Teraz jest Cz 28 mar, 2024 10:53


Zaliczenie celu misji po podniesienu przedmiotu

Dział poświęcony edytorowi ArmA II i Operation Arrowhead, czyli tworzeniu misji.
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

Jasina

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 433
  • Dołączył(a): Cz 19 sie, 2010 13:26
  • Lokalizacja: Inowrocław

Zaliczenie celu misji po podniesienu przedmiotu

PostWt 07 gru, 2010 17:15

No najprościej mówiąc to chcę żeby po podniesieniu dowodu(mapy) zaliczony został cel misji
nick w grze: Jasina
kanał na YouTube: http://www.youtube.com/user/Jasina85
Offline
Avatar użytkownika

Maverick

Generał

Generał

  • Posty: 772
  • Dołączył(a): Pn 30 kwi, 2007 12:12
  • Lokalizacja: Kutno

PostWt 07 gru, 2010 20:47

http://www.forum.armacenter.pl/viewtopic.php?t=9925

Następnym razem pamiętaj o opcji "szukaj" ;).
Obrazek
Obrazek


"Read about the history of the place that we live in and stop letting corporate news tell lies to your children." - Immortal Technique
Offline
Avatar użytkownika

Jasina

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 433
  • Dołączył(a): Cz 19 sie, 2010 13:26
  • Lokalizacja: Inowrocław

PostŚr 08 gru, 2010 16:17

no dobra @Maverick ale czy da się żeby po podniesieniu tych dokumentów na mapie pojawiły się markery?
edit: @Maverick trochę źle mnie zrozumiałeś te papiery są w ekwipunku żołnierza komendom
Kod: Zaznacz cały
this addWeapon"EvMap"
i ja muszę mu je zabrać i wtedy cel ma być zaliczony
nick w grze: Jasina
kanał na YouTube: http://www.youtube.com/user/Jasina85
Offline
Avatar użytkownika

Maverick

Generał

Generał

  • Posty: 772
  • Dołączył(a): Pn 30 kwi, 2007 12:12
  • Lokalizacja: Kutno

PostŚr 08 gru, 2010 18:54

no to w takim razie w warunku wyzwalacza / w skrypcie:
Kod: Zaznacz cały
player HasWeapon "EvMap";

Zakładając oczywiście, że to jedyny taki obiekt w misji. Jeśli np. gdzieś indziej też będzie leżał przedmiot "EvMap", to podniesienie go także odpali wyzwalacz.

Jasina napisał(a):no dobra @Maverick ale czy da się żeby po podniesieniu tych dokumentów na mapie pojawiły się markery?

A cóż za problem? Wstawiasz marker mar1. W inicjacji (Init.sqf) dajesz wpis:
Kod: Zaznacz cały
mar1 setMarkerAlpha 0;

Potem w aktywacji triggera po podniesieniu tych dokumentów czy kiedy tam sobie chcesz:
Kod: Zaznacz cały
mar1 SetMarkerAlpha 1;

I marker się pojawi na mapie.
Obrazek
Obrazek


"Read about the history of the place that we live in and stop letting corporate news tell lies to your children." - Immortal Technique
Offline
Avatar użytkownika

Jasina

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 433
  • Dołączył(a): Cz 19 sie, 2010 13:26
  • Lokalizacja: Inowrocław

PostŚr 08 gru, 2010 19:42

dzięki za pomoc Mav

PS. Wkrótce możecie się spodziewać pierwszej misji by Jasina "Wilcze gniazda" :spoko:
nick w grze: Jasina
kanał na YouTube: http://www.youtube.com/user/Jasina85
Offline
Avatar użytkownika

Red

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 255
  • Dołączył(a): So 25 kwi, 2009 10:35
  • Lokalizacja: Bolabongo

PostWt 11 sty, 2011 19:01

dopisuję się, co zrobić aby wyzwalacz aktywował się tylko wtedy gdy gracz z tymi dokumentami wejdzie w jego zasięg?
ObrazekObrazek
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Maverick

Generał

Generał

  • Posty: 772
  • Dołączył(a): Pn 30 kwi, 2007 12:12
  • Lokalizacja: Kutno

PostWt 11 sty, 2011 19:05

W takim wypadku połącz w grupę wyzwalacz i gracza. Daj w warunku:
Kod: Zaznacz cały
this and player HasWeapon "EvMap";
Obrazek
Obrazek


"Read about the history of the place that we live in and stop letting corporate news tell lies to your children." - Immortal Technique
Offline

ppio95 (Piotr)

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 303
  • Dołączył(a): So 08 maja, 2010 16:04
  • Lokalizacja: Góra Kalwaria

PostWt 11 sty, 2011 19:24

Maverick napisał(a):W takim wypadku połącz w grupę wyzwalacz i gracza. Daj w warunku:
Kod: Zaznacz cały
this and player HasWeapon "EvMap";

Łączenie w grupę nie jest konieczne.
ObrazekObrazekObrazek
Offline
Avatar użytkownika

Jasina

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 433
  • Dołączył(a): Cz 19 sie, 2010 13:26
  • Lokalizacja: Inowrocław

PostŚr 12 sty, 2011 17:17

Mav twój sposób z markerami po podniesieniu dowodu ma wadę:

Papiery ma Czedacki oficer który przez grę jest uznawany za mnie i markery są na mapie od początku
nick w grze: Jasina
kanał na YouTube: http://www.youtube.com/user/Jasina85
Offline
Avatar użytkownika

Maverick

Generał

Generał

  • Posty: 772
  • Dołączył(a): Pn 30 kwi, 2007 12:12
  • Lokalizacja: Kutno

PostŚr 12 sty, 2011 17:36

Ale... Polecenie mar1 setMarkerAlpha 0; dajesz w inicjacji, na starcie misji, nie warunkujesz tego niczym. Polecenie nie ma więc nic wspólnego z tym, za kogo ma Cię gra :D.
Obrazek
Obrazek


"Read about the history of the place that we live in and stop letting corporate news tell lies to your children." - Immortal Technique

Powrót do [ArmA II] Edytor

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 18 gości

cron