Teraz jest Cz 28 mar, 2024 18:40


Kamuflaż na twarzy

Dział poświęcony edytorowi ArmA II i Operation Arrowhead, czyli tworzeniu misji.
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

Jasina

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 433
  • Dołączył(a): Cz 19 sie, 2010 13:26
  • Lokalizacja: Inowrocław

Kamuflaż na twarzy

PostCz 07 kwi, 2011 07:16

Witam.

Otóż mam takie pytanie:

Domyślnie USMC Recon i Specnaz mają twarze upaćkane kamuflażem, tylko gracz takiego nie ma. Jak można wyłączyć AI ten kamuflaż i na odwrót jak włączyć go graczowi?
nick w grze: Jasina
kanał na YouTube: http://www.youtube.com/user/Jasina85
Offline
Avatar użytkownika

Artek3333

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 223
  • Dołączył(a): Śr 18 lip, 2007 19:17
  • Lokalizacja: Żywiec

PostCz 07 kwi, 2011 07:36

Po pierwsze Description. W tym pliku musi być zdefiniowana charakterystyka jednostki czy też gracza.
Przykład:
Kod: Zaznacz cały
class CfgIdentities
{
class wojak
{
name = "Imię i nazwisko_jednostki";
face = "Face07_camo4"; // tu jest twarz jednostki w tym przypadku z kamuflażem
glasses = "none"; //okulary none to funkcja nieaktywna
speaker = "Male03EN"; //rodazj głosu jednostki
pitch = 1; //szybkość głosu
};

w inicjacji jednostki wpisujesz

Kod: Zaznacz cały
this setIdentity "wojak";

Powrót do [ArmA II] Edytor

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości

cron