Teraz jest Cz 18 kwi, 2024 14:46


Każdy może się leczyć sam

Dział poświęcony edytorowi ArmA II i Operation Arrowhead, czyli tworzeniu misji.
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

=[RaFF]=

Kapral

Kapral

  • Posty: 79
  • Dołączył(a): Wt 15 lut, 2011 21:38
  • Lokalizacja: Knurów

Każdy może się leczyć sam

PostPt 04 mar, 2011 22:40

Cześć :) mam pytanie jak w edytorze zrobić aby każda postać mogła się leczyć sama bez medykamentów bez sanitariuszy ? -Dzięki za pomoc :D
Offline
Avatar użytkownika

WinteR5

Moderator

Moderator

  • Posty: 451
  • Dołączył(a): Śr 19 maja, 2010 21:52
  • Lokalizacja: Toruń

PostPt 04 mar, 2011 22:44

A po co?
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

=[RaFF]=

Kapral

Kapral

  • Posty: 79
  • Dołączył(a): Wt 15 lut, 2011 21:38
  • Lokalizacja: Knurów

PostPt 04 mar, 2011 22:47

po tom żebym mógł wstawiać komandosów bez sanitariuszy
Offline
Avatar użytkownika

JaFranek

Major

Major

  • Posty: 581
  • Dołączył(a): Wt 16 lis, 2004 14:46
  • Lokalizacja: Tbg

PostPt 04 mar, 2011 23:02

wyzwalacz aktywowany radiem i w aktywacji:

nazwaJednostki setdamage 0;
Nie pytaj, co OF może zrobić dla ciebie, ale co Ty możesz zrobić dla OF
Offline
Avatar użytkownika

=[RaFF]=

Kapral

Kapral

  • Posty: 79
  • Dołączył(a): Wt 15 lut, 2011 21:38
  • Lokalizacja: Knurów

PostSo 05 mar, 2011 00:05

JaFranek<<< nie wiem jak mam odebrać ostatniego posta mam nadzieje że to nieudany żart... :neutral:

Więc jeśli ktoś mógłby pomóc wie jak w edytorze ARMA II stworzyć misję aby każda jednostka mogła się leczyć indywidualnie bez medykamentów bardzo proszę o posty z odpowiedzią ... ;-)
Offline
Avatar użytkownika

JaFranek

Major

Major

  • Posty: 581
  • Dołączył(a): Wt 16 lis, 2004 14:46
  • Lokalizacja: Tbg

PostSo 05 mar, 2011 11:27

Co ci nie pasuje. Pytasz sie o banały więc daje sposoby z którymi powinien sobie poradzić nawet debil.

Jak chcesz żeby to lepiej wyglądało to dodajesz animacje leczenia i gotowe.
A jak chcesz aby Ai się leczyło to albo zastosuj HandleDamage albo w skrypcie sprawdzaj stan zdrowia danej jednostki

Kod: Zaznacz cały
_unit = _this select 0;
#loop
? ((damage _unit)>0.5) : _unit setdamage 0; // można jeszcze dodać animację nie chce mi sie szukać nazwy
~2
goto "loop"
exit


A jeżeli to ma byc misja mp to zamiast radia dodajesz każdemu akcję

Kod: Zaznacz cały
_myaction = this addAction ["Lecz się", "leczenie.sqs"];
Nie pytaj, co OF może zrobić dla ciebie, ale co Ty możesz zrobić dla OF
Offline
Avatar użytkownika

=[RaFF]=

Kapral

Kapral

  • Posty: 79
  • Dołączył(a): Wt 15 lut, 2011 21:38
  • Lokalizacja: Knurów

PostSo 05 mar, 2011 14:33

Interesuje mnie ta ostatnia alternatywa lecz się .... czy wpisywać tą komendę w jednostce w oknie "uruchamianie" ??? przepraszam jeśli moje pytania są "banalne" lecz z skryptami w edytorze nigdy nie miałem doczynienia co nie znaczy że nie chciałbym zrobić dobrej misji dla kumpli więc musicie mi wybaczyć.... :jezor:

Jak ma brzmieć pełen skrypt aby postać mogła się leczyć za pomocą metody "lecz się"

