Plik description.ext to plik w folderze misji w nim są te wszystkie teksty, które wyświetlają się przed wczytywaniem misji w nim ustawia się nazwiska jednostką daje wybór broni, żeby był w briefingu. A zresztą masz tu przykładowy mój z muzką.
Może ci się przyda.
onLoadMission="Bojownik";
minScore=-100;
avgScore=1000;
maxScore=5000;
class CfgIdentities
{
class ger
{
name = "Paul Schwarz";
face = "Face10";
glasses="None";
speaker = "male01en";
pitch = 1.00;
};
class tak
{
name = "Abdullah Khalil";
face = "Face01_ep1"
glasses="None";
speaker = "male03tk";
pitch = 1.00;
};
};
class Weapons
{
class AK_47_M
{count = 1;};
class AK_47_s
{count = 1;};
};
class Magazines
{
class 30Rnd_762x39_Ak47
{count = 30;};
};
class CfgMusic
{
tracks[]={Bullets};
class Bullets
{
name = ="Bullets";
sound[] = {\Music\Bullets.ogg,db+1,1.0};
};
};
Zapisujesz go w folderze misji jako description.ext
Ps: ger i tak to nazwy jednostek jakie były dane żołnierzom w edytorze
face to jaką mają mieć bużke, speaker to po jakiemu mają mówić agielsku, czesku, takistaśku, rosyjsku
Name-tak jednostka nazywać sie bedzie w misji, w briefingu.