Więc po kolei:
1.
Tworzysz w lokalizacji gry, w podfolderze Campaigns, folder o nazwie, dajmy na to, MojaKampania. W nim będziemy umieszczać wszystko, co niezbędne do działania kampanii i na koniec spakujemy go do .pbo, by zakończyć dzieło (chociaż pakowanie nie jest konieczne - kampa będzie działać także w formie folderu, tak samo jak jest z misjami).
2.
Załóżmy, że masz 5 misji o nazwach Misja1, Misja2 i tak dalej, które chcesz połączyć w kampanię. W tym celu musisz w folderze MojaKampania stworzyć kolejny katalog o nazwie Missions. Wrzuć do niego gotowe foldery misji z Moje Dokumenty\ArmA 2\Missions (czyli prosto z edytora). Ścieżka musi wyglądać mniej więcej tak: ArmA 2\Campaigns\MojaKampania\Missions\Misja1.Chernarus
3.
Teraz trzeba to wszystko uruchomić. W tym celu tworzysz w MojaKampania plik Description.ext i umieszczasz w nim następujący kod:
- Kod: Zaznacz cały
class MissionDefault
{
lives = -1;
lost = ;
end1 = ;
end2 = ;
end3 = ;
end4 = ;
end5 = ;
end6 = ;
};
class Campaign
{
name = "Moja Nowa Kampania";
firstBattle = Beginning;
class Beginning
{
name = "The Beginning";
cutscene =;
firstMission = Misja1;
end1 = ;
end2 = ;
end3 = ;
end4 = ;
end5 = ;
end6 = ;
lost = ;
class Misja1: MissionDefault
{
end1 = Misja2;
end2 = Misja1;
end3 = Misja1;
end4 = Misja1;
end5 = Misja1;
end6 = Misja1;
lost = Misja1;
template = Misja1.Chernarus;
};
class Misja2: MissionDefault
{
end1 = Misja3;
end2 = Misja2;
end3 = Misja2;
end4 = Misja2;
end5 = Misja2;
end6 = Misja2;
lost = Misja2;
template = Misja2.Chernarus;
};
class Misja3: MissionDefault
{
end1 = Misja4;
end2 = Misja3;
end3 = Misja3;
end4 = Misja3;
end5 = Misja3;
end6 = Misja3;
lost = Misja3;
template = Misja3.Chernarus;
};
class Misja4: MissionDefault
{
end1 = Misja5;
end2 = Misja4;
end3 = Misja4;
end4 = Misja4;
end5 = Misja4;
end6 = Misja4;
lost = Misja4;
template = Misja4.Chernarus;
};
class Misja5: MissionDefault
{
end1 = ;
end2 = Misja5;
end3 = Misja5;
end4 = Misja5;
end5 = Misja5;
end6 = Misja5;
lost = Misja5;
template = Misja5.Chernarus;
};
};
};
Struktura i działanie tego kodu jest chyba dość jasne, więc nie będę go tu szczegółowo opisywał.
4.
Kampania już działa i jest (a przynajmniej powinna być) grywalna. Trzeba teraz tylko zatroszczyć się o overview. Robimy go tak samo, jak w przypadku normalnej misji.
To chyba tyle