Teraz jest Wt 19 mar, 2024 04:21


Problem z modułem Cywile w tle

Dział poświęcony edytorowi ArmA II i Operation Arrowhead, czyli tworzeniu misji.
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

Jasina

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 433
  • Dołączył(a): Cz 19 sie, 2010 13:26
  • Lokalizacja: Inowrocław

Problem z modułem Cywile w tle

PostSo 25 wrz, 2010 11:53

Jak w temacie chodzi mi o to że gdy umieszczam ten moduł na mapie to przypada tak
1 miasto/wieś = 1 cywil
a ja chce by cywile byli jak w kampani(jeśli chodzi o liczebność)
nick w grze: Jasina
kanał na YouTube: http://www.youtube.com/user/Jasina85
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10721
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

PostSo 25 wrz, 2010 15:37

Tutaj znajdziesz odpowiedź.
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline
Avatar użytkownika

Jasina

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 433
  • Dołączył(a): Cz 19 sie, 2010 13:26
  • Lokalizacja: Inowrocław

PostCz 09 gru, 2010 15:46

sorry Jon nic z tego nie rozumiem
nick w grze: Jasina
kanał na YouTube: http://www.youtube.com/user/Jasina85
Offline

Kruk

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 36
  • Dołączył(a): Cz 07 lis, 2013 19:59

Re: Problem z modułem Cywile w tle

PostWt 22 kwi, 2014 18:14

Stare (dawne) pytanie. Więc i odp. pewnie zbędna... Ale coś Ci napiszę: Podejrzewam że nie masz / nie miałeś, jeszcze odblokowanej całej zbrojowni! Bo ja miałem podobny problem. Zbrojowni jeszcze na 100% nie odblokowałem. A już się edytorem bawiłem. I ten sam efekt z modułem cywilnym miałem...Po zaliczeniu zbrojowni, ulice w edytorze cywilami się zapełniły.
Offline

tom3kb

Major

Major

  • Posty: 523
  • Dołączył(a): Pt 04 mar, 2011 07:35

Re: Problem z modułem Cywile w tle


Powrót do [ArmA II] Edytor

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

cron