Teraz jest Pt 29 mar, 2024 14:21


Wrak hamera "na boku"

Dział poświęcony edytorowi ArmA II i Operation Arrowhead, czyli tworzeniu misji.
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

Jasina

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 433
  • Dołączył(a): Cz 19 sie, 2010 13:26
  • Lokalizacja: Inowrocław

Wrak hamera "na boku"

PostN 05 gru, 2010 15:25

Chodzi o to czy da się standardowy wrak hamera ustawić aby leżał "na boku" a nie normalnie stał?
nick w grze: Jasina
kanał na YouTube: http://www.youtube.com/user/Jasina85
Offline
Avatar użytkownika

Maverick

Generał

Generał

  • Posty: 772
  • Dołączył(a): Pn 30 kwi, 2007 12:12
  • Lokalizacja: Kutno

PostN 05 gru, 2010 15:49

Jasina - wiesz, fajnie, że tworzysz ankiety i w ogóle, ale do kroćset - zakładasz jeden temat i chcesz, by ludzie odpowiedzieli Ci na pytanie, czy żeby głosowali w ankiecie i wypowiadali się na temat edytora 3D?

Załóż nowy temat z ankietą, a z tego ankietę wyrzuć i będzie w porządku ;].
Obrazek
Obrazek


"Read about the history of the place that we live in and stop letting corporate news tell lies to your children." - Immortal Technique
Offline
Avatar użytkownika

Jasina

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 433
  • Dołączył(a): Cz 19 sie, 2010 13:26
  • Lokalizacja: Inowrocław

PostN 05 gru, 2010 16:34

sorki Maverick no ale problem z hamerem wciąż jest
nick w grze: Jasina
kanał na YouTube: http://www.youtube.com/user/Jasina85
Offline
Avatar użytkownika

kondor

Major

Major

  • Posty: 880
  • Dołączył(a): Pt 11 lut, 2005 04:00
  • Lokalizacja: Berlin (wschodni)

PostN 05 gru, 2010 16:41

http://community.bistudio.com/wiki/setVectorUp - ale to chyba działa tylko w przód / tył
Offline
Avatar użytkownika

Kadryl

Major

Major

  • Posty: 883
  • Dołączył(a): Cz 14 wrz, 2006 14:04
  • Lokalizacja: Wa-wa

PostN 05 gru, 2010 22:49

Dotychczas nie spotkałem takiego rozwiązania, realizowane zawsze jako gotowy addon.

Jest jednak pewien patent, co prawda niezbyt profesjonalny i nie na 100%, ale można spróbować. Mianowicie znaleźć na mapie odpowiednią skałę, zastosować:
Object = type createVehicle position
gdzie position będzie przesunięte wzgledem skały tak, aby na skale pojazd znalazł się tylko bokiem (wywrócic pojazd) i następnie przemieścić tam, gdzie chcemy aby się znalazł np. punkt logiczny "cel"
Kod: Zaznacz cały
sleep 10;
object setpos getpos cel
Offline
Avatar użytkownika

kondor

Major

Major

  • Posty: 880
  • Dołączył(a): Pt 11 lut, 2005 04:00
  • Lokalizacja: Berlin (wschodni)

PostN 05 gru, 2010 22:56

Dla obiektów statycznych (o ile wrak takim jest) to nie powinno chyba zadziałać
Offline
Avatar użytkownika

Kadryl

Major

Major

  • Posty: 883
  • Dołączył(a): Cz 14 wrz, 2006 14:04
  • Lokalizacja: Wa-wa

PostN 05 gru, 2010 23:07

Z każdego pojazdu można zrobić wrak ;-)

Powrót do [ArmA II] Edytor

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości

cron