Teraz jest Cz 28 mar, 2024 11:39


Aktywacja wyzwalacza gdy nie bedzie jednostek na jego obsz.

Dział poświęcony edytorowi ArmA II i Operation Arrowhead, czyli tworzeniu misji.
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

LatriX

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 109
  • Dołączył(a): Cz 21 sty, 2010 22:32

Aktywacja wyzwalacza gdy nie bedzie jednostek na jego obsz.

PostSo 10 lip, 2010 03:36

Witam, wracam na ten pododdział z dwoma problemami. Ten jest bardziej prosty do rozwiązania ale akurat tego jak zrobić nie moge sobie przypomniec. Rozwinę to co w temacie.

ex. Mam wioskę w której rozmieściłem siły OPFORu. BLUFOR będzie ich stamtąd przeganiał i chce umieścić trigger na całą wioskę w którym warunek by oznaczał mniej więcej to, że gdy we wiosce nie będzie więcej sił OPFORu wyzwalacz się aktywuje.
Offline
Avatar użytkownika

Maćko

Generał

Generał

  • Posty: 3140
  • Dołączył(a): Pt 29 gru, 2006 23:33
  • Lokalizacja: Radom

PostSo 10 lip, 2010 08:52

Ale to są podstawy...

Wyzwalacz z ustawioną opcją "nieobecny".
Obrazek
Obrazek
-------------
MOBO: MSI H110M PRO-D | CPU: Core i3 6100@3.7GHz | RAM: 8GB DDR4 2400@2133 MHz CL12 Goodram Play |
GPU: Asus GTX 760 DirectCU II 2GB GDDR5 | SSD: Samsung 850 EVO 250GB | HDD: Samsung HD502HJ 500GB |
PSU: Corsair VS450 | Case: SilentiumPC Brutus S20 | FAN: SilentiumPC Mistral 120 mm
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10721
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

PostSo 10 lip, 2010 11:46

Jaja sobie robisz Latrix?


Armacenter.pl -> Poradniki -> Tworzenie misji -> Mechanika misji.
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline
Avatar użytkownika

LatriX

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 109
  • Dołączył(a): Cz 21 sty, 2010 22:32

PostSo 10 lip, 2010 12:33

Och no tak a szukałem na comrefie, yt ofp.armacenter a trafiłem na jeden pododział armacenter "tworzenie misji" z googla ale zapomniałem go dogłębniej przeszukać, sorki ;p


ELIMINACJA WROGA NA TERENIE
Zakładamy, że miasteczko, które ma zostać oczyszczone z wroga (jednostek wschodu - Rosjan) jest malutkie (kilka domków) i mieści się w domyślnych wymiarach wyzwalacza (50x50), dla uproszczenia. Ty sobie już wszystko dostosujesz.

Tworzysz zatem wyzwalacz o wymiarach 50x50 (jak wyżej wspomniałem, są ustawione domyślnie przy stawianiu wyzwalacza), aktywacja WSCHÓD (z rozwijanego menu) a później niżej wybierasz Nieobecny\Not Present (w zależności od wersji językowej), rodzaj Koniec#nr i... voila. Gdy wróg zostanie wymieciony lub ucieknie (jednostki wschodu nie będą obecne w obrębie wyzwalacza) misja zostanie zakończona.


Przekształcając to w to czego potrzebuje, wyzwalacz będzie prawdopodobnie wyglądał tak:
Aktywacja- wschód
Nieobecny
Koniec#
Warunek wówczas zostawiam pusty
Przy aktywacji: obj1=true; tskObj1 setTaskState "SUCCEEDED" (zaliczy misje wykurzenie wroga z wioski)

(zaraz sprawdze)
Offline
Avatar użytkownika

nextor

Kapral

Kapral

  • Posty: 74
  • Dołączył(a): Pn 03 maja, 2010 23:17
  • Lokalizacja: Tczew

PostN 11 lip, 2010 13:18

Jeżeli to ma być misja na MP nie używaj zakończenia misji w jednym i tym samym wyzwalaczu gdzie masz zaliczenie zadania.
Zrób jeden wyzwalacz z
Kod: Zaznacz cały
"1" objStatus "DONE"; tskobj_1 setTaskState "SUCCEEDED"; obj_1 = true; publicVariable "obj_1";
w polu aktywacji,
oraz drugi wyzwalacz z
Kod: Zaznacz cały
 obj_1
w warunku i dodaj w nim Koniec#.
Obrazek

Powrót do [ArmA II] Edytor

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości

cron