Teraz jest Pt 29 mar, 2024 02:55


Hellfire nakierowane skryptem

Dział poświęcony edytorowi ArmA II i Operation Arrowhead, czyli tworzeniu misji.
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

JaFranek

Major

Major

  • Posty: 581
  • Dołączył(a): Wt 16 lis, 2004 14:46
  • Lokalizacja: Tbg

Hellfire nakierowane skryptem

PostWt 18 sty, 2011 22:48

Witam. Mam pytanie do wyjadaczy edytora w ARMA.

Tworze sobie pocisk Hellfire komendą:

Kod: Zaznacz cały
_cos="M_Hellfire_AT" createvehicle [(getPos xyz select 0),(getPos xyz select 1),50]


Następnie wybieram kierunek w jakim ma być wystrzelona

Kod: Zaznacz cały
_cos setdir 50;


Do tej pory jest wszystko ok. Problem się pojawia jak chcę aby pocisk trafił w wybrany cel.
Od razu pisze że komenda:

Kod: Zaznacz cały
_cos dotarget cel;


Nic nie daje (i w sumie się nie dziwie). Rzucanie znaczników podczerwieni tez nic nie daje.

Ma ktoś jakiś pomysł jak zmusić rakietę aby obrała sobie jakiś cel?
Nie pytaj, co OF może zrobić dla ciebie, ale co Ty możesz zrobić dla OF
Offline
Avatar użytkownika

Kadryl

Major

Major

  • Posty: 883
  • Dołączył(a): Cz 14 wrz, 2006 14:04
  • Lokalizacja: Wa-wa

PostWt 18 sty, 2011 23:06

Jeżeli jest to pocisk nie związany fizycznie z addonem broni to pozostaje tylko potraktować go jako oddzielny obiekt.

Proponuje użyć komendą setvelocity wraz ze skryptem "nadążnym".
Skrypt ten powinien weryfikować kierunku lotu pocisku poprzez obliczenie zmiany współrzednych położenia pocisku w stosunku do celu oraz wprowadzać korekcję prędkości skladowych Vx,Vy, Vz poprzez komendę setvelocity.
Offline
Avatar użytkownika

JaFranek

Major

Major

  • Posty: 581
  • Dołączył(a): Wt 16 lis, 2004 14:46
  • Lokalizacja: Tbg

PostCz 20 sty, 2011 00:25

Aż taki dobry z matmy nie jestem.
Nie pytaj, co OF może zrobić dla ciebie, ale co Ty możesz zrobić dla OF

Powrót do [ArmA II] Edytor

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości

cron