Teraz jest Śr 24 kwi, 2024 01:06


Jak zrobić aby po aktywacji triggera, 2 sie nie aktywował?

Dział poświęcony edytorowi ArmA II i Operation Arrowhead, czyli tworzeniu misji.
  • Autor
  • Wiadomość
Offline

Spitfire

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 394
  • Dołączył(a): So 13 mar, 2010 17:00
  • Lokalizacja: Poznań

Jak zrobić aby po aktywacji triggera, 2 sie nie aktywował?

PostŚr 04 sie, 2010 21:45

witam :)

Jak zrobić że po aktywacji pierwszego triggera, 2-gi się nie aktywował?

przykład

Mam zadanie gdzie należy rozbroić ład. wyb. w przeciągu 60 sek.

Tworze 3 triggery:

1. gdzie jest skrypt o wybuchu, czyli;

aktywacja; brak

warunek: BUM

przy aktywacji:

[] exec "bum.sqs"

2. odliczanie do wybuchu

aktywacja; brak

limit czasu 60

warunek: True

przy aktywacji: BUM = True (powoduje to że jak taki saper nie zdąży, bomba wybucha)

3.

aktywacja; zachod

limit czasu 20 (czas podczas ktorego bedzie rozbrajal ladunek)


warunek; this

przy aktywacji; BUM = FALSE (powoduje to ze ladunek nie wybucha)

co musze jeszcze zrobic aby po rozbrojeniu ladunku, bomba nie wybuchala ?
Offline
Avatar użytkownika

nextor

Kapral

Kapral

  • Posty: 74
  • Dołączył(a): Pn 03 maja, 2010 23:17
  • Lokalizacja: Tczew

PostŚr 04 sie, 2010 22:14

zdeaktywować pierwszy wyzwalacz, nie wiem czy można dać wyzwalacz=false,

jeżeli zmienisz w pierwszym wyzwalaczu http://community.bistudio.com/wiki/setTriggerActivation coś np. daj budynek east i aktywacje tego wyzwalacza na east albo odwrotnie (albo civila postaw) i potem zmień w setriggeractivation na co innego, będzie nieaktywny
Ostatnio edytowano Śr 04 sie, 2010 22:21 przez nextor, łącznie edytowano 1 raz
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

kondor

Major

Major

  • Posty: 880
  • Dołączył(a): Pt 11 lut, 2005 04:00
  • Lokalizacja: Berlin (wschodni)

PostŚr 04 sie, 2010 22:21

Mozna do pola "przy aktywacji" drugiego ustawić:
Kod: Zaznacz cały
BUM = True && (not triggeractivated wyzwalaczRozbrojenia);

(oczywiscie music nazwac ten 3. wyzwalacz jako "wyzwalaczRozbrojenia" czy jak tam wolisz)

W ogóle, to pierwszy wyzwalacz jest niepotrzebny. Dałoby się prościej to zrobić
Offline

Spitfire

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 394
  • Dołączył(a): So 13 mar, 2010 17:00
  • Lokalizacja: Poznań

PostŚr 04 sie, 2010 23:37

...

nie działa.

Prościej, chodzi mi głównie o to żeby ładunek nie wystrzelił sapera po rozbrojeniu, czyli po spełnieniu 3, 2 nie ma się spełnić :) (a 2 ma ustawione odliczanie)

Bo cały czas jest tak samo że po spełnieniu 3, bomba wybucha. :neutral:

Powrót do [ArmA II] Edytor

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości

cron