Teraz jest Pt 29 mar, 2024 12:03


Skrypt IED/bomba

Dział poświęcony edytorowi ArmA II i Operation Arrowhead, czyli tworzeniu misji.
  • Autor
  • Wiadomość
Offline

ppio95 (Piotr)

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 303
  • Dołączył(a): So 08 maja, 2010 16:04
  • Lokalizacja: Góra Kalwaria

Skrypt IED/bomba

PostN 04 lip, 2010 19:28

Witam, o tuż robię misję i szukam skryptu IED/bomby. Chcę uzyskać efekt że jak podjadę zbyt blisko jakiegoś przedmiotu/jednostki(człowieka) to ona wybucha oraz żeby saper mógł to rozbroić.

_bomb = "LGB_GBU12_Bo" createVehicle (getpos W1) <-- odpada
Offline
Avatar użytkownika

Kadryl

Major

Major

  • Posty: 883
  • Dołączył(a): Cz 14 wrz, 2006 14:04
  • Lokalizacja: Wa-wa

PostN 04 lip, 2010 22:56

Przedmiot na drodze a w init wpisane:
Kod: Zaznacz cały
[this] exec "bum.sqs"; aktywny = true


skrypt bum.sqs

Kod: Zaznacz cały
;do saperów w nawiasie można dopisać inne jednostki które moga rozbroić bombę
_saperzy = ["ACE_usarmy_sapper", "CAManBase"]

_B = _this select 0
@ ((player distance _B) < 10)
{if (player isKindOf _x) then {aktywny = false}} foreach _saperzy
? !(aktywny) : hint "rozbrojone"; exit
_bomb = "LGB_GBU12_Bo" createVehicle (getpos B)
exit
Offline

ppio95 (Piotr)

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 303
  • Dołączył(a): So 08 maja, 2010 16:04
  • Lokalizacja: Góra Kalwaria

PostN 04 lip, 2010 23:20

Kadryl twój skrypt ustawia tylko, rozbrojenie bomby przez daną jednostkę, a ja chcę żeby ta bomba została zdetonowana jeśli w pobliżu nie ma tej jednostki
Offline
Avatar użytkownika

Dread

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 468
  • Dołączył(a): Cz 21 sty, 2010 21:47
  • Lokalizacja: San Antonio

PostPn 05 lip, 2010 20:08

Odsyłam cie do linku gdzie jest taki skrypt.Sprawdza sie w 100% dla twoich
Chcę uzyskać efekt że jak podjadę zbyt blisko jakiegoś przedmiotu/jednostki(człowieka) to ona wybucha oraz żeby saper mógł to rozbroić.
potrzeb :twisted: .

Mały off top strach pomyśleć do czego ten skrypt ci potrzebny. :faja:
"An army is a team. It lives, eats, sleeps, fights as a team.This individuality stuff is a bunch of bullshit."- General George Patton
Offline

ppio95 (Piotr)

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 303
  • Dołączył(a): So 08 maja, 2010 16:04
  • Lokalizacja: Góra Kalwaria

PostPn 05 lip, 2010 20:57

Dread napisał(a):Odsyłam cie do linku gdzie jest taki skrypt.Sprawdza sie w 100% dla twoich
Chcę uzyskać efekt że jak podjadę zbyt blisko jakiegoś przedmiotu/jednostki(człowieka) to ona wybucha oraz żeby saper mógł to rozbroić.
potrzeb :twisted: .

Mały off top strach pomyśleć do czego ten skrypt ci potrzebny. :faja:


dzięki dread, oczywiście że do misji ;)
Offline
Avatar użytkownika

Dread

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 468
  • Dołączył(a): Cz 21 sty, 2010 21:47
  • Lokalizacja: San Antonio

PostPn 05 lip, 2010 21:30

Heh już widzę ten wysyp misji to chyba jakieś szkolenie EOD się przyda :faja:
BTW nie wiem czy widziałeś http://www.armaholic.com/page.php?id=10029 .Najlepszy jest
- Dead Dog

Inna sprawa nie wiem czy komunikat o rozbrojeniu nie pojawia się po stronie hosta :twisted:
"An army is a team. It lives, eats, sleeps, fights as a team.This individuality stuff is a bunch of bullshit."- General George Patton
Offline

ppio95 (Piotr)

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 303
  • Dołączył(a): So 08 maja, 2010 16:04
  • Lokalizacja: Góra Kalwaria

PostPn 05 lip, 2010 21:44

Dread napisał(a):Heh już widzę ten wysyp misji to chyba jakieś szkolenie EOD się przyda :faja:
BTW nie wiem czy widziałeś http://www.armaholic.com/page.php?id=10029 .Najlepszy jest
- Dead Dog

Inna sprawa nie wiem czy komunikat o rozbrojeniu nie pojawia się po stronie hosta :twisted:


tak widziałem, ale ja robie misję przystosowaną na serwer A2C, taka rutynowa misja w afganistanie ci powiem ;)
Offline

MedicPl

Kapral

Kapral

  • Posty: 70
  • Dołączył(a): Wt 14 gru, 2010 18:43

PostPn 20 gru, 2010 17:46

Może nie bezpośrednio pokrewne, ale jednak:
Zna ktoś jakieś inne ładunki wybuchowe które można umieścić w tym (eksplozja) skrypcie niż te:
"Sh_125_SABOT"
"ARTY_Sh_81_HE"
"ARTY_Sh_120_HE"
"BO_GBU12_LGB"
"B_30mm_HE"?
Offline

ppio95 (Piotr)

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 303
  • Dołączył(a): So 08 maja, 2010 16:04
  • Lokalizacja: Góra Kalwaria

PostPn 20 gru, 2010 17:49

Spis klas Tam coś poszukaj.
ObrazekObrazekObrazek
Offline
Avatar użytkownika

Maćko

Generał

Generał

  • Posty: 3140
  • Dołączył(a): Pt 29 gru, 2006 23:33
  • Lokalizacja: Radom

PostPn 20 gru, 2010 17:51

Tak, wszystkie klasy umieszczone w kolumnie amunicja mogą być tak wykorzystane.
Obrazek
Obrazek
-------------
MOBO: MSI H110M PRO-D | CPU: Core i3 6100@3.7GHz | RAM: 8GB DDR4 2400@2133 MHz CL12 Goodram Play |
GPU: Asus GTX 760 DirectCU II 2GB GDDR5 | SSD: Samsung 850 EVO 250GB | HDD: Samsung HD502HJ 500GB |
PSU: Corsair VS450 | Case: SilentiumPC Brutus S20 | FAN: SilentiumPC Mistral 120 mm
Offline
Avatar użytkownika

Jasina

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 433
  • Dołączył(a): Cz 19 sie, 2010 13:26
  • Lokalizacja: Inowrocław

PostPt 10 sie, 2012 19:19

Odświeżam temat.

Czy jest jakiś skrypt który będzie losowo generował IED i czy można sprawić by te IED pojawiały się tylko na danym obszarze (np. w obrębie wyzwalaczy ) ?
nick w grze: Jasina
kanał na YouTube: http://www.youtube.com/user/Jasina85
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10721
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

PostPt 10 sie, 2012 19:33

EOD mod Reezo, jest w naszej paczce.
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan

Powrót do [ArmA II] Edytor

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości

cron