Teraz jest Cz 28 mar, 2024 12:24


Wybuchy i budynki

Dział poświęcony edytorowi ArmA II i Operation Arrowhead, czyli tworzeniu misji.
  • Autor
  • Wiadomość
Offline

MedicPl

Kapral

Kapral

  • Posty: 70
  • Dołączył(a): Wt 14 gru, 2010 18:43

Wybuchy i budynki

PostWt 08 lut, 2011 20:31

Cześć
Czy da się zrobić coś takiego, że gdy budynek obrywa wybuchem
to żeby nie tylko nagle znikała jego część i pojawiał się "gruz" przy nim,
ale także leciały odłamki? Tak, żeby był taki epicki wybuch z masą odłamków.
:evil2: :killer: :flame:
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10721
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

PostWt 08 lut, 2011 21:03

I żeby jeszcze mogły poranić gracza i jak go trafi w oko to traci połowę obrazu na ekranie.


Kolego, prosta odpowiedź: Nie ta gra :]
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline

Eragonek

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 42
  • Dołączył(a): Śr 15 wrz, 2010 19:59
  • Lokalizacja: Wałbrzych

PostPn 14 lut, 2011 00:45

Ale chodzi Ci np. o fruwające cegły, fragmenty ścian etc. czy może być po prostu chmura pyłu z śmieciami ?

Bo możemy stworzyć w miejscu budynku za pomocą wyzwalacza w jakimśtam momencie wybuch.
Np. tą cmd:
Kod: Zaznacz cały
bum = "Sh_125_HE" createVehicle position TuMaBycBum
Eragonexor
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

JaFranek

Major

Major

  • Posty: 581
  • Dołączył(a): Wt 16 lis, 2004 14:46
  • Lokalizacja: Tbg

PostPn 14 lut, 2011 15:05

Jak znajdziesz modele kawałków ścian to jak najbardziej da sie zrobić. Nie wiem czy czasem w OA nie ma gdzies ukrytych. Ale to musiał byś poszukać jak nazywają się ich klasy.
Nie pytaj, co OF może zrobić dla ciebie, ale co Ty możesz zrobić dla OF

Powrót do [ArmA II] Edytor

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości

cron