Myślę, że tak:
Ustaw ok. 20m za miejscem, w którym dojdzie do "awarii" niewidzialny znak "H" - pilot pewnie spróbuje na nim "wylądować". (Tj. rozbić się ;D)
A z 5-10m przed nim ustaw także niewidzialny "H", nazwij go "h1"
Następnie, jednostki drużyny gracza nazwij (np. ax - a1, a2 etc)
W warunku wyzwalacza ustaw:
- Kod: Zaznacz cały
a1 setpos [(getpos this select 0),(getpos this select 1),(getpos this select 2) + 5]
Przy aktywacji:
- Kod: Zaznacz cały
a1 getpos h1
Jeżeli dobrze myślę, gdy jednostka A1 znajdzie się na wysokości +5m przeniesie ją do miejsca "h1".
Moją metodą musisz ustawić wyzwalacze dla wszystkich jednostek.
(Sklonuj wyzwalacz i zmień tylko a1 na a2 dla jednostki "a2" ;P)
Pewnie da radę to zrobić w xxx.sgs / xxx.sgf, ale ja nie umiem
Powinno działać, jak się pomyliłem, niech ktoś poprawi.