Teraz jest Pt 29 mar, 2024 17:24


UPSMON respawn

Dział poświęcony edytorowi ArmA II i Operation Arrowhead, czyli tworzeniu misji.
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

LukeOne

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 18
  • Dołączył(a): Pn 06 gru, 2010 20:45
  • Lokalizacja: Kraków

UPSMON respawn

PostŚr 02 lut, 2011 14:48

A więc mam problem z parametrem "respawn" w skrypcie UPSMON, po prostu nie chce działać. Wiem, że warunek jest taki iż w okolicy nie może być wroga. Więc ustawiłem dwa odziały z dala od siebie, daje waypointy w jedno miejsce i czekam. Gdy jeden odział zniszczy drugi ten powinien respawnować się tam gdzie zaczął grę lecz nic takiego się nie dzieje co robię źle :co:

oto co wpisuję dowódcą tych dwóch oddziałów:

nul=[this,"nowp","delete:",300","respawn"] execVM "scripts\upsmon.sqf";

Pomóżcie pozdrawiam.
Offline

ppio95 (Piotr)

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 303
  • Dołączył(a): So 08 maja, 2010 16:04
  • Lokalizacja: Góra Kalwaria

Re: UPSMON respawn

PostŚr 02 lut, 2011 16:17

LukeOne napisał(a):A więc mam problem z parametrem "respawn" w skrypcie UPSMON, po prostu nie chce działać. Wiem, że warunek jest taki iż w okolicy nie może być wroga. Więc ustawiłem dwa odziały z dala od siebie, daje waypointy w jedno miejsce i czekam. Gdy jeden odział zniszczy drugi ten powinien respawnować się tam gdzie zaczął grę lecz nic takiego się nie dzieje co robię źle :co:

oto co wpisuję dowódcą tych dwóch oddziałów:

nul=[this,"nowp","delete:",300","respawn"] execVM "scripts\upsmon.sqf";

Pomóżcie pozdrawiam.


Twoim błędem jest niezdefiniowanie terenu na którym UPSMON będzie działał:

Kod: Zaznacz cały
nul=[this,"teren1","nowp","delete:",300","respawn"] execVM "scripts\upsmon.sqf";

Zamiast teren1 mozesz wpisać każdą inną nazwę, oczywiście musisz wstawić marker (kwadratowy, twardy) o nazwie teren1.
ObrazekObrazekObrazek
Offline
Avatar użytkownika

LukeOne

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 18
  • Dołączył(a): Pn 06 gru, 2010 20:45
  • Lokalizacja: Kraków

PostŚr 02 lut, 2011 18:16

Dzięki za pomoc, zaraz to sprawdzę. :)

EDIT: Niestety nic z tego, zrobiłem jak poleciłeś ale respawnu jak nie było tak nie ma :/
Offline
Avatar użytkownika

Kadryl

Major

Major

  • Posty: 883
  • Dołączył(a): Cz 14 wrz, 2006 14:04
  • Lokalizacja: Wa-wa

PostCz 03 lut, 2011 00:14

sprawdź:
Kod: Zaznacz cały
nul=[this,"teren1", "nowp","delete:",300,"respawn"] execVM "scripts\upsmon.sqf";
Offline
Avatar użytkownika

LukeOne

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 18
  • Dołączył(a): Pn 06 gru, 2010 20:45
  • Lokalizacja: Kraków

PostCz 03 lut, 2011 12:11

Co do przecina koło 300 to wiem, że zrobiłem błąd ale nie oto chodzi, respawnować się nie chcą i tyle. Prosił bym o jakąś gotową misję jeśli można, bo tak to nic nie zrobimy.

Powrót do [ArmA II] Edytor

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

cron