Teraz jest Wt 16 kwi, 2024 12:35


Cywil z bronią

Dział poświęcony edytorowi ArmA II i Operation Arrowhead, czyli tworzeniu misji.
  • Autor
  • Wiadomość
Offline

klebor

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 43
  • Dołączył(a): Śr 23 lut, 2011 16:38
  • Lokalizacja: Sandomierz

Cywil z bronią

PostCz 17 mar, 2011 15:07

Witam ponownie. Chciałbym zapytać jak zrobić taką misję (i czy się da). Jestem cywilem (niby żołnierzem w przebraniu) i mam zabić jakiegoś np. oficera. Ale żeby go zabić potrzebna mu jest snajperka (przykładowo). I chodzi mi o to żeby żołnierze Takistańscy strzelali do niego tylko wtedy gdy zobaczą go z bronią.
Offline

tom3kb

Major

Major

  • Posty: 523
  • Dołączył(a): Pt 04 mar, 2011 07:35

PostPt 18 mar, 2011 00:55

Wstawiłbym siebie jako partyzanta użyłbym komendy removeallweapons żeby pozbyć sie broni oraz setcaptive true żeby wróg do mnie nie strzelał. Na mapie wstawiłbym auto, w którym ukryłbym dragunova, potem wyzwalacz z warunkiem, że gdy zbliże się do auta to mój żołnierz zrobi się setcaptive false
i wróg zacznie do mnie strzelać, żeby przeżyć musiałbym wziąść spluwe. Czyli troche podobnie jak chciałeś
Offline
Avatar użytkownika

Dodo

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 32
  • Dołączył(a): So 31 paź, 2009 20:26
  • Lokalizacja: Piaseczno

PostPt 18 mar, 2011 16:14

Był taki temat w OFP bodajże. Nazwy tematu nie pamiętam ale napiszę po raz enty odpowiedź:
Uwaga
Potrzebujesz klasy karabinu i amunicji do niego, np: Karabin - "G36C" i amunicja - "30Rnd_556x45_G36".
Wstawiamy bryczkę i wpisujemy w polu init:
Kod: Zaznacz cały
This addweaponcargo ["G36C",1]; this addmagazinecargo ["30Rnd_556x45_G36",3]

Następnie wstawiamy wyzwalacz z aktywacją powtarzalną i warunkiem:
Kod: Zaznacz cały
player HasWeapon "G36C"

W aktywacji:
Kod: Zaznacz cały
player SetCaptive false

W dezaktywacji:
Kod: Zaznacz cały
player Setcaptive true
Offline
Avatar użytkownika

=[RaFF]=

Kapral

Kapral

  • Posty: 79
  • Dołączył(a): Wt 15 lut, 2011 21:38
  • Lokalizacja: Knurów

PostWt 29 mar, 2011 18:55

by działało trzeba dodać jeszcze że:

trzeba nazwać jednostkę "player"

w jednostce "player" w oknie "uruchamianie" tzreba dodać linijke "player Setcaptive true"

:spoko:
Offline
Avatar użytkownika

Maćko

Generał

Generał

  • Posty: 3140
  • Dołączył(a): Pt 29 gru, 2006 23:33
  • Lokalizacja: Radom

PostWt 29 mar, 2011 19:43

player to defaultowa nazwa gracza przypisywana przez grę i nic nie trzeba, a wręcz nie wolno ręcznie tej nazwy żadnej jednostce przypisywać (zresztą gra na to nie pozwoli).
Obrazek
Obrazek
-------------
MOBO: MSI H110M PRO-D | CPU: Core i3 6100@3.7GHz | RAM: 8GB DDR4 2400@2133 MHz CL12 Goodram Play |
GPU: Asus GTX 760 DirectCU II 2GB GDDR5 | SSD: Samsung 850 EVO 250GB | HDD: Samsung HD502HJ 500GB |
PSU: Corsair VS450 | Case: SilentiumPC Brutus S20 | FAN: SilentiumPC Mistral 120 mm
Offline
Avatar użytkownika

=[RaFF]=

Kapral

Kapral

  • Posty: 79
  • Dołączył(a): Wt 15 lut, 2011 21:38
  • Lokalizacja: Knurów

PostŚr 30 mar, 2011 00:35

Faktycznie poprawiam to.....

By działało trzeba dodać jeszcze że:

trzeba nazwać jednostkę np. "bolek"

w jednostce "bolek" w oknie "uruchamianie" trzeba dodać linijkę "bolek Setcaptive true"

:twisted:

Ps. ...I trzeba bo bez tej linijki wróg na początku misji zacznie do Ciebie strzelać, bo
"setcaptive true" jest pod warunkiem posiadania G36
Offline

Sgt.Wcisło

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 199
  • Dołączył(a): So 24 kwi, 2010 15:55
  • Lokalizacja: Stolica

PostŚr 30 mar, 2011 09:10

Nic nie trzeba, piszesz
"this setcaptive true" i tyle.
Offline
Avatar użytkownika

=[RaFF]=

Kapral

Kapral

  • Posty: 79
  • Dołączył(a): Wt 15 lut, 2011 21:38
  • Lokalizacja: Knurów

PostŚr 30 mar, 2011 13:30

no ale "this setcaptive true" musi być umieszczone w uruchamianie przecież bez tego nie działa... a czy ja wpisze to jako nazwę "bolek" czy przez "this" to chyba mało ważne ? chodzi o to by ktoś umiał to odpalić a tu z jednej strony ja pisze TAK a wy NIE a to nie o to chodzi... :neutral:
Offline
Avatar użytkownika

Artek3333

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 223
  • Dołączył(a): Śr 18 lip, 2007 19:17
  • Lokalizacja: Żywiec

PostŚr 30 mar, 2011 16:26

jesli Komendę wpisuje się w uruchamianiu jednostki której dotyczy komenda, najlepiej wpisywać this co znaczy "ten". Nazwę jednostki, w tym przypadku bolek, można wpisywać jeśli komenda ma być uruchomiona w skrypcie albo w wyzwalaczu.

Powrót do [ArmA II] Edytor

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości

cron