Teraz jest Cz 18 kwi, 2024 10:11


gdy cywil wyciąga broń żołnierze do niego strzelają

Dział poświęcony edytorowi ArmA II i Operation Arrowhead, czyli tworzeniu misji.
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

-=soldat=-

Cywil

Cywil

  • Posty: 9
  • Dołączył(a): N 25 lip, 2010 13:13
  • Lokalizacja: Poznań

gdy cywil wyciąga broń żołnierze do niego strzelają

PostWt 03 sie, 2010 15:18

Witam (od razu mówię że szukałem i nie znalazłem :smile:) czy jest jakiś skrypt który sprawił by że gdy np cywil wyjmie broń to żołnierze do niego strzelają? :co: Pozdrawiam
Offline
Avatar użytkownika

Maverick

Generał

Generał

  • Posty: 772
  • Dołączył(a): Pn 30 kwi, 2007 12:12
  • Lokalizacja: Kutno

PostWt 03 sie, 2010 15:57

Trzeba użyć EventHandlera. Nie znalazłem odnoszącego się do wyjęcia broni, ale tu masz EventHandler aktywujący się w momencie wystrzelenia z broni.
Zawsze coś ;).

Poza tym -> edytuj swój temat, a nie twórz drugiego następnym razem. Tamten stary usunąłem.
Obrazek
Obrazek


"Read about the history of the place that we live in and stop letting corporate news tell lies to your children." - Immortal Technique
Offline
Avatar użytkownika

-=soldat=-

Cywil

Cywil

  • Posty: 9
  • Dołączył(a): N 25 lip, 2010 13:13
  • Lokalizacja: Poznań

PostWt 03 sie, 2010 20:13

dzięki Maverick :spoko:
Offline
Avatar użytkownika

gremdek

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 428
  • Dołączył(a): Pn 27 lut, 2006 15:02

PostCz 05 sie, 2010 14:32

primaryweapon - to zwróci ci aktualną broń głowną, jak nie ma to zapewne będzie pusty string(bo tak są bronie przedstawiane, w postaci łańcuchów).

dodajesz pętelkę, jak będzie miał broń to addrating czy jakaś taka komenda jest, walniesz ujemne punkty i już będzie celem. tylko sojusznicy chyba też będą do niego strzelać...


chyba że wyjmie w postaci ma na ramieniu i bierze do ręki, albo pistolet w kaburze, to wtedy mu zachowanie przechodzi z safe na combat, to wykorzystaj wtedy.
:(
Offline
Avatar użytkownika

Kadryl

Major

Major

  • Posty: 883
  • Dołączył(a): Cz 14 wrz, 2006 14:04
  • Lokalizacja: Wa-wa

PostPt 06 sie, 2010 00:26

Bez dodania ujemnych punktów (zmiana strony) lub bez oddania strzału problem od czasów OFP jeszcze nierozwiązany.
Kiedyś robiłem testy, nie do końca udane, a związane z tym, że jednostka ma inną prędkość ruchu przy podnoszeniu broni niż przy przemieszczaniu się.
Wyzwalacz aktywowany gdy gracz (cywil) podnosił broń z warunkiem:
Kod: Zaznacz cały
((speed player > 11) or ((speed player > 1.1) and (speed player < 1.5)))

Zastrzegam, że testy robione były tylko dla OFP.

Powrót do [ArmA II] Edytor

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości

cron