Teraz jest Pt 29 mar, 2024 14:14


Ustalenie nowego Rally Point

Dział poświęcony edytorowi ArmA II i Operation Arrowhead, czyli tworzeniu misji.
  • Autor
  • Wiadomość
Offline

Spitfire

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 394
  • Dołączył(a): So 13 mar, 2010 17:00
  • Lokalizacja: Poznań

Ustalenie nowego Rally Point

PostCz 01 lip, 2010 14:40

Witam.

Mam śmigłowiec który ma mnie odebrać po wykonaniu misji, ale AI nie jest doskonałe więc od czasu do czasu ląduje na drzewie... a zatem jak zrobić np. Rally Point
gdy helka się rozbije albo uszkodzi? :co:

Helka się rozbije ----> nowy waypoint do RP


jakieś sugestie rozwiązania??

byłbym wdzięczny za pomoc

Tytuł ma coś mówić o zawartości.
Ostatnio edytowano Cz 01 lip, 2010 14:50 przez Spitfire, łącznie edytowano 2 razy
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10721
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

PostCz 01 lip, 2010 14:46

Wyzwalacz

Rozmiary: 0 x 0
Aktywowany przez: żaden, obecny
Typ: przełącz
Warunek: NOT (alive nazwa_helikoptera)
W aktywacji: wpisujesz kod (nie podam dokładnego, ja używam TaskMastera) tworzący graczom nowe zadanie (np "Dotrzyj do Emergency Rally Point") i poprzednie ustalający na anulowane.


Poza tym, używasz "Niewidzialnego H" jako lądowiska dla heli?

W ten sposób można im mniej więcej narzucić miejsce lądowania.
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline
Avatar użytkownika

Maverick

Generał

Generał

  • Posty: 772
  • Dołączył(a): Pn 30 kwi, 2007 12:12
  • Lokalizacja: Kutno

PostCz 01 lip, 2010 14:49

Jon napisał(a):Warunek: NOT (alive nazwa_heleny)

Ew. możesz użyć not CanMove zamiast tego, bo jeśli się nie rozbije, a np. uszkodzą się silniki tylko, to wyzwalacz nie ruszy.

Jon napisał(a):W aktywacji wpisujesz kod


to ze skryptu:
Kod: Zaznacz cały
tsk3 = player createSimpleTask[localize "STR_o3"];
tsk3 setSimpleTaskDescription[localize "STR_o3",localize "STR_o3",localize "STR_o3"];
tsk3 SetTaskState "CREATED"
[objNull, objNull, tsk3, "CREATED"] execVM "CA\Modules\MP\data\scriptCommands\taskHint.sqf";
Obrazek
Obrazek


"Read about the history of the place that we live in and stop letting corporate news tell lies to your children." - Immortal Technique
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10721
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

PostCz 01 lip, 2010 14:58

Zawsze w razie uszkodzeń (komenda getdammage) można ustawić śmiglakowi setdammage 1.
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline
Avatar użytkownika

nextor

Kapral

Kapral

  • Posty: 74
  • Dołączył(a): Pn 03 maja, 2010 23:17
  • Lokalizacja: Tczew

PostCz 01 lip, 2010 15:06

no i trochę zawadzi mocniej o ziemię dostanie damage'u i komenda setdammage 1. całkowicie go unicestwi , rozumiem że tak to będzie wyglądać
Obrazek
Offline

Spitfire

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 394
  • Dołączył(a): So 13 mar, 2010 17:00
  • Lokalizacja: Poznań

PostCz 01 lip, 2010 15:15

dzięki chłopaki pomogło :) teraz mogę dokończyć :D

Powrót do [ArmA II] Edytor

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości

cron