Teraz jest Cz 18 kwi, 2024 05:55


Usunięcie obiektu z mapy.

Dział poświęcony edytorowi ArmA II i Operation Arrowhead, czyli tworzeniu misji.
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

nextor

Kapral

Kapral

  • Posty: 74
  • Dołączył(a): Pn 03 maja, 2010 23:17
  • Lokalizacja: Tczew

Usunięcie obiektu z mapy.

PostCz 01 lip, 2010 15:34

Witam,
Otóż tak się zastanawiam czy można usunąć np. drzewo o ID xxxxx , które pierwotnie jest na mapie jako osobny obiekt (nie las)?
Odnalazłem komendę "map deleteEditorObject object" ale nie do końca wiem jak powinna wyglądać, i czy to ta właściwa.
Z góry dzięki za pomoc :spoko:

//edit testowałem tą komendę i żadnego efektu
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10721
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

PostCz 01 lip, 2010 17:37

AFAIK nie da się, można jedynie obiekt zniszczyć
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline
Avatar użytkownika

nextor

Kapral

Kapral

  • Posty: 74
  • Dołączył(a): Pn 03 maja, 2010 23:17
  • Lokalizacja: Tczew

PostCz 01 lip, 2010 17:59

zniszczyć w czasie gry ? czy może jakieś setDamage ? :co:
+próbowałem z setdamage ale nie jestem pewien czy dobrze wszystko zrobiłem (brak efektu, drzewko stoi i ma się dobrze)
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Maverick

Generał

Generał

  • Posty: 772
  • Dołączył(a): Pn 30 kwi, 2007 12:12
  • Lokalizacja: Kutno

PostCz 01 lip, 2010 18:37

A próbowałeś tego?

((getmarkerpos "nazwa_markera") nearestObject id_obiektu) setdammage 1;
Obrazek
Obrazek


"Read about the history of the place that we live in and stop letting corporate news tell lies to your children." - Immortal Technique
Offline
Avatar użytkownika

nextor

Kapral

Kapral

  • Posty: 74
  • Dołączył(a): Pn 03 maja, 2010 23:17
  • Lokalizacja: Tczew

PostCz 01 lip, 2010 19:08

sprawdziłem jeszcze raz dla pewności, zero efektu
+sprawdziłem czy działa na budynek...- niet
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Sejtan

Major

Major

  • Posty: 676
  • Dołączył(a): Pn 19 lip, 2004 21:26
  • Lokalizacja: Starogard Gdański

PostCz 01 lip, 2010 19:34

Ja to robię tak.

Marker - loc1
Wyzwalacz1:
watrunek: true
przy aktywacji: buda = nearestObject getMarkerPos "loc1"
Wyzwalacz2:
warukek : true
przy aktywacji: buda setDamage 1.

Markera ustaw jak najbliżej obiektu, który ma być zniszczony.
Działa na 100%
Offline
Avatar użytkownika

nextor

Kapral

Kapral

  • Posty: 74
  • Dołączył(a): Pn 03 maja, 2010 23:17
  • Lokalizacja: Tczew

PostCz 01 lip, 2010 19:56

Sejtan, toż to to samo co ((getmarkerpos "loc1") nearestObject 143923) setdammage 1; tylko że bez podawania ID obiektu, ALE i tak mi strasznie pomogłeś bo zwróciłeś uwagę na warunek true :oops: dzięki temu działa, budynek zniszczony w pył. :spoko: co do drzewek to się tylko przewracają, zawsze coś

//edit ciągle szukam sposobu na bezszelestne usuwanie obiektów
Ostatnio edytowano Cz 01 lip, 2010 23:16 przez nextor, łącznie edytowano 1 raz
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Sejtan

Major

Major

  • Posty: 676
  • Dołączył(a): Pn 19 lip, 2004 21:26
  • Lokalizacja: Starogard Gdański

PostCz 01 lip, 2010 23:16

nextor napisał(a):Sejtan, toż to to samo co ((getmarkerpos "loc1") nearestObject 143923) setdammage 1; tylko że bez podawania ID obiektu, ALE i tak mi strasznie pomogłeś bo zwróciłeś uwagę na warunek true :oops: dzięki temu działa, budynek zniszczony w pył. :spoko: co do drzewek to się tylko przewracają, zawsze coś


Moim zdaniem prościej bo nie trzeba się z ID męczyć, tylko w razie potrzeby zmienić położenie markera :]

//edit ciągle szukam sposobu na bezszelestne usuwanie obiektów

Sukcesów :]
Ostatnio edytowano Cz 01 lip, 2010 23:17 przez Sejtan, łącznie edytowano 1 raz
Offline
Avatar użytkownika

nextor

Kapral

Kapral

  • Posty: 74
  • Dołączył(a): Pn 03 maja, 2010 23:17
  • Lokalizacja: Tczew

PostCz 01 lip, 2010 23:17

męczyć ? daj spokój ;-) (nic do cyferek nie mam) jak jestem w mieście i mam 5 ID na 1m2 to co ? :clever:
Ostatnio edytowano Cz 01 lip, 2010 23:18 przez nextor, łącznie edytowano 1 raz
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Sejtan

Major

Major

  • Posty: 676
  • Dołączył(a): Pn 19 lip, 2004 21:26
  • Lokalizacja: Starogard Gdański

PostCz 01 lip, 2010 23:18

To stawiasz markera najbliżej tego co Cię interere :razz:
Offline
Avatar użytkownika

nextor

Kapral

Kapral

  • Posty: 74
  • Dołączył(a): Pn 03 maja, 2010 23:17
  • Lokalizacja: Tczew

PostCz 01 lip, 2010 23:21

już lepiej ID wpisać niż bawić się z precyzyjnym ustawianiem markera nad obiektem :) ALE jak kto lubi :) btw. MUSI być jakiś sposób żeby bez śladu usunąć obiekt który ma ID, z mapy

/edit
@Jon \poniżej/ - nadzieja umiera ostania, ale wierzę Ci
Ostatnio edytowano Pt 02 lip, 2010 15:59 przez nextor, łącznie edytowano 1 raz
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10721
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

PostPt 02 lip, 2010 00:12

Nie ma.
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan

Powrót do [ArmA II] Edytor

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości

cron