LukeOne napisał(a):A więc mam problem z parametrem "respawn" w skrypcie UPSMON, po prostu nie chce działać. Wiem, że warunek jest taki iż w okolicy nie może być wroga. Więc ustawiłem dwa odziały z dala od siebie, daje waypointy w jedno miejsce i czekam. Gdy jeden odział zniszczy drugi ten powinien respawnować się tam gdzie zaczął grę lecz nic takiego się nie dzieje co robię źle
oto co wpisuję dowódcą tych dwóch oddziałów:
nul=[this,"nowp","delete:",300","respawn"] execVM "scripts\upsmon.sqf";
Pomóżcie pozdrawiam.
Twoim błędem jest niezdefiniowanie terenu na którym UPSMON będzie działał:
- Kod: Zaznacz cały
nul=[this,"teren1","nowp","delete:",300","respawn"] execVM "scripts\upsmon.sqf";
Zamiast teren1 mozesz wpisać każdą inną nazwę, oczywiście musisz wstawić marker (kwadratowy, twardy) o nazwie teren1.