Teraz jest So 20 kwi, 2024 03:50


Gdy inny wyzwalacz się aktywuje, jednostki ruszą

Dział poświęcony edytorowi ArmA II i Operation Arrowhead, czyli tworzeniu misji.
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

LatriX

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 109
  • Dołączył(a): Cz 21 sty, 2010 22:32

Gdy inny wyzwalacz się aktywuje, jednostki ruszą

PostSo 10 lip, 2010 03:44

Otóż gdy jak już było w poprzednim temacie np. wykurzymy wojska nieprzyjaciela z wioski, to żeby oddział z posterunku w dalszej odległości ruszył odbić tą wioskę.

Nie wiem co wpisać w polu warunek jak i przede wszystkim przy aktywacji, oraz czy to może bedzie trzeba zrobić w skryptowanym WP? :co:

Hmm i to jeszcze trzeba by te jednostki zatrzymać najpierw dopiero potem dodac warunek IF trigger "nazwa" activation this trigger active (na pewno wymaga to skorygowania)

No cóz liczę na pomoc i pozdrawiam
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10721
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

PostSo 10 lip, 2010 11:47

Jon w drugim temacie napisał(a):Jaja sobie robisz Latrix?


Armacenter.pl -> Poradniki -> Tworzenie misji -> Mechanika misji.
Jak przeczytasz, możesz zadawać kolejne pytania.
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline
Avatar użytkownika

LatriX

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 109
  • Dołączył(a): Cz 21 sty, 2010 22:32

PostSo 10 lip, 2010 12:37

PRZYKŁAD - alarm
Jesteś Rosjaninem, masz zdobyć wioskę trzymaną przez Amerykanów
Ustawiasz wroga w punkcie A (cel do zdobycia)
Ustawiasz wroga w punkcie B (pobliski garnizon)
Ustawiasz wyzwalacz o pożądanych wymiarach (jednostki wschodu wykryte w obrębie wyzwalacza przez jednostki zachodu aktywują alarm i spowodują pożądaną akcję - POZA wyzwalaczem nie) aktywacja WSCHÓD i poniżej zamiast Obecny\Present wybierasz Odkryty przez Zachód\Detected by West, typ zmiana i OK
Teraz stawiasz wrogowi w punkcie B (garnizon) 2 waypointy - pierwszy w garnizonie, tuż koło nich, drugi w punkcie A (celu) by udali się tam gdy wróg zauważy Twoje jednostki;
Synchronizujesz wyzwalacz z pierwszym, garnizonowym punktem trasy
I voila. Gdy jakiekolwiek jednostki wschodu zostaną odkryte przez Amerykanów, jednostki z garnizonu ruszą na pomoc siłom w punkcie A.



Problem rozwiązany, jeszcze raz sorki

Powrót do [ArmA II] Edytor

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 41 gości

cron