Teraz jest Cz 28 mar, 2024 20:06


Wchodzę w wyzwalacz i dostaję nową opcje w zadaniach.

Dział poświęcony edytorowi ArmA II i Operation Arrowhead, czyli tworzeniu misji.
  • Autor
  • Wiadomość
Offline

MedicPl

Kapral

Kapral

  • Posty: 70
  • Dołączył(a): Wt 14 gru, 2010 18:43

Wchodzę w wyzwalacz i dostaję nową opcje w zadaniach.

PostWt 05 kwi, 2011 21:16

Jak zrobić by waypoint pojawił się dopiero po wejściu w wyzwalacz? I nie chodzi mi o
zsynchronizowanie jednego waypointa z wyzwalaczem, tylko o takie coś,
że przez pewien czas(dopóki nie wejdzie się w obszar triggera)
nie ma żadnego celu, można się włóczyć jak się chce, a jak się wejdzie w obszar wyzwalacza to pojawia się wytyczna? Fajnie by było, gdyby pojawiało się w briefingu, nie trzeba go robić, ale możesz.
Offline
Avatar użytkownika

Sejtan

Major

Major

  • Posty: 676
  • Dołączył(a): Pn 19 lip, 2004 21:26
  • Lokalizacja: Starogard Gdański

PostWt 05 kwi, 2011 21:59

Pierwszy waypoint stawiasz byle gdzie... Promień rozmieszczenia/zakres ukończenia dałem na 500. Następny WP typu przełącz zsynchronizowany z wyzwalaczem typu zmiana. Wyzwalacz 50 x 50, aktywcja ktokolwiek. I kolejny WP... jaki tam sobie chcesz. Jednostka pójdzie do tego ostatniego dopiero po aktywacji wyzwalacza, a zanim wejdzie w wyzwalacz, będzie łazić w obszarze pierwszego waypointa.
Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

Synchronizacji nie da się uniknąć, przynamniej ja nie potrafię tego obejść. :]
Offline

MedicPl

Kapral

Kapral

  • Posty: 70
  • Dołączył(a): Wt 14 gru, 2010 18:43

PostWt 05 kwi, 2011 22:15

A ja już tak! :duma:
W aktywacji wyzwalacza po prostu wklepujesz to samo co w briefingu.
Czyli to całe tsk1 = ...
Działa tak, że dopóki nie zostanie uruchomiony wyzwalacz,
to tego zadania w briefingu nie ma. :cfaniak:
Offline

ppio95 (Piotr)

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 303
  • Dołączył(a): So 08 maja, 2010 16:04
  • Lokalizacja: Góra Kalwaria

PostŚr 06 kwi, 2011 20:47

Wstaw punkt logiczny, nazwij go ad1.
Wstaw wyzwalacz
Aktywacja: Ktokolwiek
W polu uruchamianie wpisz:
Kod: Zaznacz cały
gp = group player;
pkt = gp addWaypoint [position ad1, 0];
[gp, 2] setWPPos getPos ad1; // dwójka oznacza że jest to drugi waypoint twojej grupy, jeśli masz już np. trzy waypointy zmień liczbę na 4
[gp, 2] setWaypointType "MOVE"; // dwójka oznacza to samo co wyżej
gp setCurrentWaypoint [gp, 2];
ObrazekObrazekObrazek

Powrót do [ArmA II] Edytor

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości

cron