Teraz jest So 20 kwi, 2024 07:20


Problem z komendą eject :(

Dział poświęcony edytorowi ArmA II i Operation Arrowhead, czyli tworzeniu misji.
  • Autor
  • Wiadomość
Offline

Eragonek

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 42
  • Dołączył(a): Śr 15 wrz, 2010 19:59
  • Lokalizacja: Wałbrzych

Problem z komendą eject :(

PostPn 22 lis, 2010 23:34

Operation Arrowhead (1.54 bez odpalonego ACE)
Witam.
Podczas robienia mojej pierwszej misji znowu trafiłem na problem, z którym nie mogę sobie poradzić.

Mam C-130J (Nazwa: Herkules) (ten zwykły) i mam w nim oddział 20 żołnierzy.
Ustawiam mu kilka waypointów, żeby "fajnie" leciał, przedostatnim jest "rozładuj transport".
W tymże waypoincie próbowałem wpasować cmd:
Kod: Zaznacz cały
desant1 action ["eject", Herkules]; desant2 action ["eject", Herkules]; desant3 action ["eject", Herkules]; (...) desant20 action ["eject", Herkules];

(Żołnierze nazwani są od Desant1 do Desant20.)
Chcąc zaoszczędzić sobie zabawy umieściłem ich w samolocie cmd:
Kod: Zaznacz cały
{_x moveincargo Pojazd} foreach units group this

wpisując ją w "Uruchamianie" dowódcy tej drużyny (działa).

Teraz mój problem:
Po doleceniu nad cel dowódca wydaje rozkaz "wysiadać", a samolot... leci do następnego WP. (Tak, "Rozładuj Transport" C-130J oraz "Wysiadać" drużyny w cargo są zsynchronizowane).

Jedyne co działa to "Akcja>Wyskocz" wydane całemu oddziałowi, ale nie chodzi mi o to, żeby wszyscy wyskoczyli w jednym momencie, tylko o to, żeby ładnie to wyglądało.
Chciałbym uzyskać efekt dokładnie taki jak w treningu ds. wsparcia zrzut jednostek - żołnierzy desantujących się z UH-60M (w OA).

Wytłumaczy mi ktoś, na czym polega mój błąd :(?
Eragonexor
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Maćko

Generał

Generał

  • Posty: 3140
  • Dołączył(a): Pt 29 gru, 2006 23:33
  • Lokalizacja: Radom

PostPn 22 lis, 2010 23:40

Najlepszym rozwiązaniem jest zastosowanie skryptu starego jak świat :)

Kod: Zaznacz cały
_aunits = units RUS1
_i = 0
_j = count _aunits
~2

#Here
(_aunits select _i) action ["EJECT",MI]
unassignvehicle (_aunits select _i)
_i=_i+1
~2
?_j>_i:goto "Here"

exit

{unassignvehicle _x} forEach units RUS1


Zapisać jako Jump.sqs i uruchomić w odpowiednim punkcie trasy.

RUS1 - nazwa dowódcy grupy skoczków
MI - nazwa pojazdu z którego skaczą
Obrazek
Obrazek
-------------
MOBO: MSI H110M PRO-D | CPU: Core i3 6100@3.7GHz | RAM: 8GB DDR4 2400@2133 MHz CL12 Goodram Play |
GPU: Asus GTX 760 DirectCU II 2GB GDDR5 | SSD: Samsung 850 EVO 250GB | HDD: Samsung HD502HJ 500GB |
PSU: Corsair VS450 | Case: SilentiumPC Brutus S20 | FAN: SilentiumPC Mistral 120 mm
Offline

Eragonek

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 42
  • Dołączył(a): Śr 15 wrz, 2010 19:59
  • Lokalizacja: Wałbrzych

PostPn 22 lis, 2010 23:53

Dziękuję, spróbuję, zobacze, jak wyjdzie ;)

//Najpierw dociągnę ACE i 1.55 ;P
Eragonexor
Obrazek

Powrót do [ArmA II] Edytor

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości

cron