Teraz jest Pt 29 mar, 2024 03:11


Brak światła w mieście

Dział poświęcony edytorowi ArmA II i Operation Arrowhead, czyli tworzeniu misji.
  • Autor
  • Wiadomość
Offline

MedicPl

Kapral

Kapral

  • Posty: 70
  • Dołączył(a): Wt 14 gru, 2010 18:43

Brak światła w mieście

PostN 03 kwi, 2011 17:44

Jak zrobić, by na obszarze wyzwalacza światło w latarniach zgasło?
Bo wyłączanie wszystkiego po kolei z pomocą markera było by dość żmudne... :E
Offline

ppio95 (Piotr)

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 303
  • Dołączył(a): So 08 maja, 2010 16:04
  • Lokalizacja: Góra Kalwaria

PostN 03 kwi, 2011 18:24

Wstaw punkt logiczny lub wyzwalacz lub marker, następnie w init wpisz:
Kod: Zaznacz cały
lampy = this nearObjects ["StreetLamp", 200]; lampy switchLight "OFF";

Wyłączy wszystkie lampy w dookoła w promieniu 200 metrów.
Ostatnio edytowano N 03 kwi, 2011 18:59 przez ppio95 (Piotr), łącznie edytowano 1 raz
ObrazekObrazekObrazek
Offline

MedicPl

Kapral

Kapral

  • Posty: 70
  • Dołączył(a): Wt 14 gru, 2010 18:43

PostN 03 kwi, 2011 18:36

Wywala mi "Lokalna zmienna w przestrzeni ogólnej". :co:
Offline

ppio95 (Piotr)

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 303
  • Dołączył(a): So 08 maja, 2010 16:04
  • Lokalizacja: Góra Kalwaria

PostN 03 kwi, 2011 18:59

Sorry, juz poprawiam.
ObrazekObrazekObrazek
Offline

MedicPl

Kapral

Kapral

  • Posty: 70
  • Dołączył(a): Wt 14 gru, 2010 18:43

PostN 03 kwi, 2011 19:13

Dzięki, ale po marudzę dalej... :twisted:
Racja, lampy nie świecą się, ale światło nadal dają...

Powrót do [ArmA II] Edytor

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości

cron