Teraz jest Cz 28 mar, 2024 18:35


Po wykonaniu 1-szego zadania, pojawia się drugie.

Dział poświęcony edytorowi ArmA II i Operation Arrowhead, czyli tworzeniu misji.
  • Autor
  • Wiadomość
Offline

Spitfire

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 394
  • Dołączył(a): So 13 mar, 2010 17:00
  • Lokalizacja: Poznań

Po wykonaniu 1-szego zadania, pojawia się drugie.

PostPt 03 gru, 2010 22:56

Witam.

Jak zrobić że po wykonaniu 1-szego zadania (np. zabij oficera US army), pojawiło się nowe zadanie? (np. idź zabij drugiego oficera)
Offline
Avatar użytkownika

Kadryl

Major

Major

  • Posty: 883
  • Dołączył(a): Cz 14 wrz, 2006 14:04
  • Lokalizacja: Wa-wa

PostPt 03 gru, 2010 23:04

OMG Spitfire :]

brefing.sqf

Kod: Zaznacz cały
obj1 = player createSimpleTask ["Oficer US"];
obj1 setSimpleTaskDescription ["Zabij dowodce", "Dowodca", ""];
player setCurrentTask obj1;

while {zadanie1} do {sleep 2;};
obj1 setTaskState "Succeeded";
taskhint ["Agent", [0, 1, 0, 1], "taskNew"];
obj2 = player createSimpleTask ["Agent US"];
obj2 setSimpleTaskDescription ["Zabij agenta", "Agent", ""];
player setCurrentTask obj2;


gdzie wyzwalacz z aktywacją gdy zabity Oficer US powoduje że:
Kod: Zaznacz cały
zadanie1 = false; publicvariable "zadanie1";


ps. mógłbyś zobaczyć w KAUKAZie (misja 2) jak to jest zrobione - jest tam również warunkowanie zdarzeń i co za tym idzie inne zadania w zależności od przebiegu gry.
Ostatnio edytowano N 05 gru, 2010 09:04 przez Kadryl, łącznie edytowano 1 raz
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10721
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

PostSo 04 gru, 2010 11:23

Może jestem niedospany, ale nijak nie rozumiem jak ten kod ma robić to, co chciał Spit.


Generalnie rzecz biorąc dodajesz w misji zadanie wyzwalaczem tym samym kodem, co w briefing.sqf (chyba, że używasz taskmastera, wtedy masz w samym skrypcie opis jak to zrobić). Jedynie warunek musi odpowiadać właśnie pożądanej sytuacji (tzn kiedy się pojawi zadanie).
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline
Avatar użytkownika

Kadryl

Major

Major

  • Posty: 883
  • Dołączył(a): Cz 14 wrz, 2006 14:04
  • Lokalizacja: Wa-wa

PostSo 04 gru, 2010 17:37

@Jon
Kod: Zaznacz cały
while {zadanie1} do {sleep 2;};


Oczywiście można zrobić brefing za pomocą wyzwalaczy tylko po co ?

ps. był błąd, wyłączenie pętli poprzez wyzwalacz z poleceniem:
Kod: Zaznacz cały
zadanie1 = false; publicvariable "zadanie1"

Powrót do [ArmA II] Edytor

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości

cron