Jager napisał(a):Objawy :
dodawane w systemie plecaków ACE uzbrojenie nie jest wiodczne na dedyku. Wszystko pięknie działa w edytorze natmiast na dedyku niektóre osoby widzą zawartość plecaka po upływie np około 2 mninut rozgrywki lub przez cały czas jej trwania nie mają w/w wyposażenia dostepnego.
Podaje dwie przykładowe komendy być może jest jakiś błąd i ktoś go wychwyci:
Wyposażenie Sanitariusza
this addweapon "ACE_Rucksack_MOLLE_DMARPAT_Medic";this setVariable ["ACE_Ruckmagazines"]; [this, "ACE_Bandage"] call ACE_Sys_Ruck_fnc_AddMagToRuck; [this, "ACE_Bandage", 12] call ACE_Sys_Ruck_fnc_AddMagToRuck; [this, "ACE_Morphine", 10] call ACE_Sys_Ruck_fnc_AddMagToRuck; [this, "ACE_Epinephrine", 10] call ACE_Sys_Ruck_fnc_AddMagToRuck
Wyposażenie kaemisty
removeBackpack this; this addweapon "ACE_Coyote_Pack";this setVariable ["ACE_Ruckmagazines"]; call ACE_Sys_Ruck_fnc_AddMagToRuck; [this, "100Rnd_556x45_M249", 6] call ACE_Sys_Ruck_fnc_AddMagToRuck;
Za wskazówki i pomoc z góry THX.
Widzę dwa problemy:
(
this jest obiektem w grze której dajesz sprzęt )
1)
- Kod: Zaznacz cały
this setVariable ["ACE_Ruckmagazines"];
nie podałeś co dodajesz do plecaka powinno być np.
- Kod: Zaznacz cały
this setvariable ["ACE_Ruckmagazines", ["ACE_15Rnd_9x19_B_M9_PDM",4] ];
czyli dodaje pistolet z czterema magazynkami
2)
- Kod: Zaznacz cały
call ACE_Sys_Ruck_fnc_AddMagToRuck;
uciełeś kod co może powodować że cały skrypt nie działa poprawnie.
=====
Wszelkie madrości o modułach ACE mozna znależć
tu