Teraz jest Cz 25 kwi, 2024 06:46


Jak stworzyć Radio w pojeździe?

Dział poświęcony edytorowi ArmA II i Operation Arrowhead, czyli tworzeniu misji.
  • Autor
  • Wiadomość
Offline

Spitfire

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 394
  • Dołączył(a): So 13 mar, 2010 17:00
  • Lokalizacja: Poznań

Jak stworzyć Radio w pojeździe?

PostPn 26 lip, 2010 02:30

heja :)

Jak powyżej, jak to zrobić, aby np. w uh1 albo hummve podczas długiej jazdy puścić jakiś song? :)

oczywiście to mają być wybrane audio które umieszczę. ;)
Ostatnio edytowano Pn 26 lip, 2010 09:30 przez Spitfire, łącznie edytowano 1 raz
Offline
Avatar użytkownika

Maćko

Generał

Generał

  • Posty: 3140
  • Dołączył(a): Pt 29 gru, 2006 23:33
  • Lokalizacja: Radom

PostPn 26 lip, 2010 09:29

playMusic
playSound
+ definicje w Description i sample w folderze z misją.

Reszty dowiesz się szukając na forum, bądź na stronie :]
Obrazek
Obrazek
-------------
MOBO: MSI H110M PRO-D | CPU: Core i3 6100@3.7GHz | RAM: 8GB DDR4 2400@2133 MHz CL12 Goodram Play |
GPU: Asus GTX 760 DirectCU II 2GB GDDR5 | SSD: Samsung 850 EVO 250GB | HDD: Samsung HD502HJ 500GB |
PSU: Corsair VS450 | Case: SilentiumPC Brutus S20 | FAN: SilentiumPC Mistral 120 mm
Offline

Spitfire

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 394
  • Dołączył(a): So 13 mar, 2010 17:00
  • Lokalizacja: Poznań

PostPn 26 lip, 2010 13:57

nic nie znalazłem :(

Ale jak zrobić że np w UH1 pilot ma opcje "Wlacz to", i tylko obok uchatka to leci? :co:

Czyżby chodzi o addaction w trigger i say?
Offline
Avatar użytkownika

nextor

Kapral

Kapral

  • Posty: 74
  • Dołączył(a): Pn 03 maja, 2010 23:17
  • Lokalizacja: Tczew

PostWt 27 lip, 2010 00:37

hmm w obrębie wyzwalacza warunek - true i aktywacja skryptu w którym - jeżeli gracz wybierze (addaction) włącz - gra muzyka w wyzwalaczu, jeżeli wyłącz - deaktywuje "włącz". Wyzwalacz przyczepić do helki (można użyć attach w ten sposób?), albo - jeżeli "playerzy" w pojeździe to gra muzyka (zamiast attach).

http://community.bistudio.com/wiki/triggerAttachObject

Jeżeli gracz wybrał "włącz" to remove action "włącz" a dodaj addaction "wyłącz" (warto takie coś dawać??)
http://community.bistudio.com/wiki/removeAction
Obrazek
Offline

Spitfire

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 394
  • Dołączył(a): So 13 mar, 2010 17:00
  • Lokalizacja: Poznań

PostWt 27 lip, 2010 07:24

Ale to podłącza trigger pod obiekt (!) a nie pod UH1 (z tego co tam pisze :P)
Offline
Avatar użytkownika

Rafalsky

Major

Major

  • Posty: 748
  • Dołączył(a): Cz 21 sty, 2010 23:27
  • Lokalizacja: Londyn

PostWt 27 lip, 2010 09:44

:) (nie sprawdzone, pewne obejscie) teoria

http://community.bistudio.com/wiki/say3D ?
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10721
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

PostWt 27 lip, 2010 11:28

A może użyjesz tego? Jeśli nie, to przynajmniej komendy przylookasz ;)
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline

Spitfire

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 394
  • Dołączył(a): So 13 mar, 2010 17:00
  • Lokalizacja: Poznań

PostŚr 28 lip, 2010 10:51

@Raf

nie znaleziono dźwięku, mimo że jest w Cfg.

@Jon

Z Dread'em testowałem, działa świetnie w Single ale w ogóle nie działa w Multi. :)

Powrót do [ArmA II] Edytor

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 39 gości

cron