Teraz jest Cz 28 mar, 2024 19:04


[Poradnik] Moduły

Dział poświęcony edytorowi ArmA II i Operation Arrowhead, czyli tworzeniu misji.
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10721
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

[Poradnik] Moduły

PostCz 09 gru, 2010 09:37

Ponieważ przygotowanie artykułu zajmie sto lat, a teraz mamy trochę inne rzeczy na głowie...

Oryginalna dokumentacja BIS (także moduły OA)
Stara acz pożyteczna dokumentacja modułów A2 by PMC

+
Wyłączenie "komputera balistycznego", np. dla moździerzy:
Kod: Zaznacz cały
enableEngineArtillery false;


+
Wywalenie plecaków BIS (bo dublują się i krzaczą z ACE'owymi, a jednostki w ACE standardowo mają te BIS'owe plecaki założone)
Kod: Zaznacz cały
removeBackpack banan1

lub by odjąć każdemu graczowi
Kod: Zaznacz cały
removeBackpack player
Ostatnio edytowano So 18 gru, 2010 16:40 przez Jon, łącznie edytowano 2 razy
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan

Powrót do [ArmA II] Edytor

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości

cron