Teraz jest Pt 29 mar, 2024 18:02


Śmierć jako warunek

Dział poświęcony edytorowi ArmA II i Operation Arrowhead, czyli tworzeniu misji.
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

=[RaFF]=

Kapral

Kapral

  • Posty: 79
  • Dołączył(a): Wt 15 lut, 2011 21:38
  • Lokalizacja: Knurów

PostPn 07 mar, 2011 18:51

(not alive y) -tysz nie działa

zrobię tą próbe na nowo bo maże jakiś konflikt zaszedł, zrobie ja na pustej pustyni i zobaczymy... i czy mógłbym prosić o przykład bez skryptów (sqs) i najlepiej tłumaczony krok po kroku bo się zaraz pogubię -Dzięki
Offline

tom3kb

Major

Major

  • Posty: 523
  • Dołączył(a): Pt 04 mar, 2011 07:35

PostWt 08 mar, 2011 08:02

@=[RaFF]=
Zrób nową misję w edytorze jak wszystko będzie działać to skopiujesz sobie do swojej. U siebie sprawdziłem działa na 110 %.
Zaczynamy.
1. Wstaw siebie jako np: żołnierza.
2. Wstaw na mapie żołnierza z tej samej frakcji co ty i nazwij go np: Kumpel [ nie może być w jednym oddziale z tobą].
3. wstaw na mapie żołnierza nieprzyjaciela nazwij go np: Cel1.
4. Wstaw na mapie wyzwalacz i w jego linijce Warunek wpisz:
not alive Cel1
w linijce Przy aktywacji wpisz obojętnie jakie słowo np:
patrol
5. Teraz jednostce Kumpel ustaw np trzy punkty trasy typu Ruszać do. Pierwszy np ze 20 m od niego drugi gdzieś dalej, a trzeci tam gdzie chcesz żeby jednostka pobiegła na końcu.
6. W drugim punkcie trasy w linijce Przy uruchamianiu wpisz:
patrol=true
7. Teraz weź zsynchronizuj wyzwalacz z drugim punktem trasy [przeciągnij niebieską linię].
8. Zapisz misję i odpal podgląd.
Po starcie misji patrz na żołnierza Kumpel. Jeśli wszystko zrobiłeś jak trzeba żołnierz kumpel powinien podbiec do pierwszego punktu trasy i zatrzymać się.
Teraz zastrzel wroga, a żołnierz kumpel powinien zacząć biec do następnych punktów trasy.
Ps: W punktach trasy w oknie Przy uruchamianiu możesz używać dodatkowo komend sidechat będziesz miał pseudo komunikaty radiowe, ale też będziesz wiedział gdzie znajduje się twój oddział wsparcia.
Dla drugiego punktu trasy będzie to np wyglądać tak:
patrol= true; Kumpel sidechat "Tu oddział brawo, ruszamy z pomocą jesteśmy 500 metrów od celu"
Co tam wpiszesz to już tylko od twoich pomysłów zależy :-).
Metoda sprawdzona u mnie wszystko działa bez problemów, ps2: i jeszcze zamiast zółnierza możesz wstawić ich grupę tylko niech dowódca nazywa się Kumpel, będzie oddział wsparcia :-).
Offline
Avatar użytkownika

=[RaFF]=

Kapral

Kapral

  • Posty: 79
  • Dołączył(a): Wt 15 lut, 2011 21:38
  • Lokalizacja: Knurów

PostWt 08 mar, 2011 10:56

tom3kb <<< Wielkie dzięki właśnie sprawdziłem i wszystko działa a sposób prosty jak budowa cepa więc jeszcze raz dziękuje no i te komunikaty radiowe :D na prawde jestem ci wdzięczny za fatygę :spoko: bywaj :]
Offline
Avatar użytkownika

Artek3333

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 223
  • Dołączył(a): Śr 18 lip, 2007 19:17
  • Lokalizacja: Żywiec

PostWt 08 mar, 2011 11:10

=[RaFF]= napisał(a):(not alive y) -tysz nie działa


Musi działać. Podaje przykład
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
Offline
Avatar użytkownika

=[RaFF]=

Kapral

Kapral

  • Posty: 79
  • Dołączył(a): Wt 15 lut, 2011 21:38
  • Lokalizacja: Knurów

PostWt 08 mar, 2011 11:17

Artek3333 <<< Tak masz racje już wszystko gra zmieniłem na dwu literowe człony i jest git :] dzięki za pomoc :spoko:

Ps. ten przykład jest super !!!! :grin: prościej już nie można :] :spoko:
Poprzednia strona

Powrót do [ArmA II] Edytor

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości

cron