Witam. Mam problem z skryptem poniżej. Niby wszystko działa, nie wyświetlają się żadne błędy, ale skrypt działa jak pętla..., a nie powinien (chyba ) Uaktywnia się kilka razy na sekunde, przez kilkanascie sekund. Poznaję to po pomocniczym tekscie, który wyświetla się w określonych momentach skryptu.
Na pisaniu skryptów raczej słabo się znam... Tego wysmarowałem w oparciu o przykład:
Żródło: Bohemia Interactive Community Wiki/Control Structures
Na pisaniu skryptów raczej słabo się znam... Tego wysmarowałem w oparciu o przykład:
- Kod: Zaznacz cały
if (CONDITION) then
{
STATEMENT;
...
}
else
{
STATEMENT;
...
};
Żródło: Bohemia Interactive Community Wiki/Control Structures
- Kod: Zaznacz cały
wyzwalacz = true;
sleep 5;
tk1 moveInDriver car;
tk2 moveInCargo car;
tk3 moveInCargo car;
tk4 moveInCargo car;
tank doMove position heli;
tank setSpeedMode "FULL";
_marker = createMarker ["hDown", position heli];
_marker2 = createMarker ["hDown2", position heli];
sleep 1;
"hDown2" setMarkerType "hd_warning";
"hDown" setMarkerShape "ELLIPSE";
"hDown" setMarkerSize [250, 250];
"hDown" setMarkerBrush "BORDER";
"hDown" setMarkerColor "ColorRed";
sleep 5;
waitUntil {count crew heli == 0};
if (alive heli) then
{
tk1 doMove position heli;
titleText ["Działa jeśli śmigło nie zostało zupełnie zniszczone.", "PLAIN"];
if (tk1 distance heli < 50) then
{
doStop tk1;
sleep 2;
tk1 action ["getOut", car];
tk2 action ["getOut", car];
tk3 action ["getOut", car];
sleep 2;
nul = [tk1, "hDown", "SAFE"] execVM "ups.sqf";
titleText ["Działa jeśli auto jest mniej niż 50 metrów od śmigła.", "PLAIN"];
};
}
else
{
tk1 doMove position tent;
titleText ["Działa jeśli śmigło zostało zupełnie zniszczone.", "PLAIN"];
if (tk1 distance tent < 50) then
{
doStop tk1;
sleep 2;
tk1 action ["getOut", car];
tk2 action ["getOut", car];
tk3 action ["getOut", car];
sleep 2;
nul = [tk1, "ALPHA", "SAFE"] execVM "ups.sqf";
titleText ["Działa jeśli auto jest mniej niż 50 metrów od namiotu w Rawanaj.", "PLAIN"];
};
};