_myaction = this addAction ["Lecz się", "leczenie.sqs"]; <<<<i co dalej bo wyskakuje
mi błąd skrypta podczas gry

domyślam się że trzeba to jakoś powiązać ??
Offline

tom3kb

Major

Major

  • Posty: 523
  • Dołączył(a): Pt 04 mar, 2011 07:35

PostSo 05 mar, 2011 15:22

Tak w skrórcie w folderze ze swoją misją musisz stworzyc plik leczenie.sqs a w nim wpisac (wersja taka najprostsza chyba bo zawsze mozesz skrypt rozbudowac).
Nazwa_jednostki setdammage 0
exit
i zapisac plik.
Nazwa_jednostki to nazwa zolnierza ktory ma ten skrypt wykonac i ktorego wyleczy. Poczytaj tez o komendzie remove action tez przyda sie w tym skrypcie.
Offline
Avatar użytkownika

=[RaFF]=

Kapral

Kapral

  • Posty: 79
  • Dołączył(a): Wt 15 lut, 2011 21:38
  • Lokalizacja: Knurów

PostSo 05 mar, 2011 15:56

Oo właśnie dzięki działa :) a co z tą animacją właśnie dodałem moduły "pierwsza pomoc akcja" i "pierwsza pomoc symulacja" zsynchronizowałem je i nie działa .... ???? chodzi żeby było widać że się leczy a nie tak nagle zdrowieje...
Offline

tom3kb

Major

Major

  • Posty: 523
  • Dołączył(a): Pt 04 mar, 2011 07:35

PostSo 05 mar, 2011 16:07

Jesli z modulami to zrób tak bez żadnych skryptow.
Najpierw wstaw w edytorze odzial np 3 zolnierzy zrob sie np dowodca tej grupy. Potem wstaw te dwa moduly ktore napisales ale w pewnej odleglosci zeby nie loczyla ich niebieska linia. Teraz kliknij synchronizacja kliknij na jeden z modulow i trzymajac przeciagnij linie do dowodcy oddzialu z drugim modulem zrob to samo. Odpal podglad misji i juz
Offline
Avatar użytkownika

=[RaFF]=

Kapral

Kapral

  • Posty: 79
  • Dołączył(a): Wt 15 lut, 2011 21:38
  • Lokalizacja: Knurów

PostSo 05 mar, 2011 16:14

Mam swoją postać połączoną synchronizacją z modułami.. moduły nie są połączone w grupę... na podglądzie podczas leczenia postać nie wykonuje żadnych animacji leczenia... :co:
Offline

tom3kb

Major

Major

  • Posty: 523
  • Dołączył(a): Pt 04 mar, 2011 07:35

PostSo 05 mar, 2011 16:22

Postrzel ktoregos ze swoich zolnierzy ze swojej grupy ktora dowodzisz. Powinien pojawic sie na nim taki czerwony znaczek jak np w oryginalnej kampani jesli jest to podejdz do niego i wybiez akcje ulecz. Lub rozkaz innemu swojemu zolnierzowi uzywajac komend cyfr 6 a potem 1 to pojdzie leczyc
Offline
Avatar użytkownika

=[RaFF]=

Kapral

Kapral

  • Posty: 79
  • Dołączył(a): Wt 15 lut, 2011 21:38
  • Lokalizacja: Knurów

PostSo 05 mar, 2011 16:29

no ttak potrafię go wyleczyć ale nie o to chodzi akurat mam jedną osobę w zespole siebie ... i jestem ranny tak zaczynam tą testową misję no i mam "lecz się " a chodzi mi o to że nie ma animacji pierwszej pomocy tylko nagle znikają mi rany ... no i to już po synchronizacji tych modułów ... coś nie tak chyba ?
Offline

tom3kb

Major

Major

  • Posty: 523
  • Dołączył(a): Pt 04 mar, 2011 07:35

PostSo 05 mar, 2011 16:39

Jak jestes sam bez zadnych innych jednostek w odziale to metoda z modulami leczenia odpada sam sie nie wyleczysz. Wywal moduly i wroc do skryptow. Najlepiej poszukaj jakich gotowych skryptow np na armoholicu np first aid lub field dresing czy jakos podobnie do army 2. Nazw animacji pierwszej pomocy niestety nie pamietam ale tez tam powinny byc to nawet ten prosty skrypt leczenie.sqs sam rozbudujes
Offline
Avatar użytkownika

=[RaFF]=

Kapral

Kapral

  • Posty: 79
  • Dołączył(a): Wt 15 lut, 2011 21:38
  • Lokalizacja: Knurów

PostSo 05 mar, 2011 16:48

No tak spróbuje dzięki za pomoc... :spoko:

Powrót do [ArmA II] Edytor

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości

cron