Teraz jest Cz 28 mar, 2024 10:45


Brak trawy w misji

Dział poświęcony edytorowi ArmA II i Operation Arrowhead, czyli tworzeniu misji.
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

=[RaFF]=

Kapral

Kapral

  • Posty: 79
  • Dołączył(a): Wt 15 lut, 2011 21:38
  • Lokalizacja: Knurów

Brak trawy w misji

PostWt 29 mar, 2011 15:24

Witam :smile: Mam problem niedawno ściągnąłem pewną misję z armaholica i po odpaleniu okazało się że nie mam trawy :co: a w opcjach misji i przed misją nie ma nic co mogło by zmienić ten stan rzeczy... może wina leży po stronie jakichś plików description.ext a może to wina po prostu źle zrobionej misji ? proszę o pomoc...
Offline

tom3kb

Major

Major

  • Posty: 523
  • Dołączył(a): Pt 04 mar, 2011 07:35

PostWt 29 mar, 2011 15:37

Autor prawdopodobnie ją usunął albo używał addonów albo skryptów.
Wielu osobom trawa przeszkadzała bo za trudno im było ai trafić :), na początku było troche o tym na różnych forach i ludzie wywalali ja z misji. Ai trawa za bardzo nie przeszkadzła w waleniu do graczy.
Offline
Avatar użytkownika

=[RaFF]=

Kapral

Kapral

  • Posty: 79
  • Dołączył(a): Wt 15 lut, 2011 21:38
  • Lokalizacja: Knurów

PostWt 29 mar, 2011 15:48

tak osobiście się przekonałem o tym o czym piszesz.. jednak używam bardzo sprytnego moda w którym trawa jest ale jest nieco przycięta jakieś pomysły co mógłbym zrobić aby trawa jednak była ? może akurat się uda bo zapowiada się niezła potyczka a bez tej trawy to jakoś tak niejako :]
Offline

tom3kb

Major

Major

  • Posty: 523
  • Dołączył(a): Pt 04 mar, 2011 07:35

PostWt 29 mar, 2011 16:19

Sprawdz czy uzywal skryptow typu no grass
albo czy w skryptach/plikach nie ma jakis odniesien do wielkosci trawy. Jeśli tak to może da sie tą trawke włączyć w tej misji.
Offline
Avatar użytkownika

=[RaFF]=

Kapral

Kapral

  • Posty: 79
  • Dołączył(a): Wt 15 lut, 2011 21:38
  • Lokalizacja: Knurów

PostWt 29 mar, 2011 16:28

skryptów w wyzwalaczach na mapie ? i jeśli chodzi o grzebanie w plikach misji to tam jest dużo ich na jakich mam się koncentrować ?

EDIT:
oki znalazłem w plikach misji plik init.sqf w którym był wiersz "remove grass" a raczej"setTerrainGrid 50;" :D usuwam to :twisted: i działa

Edytuj swój post, zamiast pisać dwa w krótkim odstępie czasu. Ew. skasuj pierwszy, kopiując sobie jego zawartość do schowka i napisz od nowa, wrzucając zawartość ze schowka, i to co chciałeś dodać - Mav.
Ostatnio edytowano Wt 29 mar, 2011 21:17 przez =[RaFF]=, łącznie edytowano 1 raz
Offline

tom3kb

Major

Major

  • Posty: 523
  • Dołączył(a): Pt 04 mar, 2011 07:35

PostWt 29 mar, 2011 20:23

Tak na przyszłość
init.sqf to jeden z ważniejszych plików w misji to co w nim jest ładuje się zaraz na starcie misji. Więc jeśli są w niej jakieś dziwne efekty/bajery (np infotext z kampani arrowhead) itp
to jest duża szansa, że tam są wrzucone, warto sprawdzać w pierwszej kolejności :)

Powrót do [ArmA II] Edytor

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości

cron