Teraz jest So 20 kwi, 2024 03:47


Attachto i killed EH

Dział poświęcony edytorowi ArmA II i Operation Arrowhead, czyli tworzeniu misji.
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

Dan

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 302
  • Dołączył(a): Pt 19 lut, 2010 00:12
  • Lokalizacja: Łódź

Attachto i killed EH

PostŚr 28 lip, 2010 21:28

Mianowicie chodzi mi o zrobienie czegos takiego zeby jednostka ktora jest przyczepiona do pojazdu metoda attachto po smierci uruchomila na sobie komende detach.

Pewnie nie jest to skomplikowane ale narazie nie mam pomyslu jak to upiac attachto, killed EH i detach razem.
Offline
Avatar użytkownika

Sejtan

Major

Major

  • Posty: 676
  • Dołączył(a): Pn 19 lip, 2004 21:26
  • Lokalizacja: Starogard Gdański

PostŚr 28 lip, 2010 22:00

not alive unit w warunku wyzwalacza, a w jego aktywacji detach unit :)
Offline
Avatar użytkownika

reyhard

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1455
  • Dołączył(a): So 12 mar, 2005 09:56
  • Lokalizacja: wielkiego brata

PostPt 30 lip, 2010 21:41

jednostka addEventHandler ["Killed",{detach (_this select 0)}];
Po prostu przyjmij do wiadomości, że nadciąga rewolucja proletariacka, lada dzień Chavez z Castro i Bin Ladenem nadjadą na białym traktorze i uwolnią ciemiężony lud polski spod władzy międzynarodowego kapitału.

Powrót do [ArmA II] Edytor

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 43 gości

cron