Teraz jest Cz 28 mar, 2024 10:22


Zachowanie pilotów

Dział poświęcony edytorowi ArmA II i Operation Arrowhead, czyli tworzeniu misji.
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

Jasina

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 433
  • Dołączył(a): Cz 19 sie, 2010 13:26
  • Lokalizacja: Inowrocław

Zachowanie pilotów

PostPt 17 gru, 2010 21:11

No więc czy da się wyłączyć pilotom "tchórza" przykładowo:

Lecimy sobie do SL (Strefy Lądowanie) i widzę że talibowie już na nas czekają jednak wtedy w kadłub naszego CH-47 (mniej więcej w połowie między tylnym strzelcem a bocznym) uderza... o zgrozo :!: ... seria z AK-74 :co: my się nie przejmujemy z kolei pilot wpada w panikę a że przed chwilą mieliśmy wysiąść a pilot postanowił zawisnąć nad wodą i nie ma zamiaru tego zmieniać.

Więc czy da się jakoś wyłączyć takie zachowanie pilotowi żeby uniknąć podobnych sytuacji?
nick w grze: Jasina
kanał na YouTube: http://www.youtube.com/user/Jasina85
Offline
Avatar użytkownika

Precel

Kapral

Kapral

  • Posty: 73
  • Dołączył(a): Śr 10 lis, 2010 22:43
  • Lokalizacja: Poznań

PostPt 17 gru, 2010 22:57

W waypoincie dać zachowanie Beztrosko i pilot będzie ignorował wszystko.
STEAM: qn_ik_master
Xfire: Precel123
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10721
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

PostSo 18 gru, 2010 02:40

Niestety - strzelcy najprawdopodobniej też.
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline
Avatar użytkownika

Jasina

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 433
  • Dołączył(a): Cz 19 sie, 2010 13:26
  • Lokalizacja: Inowrocław

PostSo 18 gru, 2010 10:58

Precel napisał(a):W waypoincie dać zachowanie Beztrosko i pilot będzie ignorował wszystko.
Jon napisał(a):Niestety - strzelcy najprawdopodobniej też.

I tu jest problem bo chcę żeby pilot leciał przez kanion(czy jak to chcecie nazywać) w takistanie a gracz w drugiej helce ma go osłaniać ale jak pilot wchodzi w kontakt z wrogiem to zaczyna nad nim krążyć :???:
nick w grze: Jasina
kanał na YouTube: http://www.youtube.com/user/Jasina85
Offline

Ghost

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 387
  • Dołączył(a): So 03 paź, 2009 17:15

PostSo 18 gru, 2010 17:12

To może nie ustawiaj tego śmigła, jako jednej jednostki w edytorze, tylko wstaw puste śmigło, pilota z waypointem i strzelca/-ów jako druga grupa. Wydaje mi się, że będą tak strzelać.
Offline
Avatar użytkownika

Jasina

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 433
  • Dołączył(a): Cz 19 sie, 2010 13:26
  • Lokalizacja: Inowrocław

PostSo 18 gru, 2010 19:38

no właśnie też o czymś takim pomyślałem :neutral:
nick w grze: Jasina
kanał na YouTube: http://www.youtube.com/user/Jasina85
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10721
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

PostSo 18 gru, 2010 19:40

a w sumie to co przedstawiłem to była chyba wina ACE. Na czyściochu powinni pruć ile wlezie.
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline
Avatar użytkownika

Jasina

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 433
  • Dołączył(a): Cz 19 sie, 2010 13:26
  • Lokalizacja: Inowrocław

PostN 19 gru, 2010 09:21

tylko że ja to robię na ACE :(
nick w grze: Jasina
kanał na YouTube: http://www.youtube.com/user/Jasina85

Powrót do [ArmA II] Edytor

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości

cron