oznacza typ jednostek , ww przykladzie AESF (ACE US Army Special Forces), przydatne w doborze kolorystyki broni, plecakow itp.
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
Ostatnio edytowano Wt 03 maja, 2011 14:54 przez Rafalsky, łącznie edytowano 2 razy
Offline
Avatar użytkownika

Rafalsky

Major

Major

  • Posty: 748
  • Dołączył(a): Cz 21 sty, 2010 23:27
  • Lokalizacja: Londyn

PostSo 08 sty, 2011 13:29

HeliTransport
by Szymanowski [CFOG], mod: Tsuki, !R

Wezwanie HeliTransport na dane miejsce LZ po wyznaczonej trasie. Tylko posiadacz radia long range moze go wzywac. Gdy ginie RTO nalezy przejac jego radio aby moc wzywac HeliTransport.


Kod: Zaznacz cały
Uzycie EDYTOR:
1. inicjalizacja skryptu: dodaj w init.sqf
   
   //init HeliTransport script (edit the parameters)
   call compile preprocessFileLineNumbers "helitransport\Init_HeliTransport.sqf";


2. edytuj parametry w pliku \helitransport\Init_HeliTransport.sqf
   
   nul = [HeliTransport, "ALPHA", "BRAVO", "GREEN", "SAFE", 80] execVM "helitransport\CreateHeli.sqf";
   
   
   - HeliTransport - nazwa heli (nie zmieniaj)
   
   - "ALPHA" to pierwszy kanal radia uzywanego do wyznaczania LZ.
   
   - "BRAVO" to drugi kanal radia uzywanego do odwolania lotu lub powrotu do bazy:
      (dostepne kanaly "ALPHA", "BRAVO", "CHARLIE", "DELTA", "ECHO", "FOXTROT", "GOLF", "HOTEL", "INDIA", "JULIET";)
   
   - "GREEN" to combat Mode   
   
      * "BLUE" (Never fire)
      * "GREEN" (Hold fire - defend only) zaloga nie atakuje dostrzezonych wrogow tylko odpowiada na ostrzal;
      * "WHITE" (Hold fire, engage at will)
      * "YELLOW" (Fire at will)
      * "RED" (Fire at will, engage at will)
   
   - "SAFE" Set group/unit behaviour mode.

      * "CARELESS"
      * "SAFE"
      * "AWARE"
      * "COMBAT"
      * "STEALTH".
   See this page for details of the effect of this command on AI units.
   styl zachowania zalogi: "STEALTH" lub "COMBAT" - zaloga wylacza swiatla w nocy;
   
   - 80 to wysokosc lotu   

3. W edytorze na mapie nalezy wstawic dowolny helikopter z zaloga w miejscu traktowanym jako baza, do ktorego bedzie
   wracala heli po wykonaniu zadania transportowego i nazwanie helikoptera: <heliTransport>.
   Pamietaj: "HeliTransport" to nazwa heli wstawionego w edytorze jako smiglowiec transportowy;
   

Uzycie GRA:   
4. Tylko posiadacz radia Long Range ktorego clasa radia zaczyna sie od "ACE_PRC119..." lub  "ACE_P159...", moze uzywac funkcji wzywania HeliTransport.
   
   4a. wejsc na mape. Na radiu beda widoczne dwa kanaly: CALL IN TRANSPORT i CALL OFF/RETURN TO BASE
   4b. Nacisnij CALL IN TRANSPORT, teraz klikajac na mapie musisz podawac waypointy lotu HeliTransport. Ostatni podany WP jest Landing Zone (nie podawac blisko zabudowan lub drzew)
   
      ALT + LMB usuwa ostatni wprowadzony punkt WP (np jezeli sie pomylimy)
      
      SHIFT + LMB konczy wprowadzanie punktow nawigacyjnych i smiglowiec leci do LZ (czyli ostatniego WP).
      (SHIFT +LMB nie dodaje WP, wiec najlepiej SHIFT +LMB klikac w miejscu ostanieniego WP aby sie nie mylilo)
   
   4c. CALL OFF/RETURN Odwolanie lotu np. LZ pod ogniem     
   4d. Po wyladowanie HeliTransport w LZ mozna nakazac powrot do bazy albo wyznaczyc nowa trase.
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.

Powrót do [ArmA II] Edytor

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości

cron