Teraz jest Pt 29 mar, 2024 09:56


Nakazanie AI strzelenie w konkretny punkt pojazdu

Dział poświęcony edytorowi ArmA II i Operation Arrowhead, czyli tworzeniu misji.
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

Elm0

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 27
  • Dołączył(a): Śr 19 sty, 2011 19:13
  • Lokalizacja: PrG

PostN 23 sty, 2011 20:23

Eragonek, ppio95 (Piotr), czyli w uruchamianiu daje: a1 setpos [(getpos this select 0),(getpos this select 1),(getpos this select 2) + 5]

a w aktywacji: {_x getPos h1;} forEach [a1,a2,a3,a4,a5];

(oczywiście zamienię se nazwy jednostek)
i powinno działać?
Sprawdzę jak skończę aktualną misję i jak działa oboje macie pomógł ;*
[center]Obrazek
Od internetu trzymać z dala dzieci powinno się, od dzieci, internet głupieje![/center]
Offline

Eragonek

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 42
  • Dołączył(a): Śr 15 wrz, 2010 19:59
  • Lokalizacja: Wałbrzych

PostN 23 sty, 2011 23:22

Dokładnie, i używając {_x getpos (...)} wystarczy 1 wyzwalacz - zadziała tak:
- Śmigłowiec zacznie spadać po aktywacji wcześniejszego wyzwalacza
- Gdy będzie 5m nad ziemią aktywuję się ten wyzwalacz
- Wyzwalacz przeniesie jednostki do pkt. "h1" ;)
Eragonexor
Obrazek
Offline

ppio95 (Piotr)

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 303
  • Dołączył(a): So 08 maja, 2010 16:04
  • Lokalizacja: Góra Kalwaria

PostPn 24 sty, 2011 15:54

Eragonek napisał(a):Dokładnie, i używając {_x getpos (...)} wystarczy 1 wyzwalacz - zadziała tak:
- Śmigłowiec zacznie spadać po aktywacji wcześniejszego wyzwalacza
- Gdy będzie 5m nad ziemią aktywuję się ten wyzwalacz
- Wyzwalacz przeniesie jednostki do pkt. "h1" ;)

Ale trzeba uważać, bo wyzwalacz moze się wcześniej aktywować, np. gdy helka bedzie leciała na wysokości ok 5 m.
Możesz to ominąć tworząc ten wyzwalacz wtedy, gdy helka jest na danym terenie.
ObrazekObrazekObrazek
Poprzednia strona

Powrót do [ArmA II] Edytor

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości

cron