Teraz jest Cz 28 mar, 2024 16:05


jaką komendą wysadzić most w ArmA1 ArmA2

Dział poświęcony edytorowi ArmA II i Operation Arrowhead, czyli tworzeniu misji.
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

-=soldat=-

Cywil

Cywil

  • Posty: 9
  • Dołączył(a): N 25 lip, 2010 13:13
  • Lokalizacja: Poznań

jaką komendą wysadzić most w ArmA1 ArmA2

PostN 25 lip, 2010 14:10

Jak w temacie, Jaką komendą wysadzić most? w ofp było to komendą (object xxxx) setdammage 1. A w ArmA1 i ArmA2 jaka jest to komenda? z góry dzięki za każdą odpowiedź :smile:
Offline
Avatar użytkownika

nextor

Kapral

Kapral

  • Posty: 74
  • Dołączył(a): Pn 03 maja, 2010 23:17
  • Lokalizacja: Tczew

PostN 25 lip, 2010 15:24

http://community.bistudio.com/wiki/Category:Scripting_Commands_ArmA2

Polecam tą stronkę. Jeżeli chcesz go wysadzić musisz stworzyć bombę, samo setdamage tylko zniszczy most.

Przykład-
Wpisz w polu aktywacji wyzwalacza który będzie odpowiedzialny za wybuch
Kod: Zaznacz cały
_boom = "Bo_FAB_250" createVehicle (getMarkerPos "wybuch1"); _boom2 = "Bo_FAB_250" createVehicle (getMarkerPos "wybuch2");

A następnie ustaw dwa markery o nazwie wybuch1 i wybuch2
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

-=soldat=-

Cywil

Cywil

  • Posty: 9
  • Dołączył(a): N 25 lip, 2010 13:13
  • Lokalizacja: Poznań

PostPn 26 lip, 2010 09:28

dzięki :smile:

Powrót do [ArmA II] Edytor

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości

cron