Podczas testowania jednej z moich misji natknąłem się na dość dziwny błąd, który zarazem rozwala mi całą misję (nie pytajcie, jak
). Dotyczy on efektu ognia wywołanego skryptem, konkretnie płonącego wraku Mi-8. Robię mianowicie coś takiego:
W Init.sqf:
- Kod: Zaznacz cały
BIS_Effects_Burn = compile preprocessFile "\ca\Data\ParticleEffects\SCRIPTS\destruction\burn.sqf";
[logic,12,0,false,false] spawn BIS_Effects_Burn;
Gdzie
logic jest oczywiście nazwą obiektu logicznego umieszczonego w tym samym miejscu, co wrak Mi-8. Wiem, mogłem posłużyć się nazwą wraku, ale wolałem to rozwiązać w ten sposób
.
No więc odpalam misję - i wszystko działa, płomienie są. Problem pojawia się, gdy wczytam zapisaną wcześniej grę. Ogień dalej istnieje, lecz znika całe oświetlenie, które jest przez niego generowane (misja ma miejsce w nocy). Wygląda to tak, że wrak sobie płonie w egipskich ciemnościach. Innymi słowy - chała.
Wie ktoś, jak ten problem rozwiązać?