Teraz jest Pt 19 kwi, 2024 01:20


Brak gunnera jako warunek

Dział poświęcony edytorowi ArmA II i Operation Arrowhead, czyli tworzeniu misji.
  • Autor
  • Wiadomość
Offline

Ral

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 21
  • Dołączył(a): Wt 04 wrz, 2007 22:10

Brak gunnera jako warunek

PostCz 16 gru, 2010 00:14

Witam.

Male pytanie, na ktore nie udalo sie mi samemu znalezc odpowiedzi. Mianowicie - jak ma wygladac warunek wyzwalacza aby ten aktywowal sie gdy strzelec pokladowy jest martwy badz nie ma go wcale? Notalive nie wchodzi w gre. Chodzi konkretnie o miejsce strzelca. Chyba, ze konieczny jest jakis skrypt zamiast triggera
Offline
Avatar użytkownika

Kadryl

Major

Major

  • Posty: 883
  • Dołączył(a): Cz 14 wrz, 2006 14:04
  • Lokalizacja: Wa-wa

PostCz 16 gru, 2010 00:32

Opisane tutaj: http://community.bistudio.com/wiki/gunner

Kod: Zaznacz cały
!alive (gunner nazwa_pojazdu)
Offline

Ral

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 21
  • Dołączył(a): Wt 04 wrz, 2007 22:10

PostCz 16 gru, 2010 00:43

Swietnie, dziekuje. Jutro to sprawdze.
Wlasciwie mam jeszcze pare pytan nie zwiazanych z tematem. Koniecznoscia jest zakladanie nowego topicu dla kazdego z nich? I jeszcze raz dziekuje

Powrót do [ArmA II] Edytor

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 22 gości

cron