Teraz jest So 20 kwi, 2024 00:30


Wybór broni w pojeździe

Dział poświęcony edytorowi ArmA II i Operation Arrowhead, czyli tworzeniu misji.
  • Autor
  • Wiadomość
Offline

stoli

Cywil

Cywil

  • Posty: 5
  • Dołączył(a): So 02 paź, 2010 10:46

Wybór broni w pojeździe

PostPn 04 paź, 2010 16:38

Czy można zrobić by jakąś broń można wybrać będąc w pojeździe zamiast ustawiać skrzynkę i z niej wybierać broń ?
Offline
Avatar użytkownika

Maćko

Generał

Generał

  • Posty: 3140
  • Dołączył(a): Pt 29 gru, 2006 23:33
  • Lokalizacja: Radom

PostPn 04 paź, 2010 16:52

Do pojazdu dodajesz wyposażenie w ten sam sposób jak do skrzynki, poleceniem:

Kod: Zaznacz cały
this addWeaponCargo ["NAZWA_KLASY_BRONI",1]

Kod: Zaznacz cały
this addMagazineCargo ["NAZWA_KLASY_MAGAZYNKA",1]


Zamiast nazwa klasy wpisujesz pożądany typ broni/amunicji (lista dostępna na forum, temat jest przyklejony w dziale edytor). Cyfra 1 oznacza ilość sztuk danej broni/magazynka.
Obrazek
Obrazek
-------------
MOBO: MSI H110M PRO-D | CPU: Core i3 6100@3.7GHz | RAM: 8GB DDR4 2400@2133 MHz CL12 Goodram Play |
GPU: Asus GTX 760 DirectCU II 2GB GDDR5 | SSD: Samsung 850 EVO 250GB | HDD: Samsung HD502HJ 500GB |
PSU: Corsair VS450 | Case: SilentiumPC Brutus S20 | FAN: SilentiumPC Mistral 120 mm
Offline

stoli

Cywil

Cywil

  • Posty: 5
  • Dołączył(a): So 02 paź, 2010 10:46

PostPn 04 paź, 2010 17:14

I te komendy gdzie wpisuje dokładnie ? Bo ja zielony jestem.
Offline
Avatar użytkownika

Maćko

Generał

Generał

  • Posty: 3140
  • Dołączył(a): Pt 29 gru, 2006 23:33
  • Lokalizacja: Radom

PostPn 04 paź, 2010 17:21

http://armacenter.pl/index.php/tworzeni ... edytor-171 dział jednostki (F1) uruchamianie....
Obrazek
Obrazek
-------------
MOBO: MSI H110M PRO-D | CPU: Core i3 6100@3.7GHz | RAM: 8GB DDR4 2400@2133 MHz CL12 Goodram Play |
GPU: Asus GTX 760 DirectCU II 2GB GDDR5 | SSD: Samsung 850 EVO 250GB | HDD: Samsung HD502HJ 500GB |
PSU: Corsair VS450 | Case: SilentiumPC Brutus S20 | FAN: SilentiumPC Mistral 120 mm
Offline

stoli

Cywil

Cywil

  • Posty: 5
  • Dołączył(a): So 02 paź, 2010 10:46

PostPn 04 paź, 2010 18:08

Jeszcze po marudzę... A jak jest z karabinami które są z AddOnów ? Bo wyskakuje błąd podczas ładowania i wywala mnie do edytora, reszta działa prawidłowo, muszę coś grzebać w plikach gry ?? :co:
Offline
Avatar użytkownika

Maćko

Generał

Generał

  • Posty: 3140
  • Dołączył(a): Pt 29 gru, 2006 23:33
  • Lokalizacja: Radom

PostPn 04 paź, 2010 19:17

Jeśli używasz wyposażenie z addonów - zazwyczaj autorzy dołączając do addonu readme w którym zamieszczają klasy uzbrojenia.
Obrazek
Obrazek
-------------
MOBO: MSI H110M PRO-D | CPU: Core i3 6100@3.7GHz | RAM: 8GB DDR4 2400@2133 MHz CL12 Goodram Play |
GPU: Asus GTX 760 DirectCU II 2GB GDDR5 | SSD: Samsung 850 EVO 250GB | HDD: Samsung HD502HJ 500GB |
PSU: Corsair VS450 | Case: SilentiumPC Brutus S20 | FAN: SilentiumPC Mistral 120 mm

Powrót do [ArmA II] Edytor

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 36 gości

cron